środa, 27 maja 2015

Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu. Kwiecień 2015.

   Aż wstyd! W kwietniu udało mi się przeczytać tylko 3 książki. Gdy nawet znalazłam chwilę wolnego czasu to wolałam ją wykorzystać na coś innego. Spotkania z przyjaciółmi, przygotowania do ślubu. I praca, może nawet za dużo pracy... "Dzięki" temu post ten będzie bardzo krótki. 

    Tak jakoś się zdarzyło, iż nie potrafiłam przydzielić przeczytanej książki do kategorii, które znajdowały się w wyzwaniu książkowym. Można rzec - jeden miesiąc stracony ;) Mogę usprawiedliwić się tym, iż w maju poszło mi nieco lepiej, o.


I. 7,5 cm




*****



    Przyznam szczerze, iż żadna z powyższych książek ani nie znalazła się w gronie moich ulubionych, ani też nie określę jej mianem "najgorszej powieści roku". Są to książki lekkie, przyjemne, ale nie wnoszą nic ciekawego w nasze życie czy przemyślenia. Wątpię bym w przyszłości do nich zaglądnęła - tak jak robię to w przypadku powieści Sparksa, Mastertona czy Kinga.



Post - krótki, zwięzły i na temat ;) A jakie książki wpadły w Wasze ręce ostatnimi czasy?



Wasza A.

29 komentarzy:

  1. Obecnie czytam "bezpieczną przystań" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciągle książki dla dzieciaków:) Chociaż powoli się rozkręcam i coś udaje mi się przeczytać. Skończyłam Profanacje (polecam serię o Giordano Bruno autorstwa S.J. Parris) i rozpoczęłam Przystań Ann Cleeves. Mam za sobą już 3 książki. Teraz czekają trzy pierwsze z serii Vera Stanhope. Również polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnej, w tym miesiącu przeczytałam 3 - niedługo w przeglądzie się pojawią, a dzisiaj zacznę książkę 'buntownik' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakbym polozyła wszystkie ksiązki jakie użyłam do licencjatu to osiągnęłabym swój wzrost :D na inne ksiązki nie mam na razie czasu..

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 ksiązki i wstyd? Yhhh... ja ostatnio nie mam czasu na żadną :( też chciałam wziąć udział w tej akcji (przeczytam tyle ile mam wzrostu), ale stwierdziłam potem, że za wysoka jestem i nie dam rady, hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, fajna inicjatywa ale ja raczej w tym roku nie dam rady :p.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio przeczytałam kawał książki w podróży do Wrocławia, ale zanim znajdę czas, żeby ją dokończyć, pewnie jeszcze trochę czasu minie... Z czytaniem ostatnio jestem strasznie na bakier.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz poszaleje, bo moja biblioteka zrobiła nowe zapasy ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. W życiu już na pewno przeczytałam tyle książek, ile mam wzrostu :p Dawniej czytywałam po kilkanaście miesięcznie :) Też myślę nad zrobieniem sobie takie wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W szpilkach na tropie ciekawi mnie;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w maju nic nie przeczytałam :(
    W czerwcu 3 ksiązki przeczytane:
    - Raphael Cardetti "Krew z jej krwi"
    - Janet Evanovich "Stephanie Plum. Po szóste nie odpuszczaj"
    - Sam Crister "Dziedzictwo Stonehenge"

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako miłośniczka książek i osoba ... bardzo zapracowana wiem jak ciężko jest wyrwać w ciągu dnia chociażby malutki kawałeczek czasu na chwilę poczytania... Także nie ma co się smucić, najważniejsze to czytać! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem trzeba też odpocząć przy czymś lekkim.
    Mam nadzieję że za niedługo znajdziesz coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia w znalezieniu czasu na czytanie kolejnych książek :D mi ostatnio wpadł w rączki "Jad. Chcę ukraść Twoje życie" który wygrałam na jednym blogu i aż nie mogę się doczekać kiedy zabiorę się za lekturę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, ze wrócisz tutaj jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wracam tutaj co jakiś czas do Ciebie,ale nie ma nowych wpisów...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam żadnej, mało czasu u mnie ostatnio N czytanie... szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Yes , when i wake up, i see this articel n i think this good news thaks, i will share but ithik u must visit my blog too cuase the information have ...
    Obat Tradisional Asam Lambung Paling Ampuh
    Obat Pembersih Darah Dari Sabu

    OdpowiedzUsuń
  19. Yes , when i wake up, i see this articel n i think this good news thaks, i will share but ithik u must visit my blog too cuase the information have ...
    Obat Tradisional Asam Lambung Paling Ampuh
    Obat Pembersih Darah Dari Sabu

    OdpowiedzUsuń

  20. Okay, I agree to most of the discussion but may, Obat Wasir Yang Dijual Di Apotik
    in some parts end there should be more details that I make you understand, Merk Obat Eksim Di Apotik
    Obat Wasir Dijual Di Apotik
    Obat Eksim Di Apotik

    OdpowiedzUsuń

  21. Okay, I agree to most of the discussion but may, Obat Wasir Yang Dijual Di Apotik
    in some parts end there should be more details that I make you understand, Merk Obat Eksim Di Apotik
    Obat Wasir Dijual Di Apotik
    Obat Eksim Di Apotik

    OdpowiedzUsuń
  22. Мы прапануем сродак для лячэння розных праблем са здароўем, з выкарыстаннем прэпарата, якая была прадастаўлена і зерне можа вылечыць хвароба цалкам.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń