czwartek, 1 listopada 2012

Żel do mycia twarzy Bourjois


   Ostatnio opisywałam Wam róż do policzków firmy Bourjois. Teraz czas na żel do mycia twarzy tej samej firmy :)
   Kosmetyk znajduje się w estetycznie wykonanej buteleczce o pojemności 150 ml. Żel kładzie się nakrętką ku dołowi, dzięki czemu wydobycie kosmetyku jest o wiele prostsze. Z tyłu opakowania znajduje się krótka notka od firmy - znajduje się w niej skład żelu, jak działa on na skórę oraz jak należy go użyć. Niby używanie tego rodzaju kosmetyków jest wiadome, ale myślę, że lepiej jest czasami podać więcej informacji niż być niedoinformowanym.


   Kosmetyk ma delikatną, żelową konsystencję o ładnym, niebieskim kolorze. Od razu po jego wydobyciu możemy poczuć wyraźną woń ogórka, która wchodzi w skład żelu. Aby dobrze umyć twarz wcale nie musimy nakładać go w dużych ilościach. Ja wyciskam z niego ilość w wielkości 5 - złotówki. Gwarantuję Wam, że jest to wystarczające, aby kosmetyk dobrze się spienił i dokładnie oczyścił naszą twarz. Można mieć nieco problemów ze zmyciem żelu ze względu na jego konsystencję, dlatego z tego względu wolę stosowanie pianek do mycia twarzy.


   Po opłukaniu twarzy letnią wodą i delikatnym wytarciu ją ręcznikiem możemy zauważyć efekty stosowania kosmetyku. Jeżeli przed jego użyciem miałyście na twarzy jakąkolwiek ilość makijażu - teraz na pewno nie będziecie jej mieć ;) Żel delikatnie nawilża twarz oraz ją odświeża. Zauważyłam również, że moja skóra jest matowa przez dość długi czas po jego zastosowaniu. Jestem z tego faktu zadowolona, ponieważ mam skórę mieszaną. Jednakże dla dziewczyn ze skórą wrażliwą może to być mały problem, bo kosmetyk może delikatnie wysuszać skórę. 
   Za opakowanie żelu do mycia twarzy Bourjois zapłaciłam ok. 11 - 12 zł. Myślę, że jest to przystępna cena jak na jego dobre działanie.

1 komentarz:

  1. Żel wygląda zachęcająco :)

    Zapraszam do siebie: http://megiandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń