czwartek, 27 czerwca 2013

Brzoskwiniowy ulubieniec czerwca!

Hej dziewczyny!

   Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją ostatniego z kosmetyków marki BingoSpa! Na sam koniec zostawiłam produkt, który najbardziej ujął moje serducho i zapewne nie raz zagości w mojej kosmetyczce. Znajduje się on w małym, zgrabnym opakowaniu i ma nieziemski, owocowy zapach. O kim mowa? ;)


   A oto brzoskwiniowy balsam do dłoni. Kosmetyk znajduje się w 100 gramowym opakowaniu, którego wydajność szokuje nawet mnie! Stosuję go od ponad miesiąca i nie zużyłam nawet jego połowy. A przyznaję, że sięgam po niego kilka razy dziennie i to nie dlatego, iż ma kiepskie działanie. Po prostu uwielbiam czuć jego zapach na mych dłoniach :)

    Dla chętnych - skład produktu:


   Balsam z BingoSpa ma intensywny, owocowy zapach, który bardzo długo utrzymuje się na dłoniach. Zapewne zaciekawi Was jego konsystencja, ponieważ ma się wrażenie jakby kosmetyk zważył się pod wpływem temperatury. Po nałożeniu go na rękę bardzo łatwo jest zauważyć charakterystyczne grudki, które bardzo szybko znikają podczas jego wsmarowywania w skórę.


    A jak działa owy kosmetyk? Na pewno bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę, pozostawiając ją delikatną i gładziutką w dotyku. Efekt ten utrzymuje się na skórze przez wiele godzin, co jest jego niewątpliwą zaletą. 

    Oprócz tego produkt nie podrażnił mnie ani nie uczulił w żaden sposób. Dodatkowo łagodzi niewielkie podrażnienia, które znajdowały się na moich dłoniach.


   Balsam brzoskwiniowy z BingoSpa ujął mnie swoich zapachem, wydajnością jak i działaniem. Bardzo rzadko udaje mi się znaleźć kosmetyk, który spełniałby wszystkie moje trzy "widzimisię" dotyczące kosmetyków do dłoni. Temu się to udało :)

Balsam brzoskwiniowy do dłoni możecie znaleźć w sklepie internetowym BingoSpa za 10 zł.

Balsam do dłoni jest ostatnim produktem, który otrzymałam w ramach Wielkiego Testowania od firmy BingoSpa, za co bardzo im dziękuję :)

***

Miałyście kiedyś do czynienia z tym kosmetykiem? Co o nim myślicie?

Pozdrawiam, Al. :)

25 komentarzy:

  1. Nie miałam doczynienia z tymi produktami, ale słyszę o nich same pozytywne opinie. :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. był ok, ale tylko w lecie. cieszyłam się, że świetnie się wchłania :D żadnych spektakularnych efektów jednak nie zauważyłam :( na zimę na pewno byłby dla mnie za słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go lubię! Zapach cudowny :)
    Tylko ta konsystencja nieco dziwna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale za sam zapach z chęcią bym go wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz, że nie wszyscy mają ten kosmetyk z taką konsystencja?
    juz na kilku blogach spotkałam sie z tym, ze sa one jedwabiście gładkie, a mój był jak kaszka manna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do dłoni zawsze miałam jakieś kremy w tubkach. Podoba mi się konsystencja tego balsamu i, i ja uwielbiam cudnie pachnące kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam z nim jeszcze nigdy do czynienia, ale może kiedyś :) Skusił mnie ten brzoskwiniowy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ale Bingo ma takie perełki w swojej ofercie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sobie wyobrażam, jak pachnie ten balsam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym kupiła, głównie dla zapachu, ale ma w składzie parabeny, na co się nie zgodzę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie było mi dane przetestowanie go, bo skończył się w magazynie, ale w dalszym ciągu mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobietko kusisz oj kusisz :D brzoskwinia latem :) mmmm.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapach musi być idealny na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, brzoskwiniowy balsam :) takim się jeszcze nie smarowałam. Pewnie pięknie pachnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam zaufania do ich kosmetyków, dziś już naczytałam się o nich sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam balsamik palmowy do dłoni z Bingo, przyznaję te balsamy są mega wydajne, nie mogłam go wykończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam brzoskwiniowy zapach kosmetyków wiec mnie zachęcasz :) jeszcze jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wystarczą tylko chęci, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny, musi rewelacyjnie pachnieć :) będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział w moim pierwszym konkursie w którym są do wygrania ciuszki :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dla mnie on jest po prostu idealny. fantastyczny produkt o pięknym zapachu <3

    OdpowiedzUsuń