czwartek, 4 października 2012

Deo Natural Spray Emerald by C-thru

Dzisiejszym kosmetykiem, który dla Was zrecenzuję jest spray do ciała Emerald firmy C-thru.


Informacje od producenta:
C-thru Emerald to świeży, intrygujący zapach. Na początku roztacza się apetyczna woń jeżyny i czerwonej porzeczki, by po chwili ustąpić miejsca kwiatowej kompozycji: fiołka, róży i lilii. W nucie bazy zapach budują drzewo cedrowe, białe piżmo oraz drzewo sandałowe. Długotrwale świeży i intrygujący zapach skomponowany dla kobiet autentycznych, otwartych i bezpośrednich.*

To były słowa producenta. A co ja sądzę o owym spray'u?

Spray znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 75 ml. Dzięki dobrze zbudowanemu atomizerowi na nasze ciało wydostaje się odpowiednia ilość zapachu - nie za dużo, nie za mało.
Jak dla mnie jego zapach jest zbyt delikatny i mało wyrazisty. Uwielbiam gamę owocowo - kwiatową, jednakże w tym spray'u tego nie wyczuwałam - z czego jestem trochę niezadowolona.
Jego trwałość również daje wiele do życzenia. Zapach utrzymuje się na naszej skórze / włosach / ubraniach do 2 - 3 godzin. Jestem tego świadoma, że perfumy mogą pochwalić się dłuższą trwałością.
Jego dużą zaletą jest cena. Mi udało się zakupić komplet - Spray + Dezodorant za niecałe 15 zł. Jego cena jest przystępna i myślę, że w ramach testu można go wypróbować :)


A czy Wy używacie kosmetyków firmy C-thru? Jaki zapach jest Waszym ulubionym?

* informacja z http://c-thru.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz