poniedziałek, 22 października 2012

Pianka do mycia twarzy głęboko oczyszczająca firmy Galanea


Czy którakolwiek z Was słyszała o kosmetykach firmy Galanea? Ja też o nich nic nie wiedziałam - do czasu. Jako że mam problemy ze swoją cerą mieszaną, a większość kosmetyków do tej pory mi nie za bardzo pomogła, postanowiłam szukać "ratunku" w aptece. I tak oto zakupiłam piankę do mycia twarzy głęboko oczyszczającą firmy Galanea.
Kosmetyk znajduje się w perłowym opakowaniu o pojemności 150 ml. Opakowanie to ma ładny, estetyczny wygląd, a motylek na nim uwieczniony przyciąga wzrok. Na jego szczycie znajduje się dozownik, który pozwala wydobyć piankę nawet z najniżej położonych rejonów. W środku opakowania znajduje się delikatna, biała pianka o przyjemnym zapachu. Wygląda ona mniej więcej tak:


Według producenta pianka do mycia twarzy powinna działać antybakteryjnie, oczyszczająco oraz nawilżająco. Zgadzam się z tym opisem. Po zastosowaniu kosmetyku moja skóra stała się bardziej nawilżona i delikatna. Oprócz tego, na dość długi czas, mogłam pożegnać się z tłustą skórą w stresie T. Za to byłam jej najbardziej wdzięczna, ponieważ nie lubię jakiegokolwiek świecenia na mej twarzy. Ważna informacja dla dziewczyn ze skórą wrażliwą - kosmetyk nie uczula! Pianka do mycia twarzy zawiera alantoinę oraz D-Pantenol, które zapobiegają podrażnieniom.
Kosmetyk jest również bardzo wydajny - wystarczy jego niewielka ilość, aby dobrze spienił się na powierzchni naszej skóry. Do tego łatwo się spłukuje - nie musimy się męczyć kilkuminutowym "szorowaniem" naszej twarzy :)
Jedyne co może w nim odstraszać to dość wysoka cena i dostępność. Kosmetyki z tej firmy można znaleźć wyłącznie w aptekach za cenę ok. 17 - 20 zł. Cena dość wysoka, ale jakość - wspaniała :)


2 komentarze:

  1. Po piance, którą moja córka testuje od Bangli zakochałam się w piankach :) Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w aptece DOZ ( Dbam O Zdrowie ) :) Kosztowała ok. 17 zł :)

      Usuń