czwartek, 19 czerwca 2014

Mus do ciała o zapachu truskawek. Czy podbił moje serce?

     Czy tylko ja mam wrażenie, że ostatnio czas mija jakoś za szybko? Mam tyle planów, a i tak większości z nich nie mam kiedy zrealizować. Załatwianie spraw na uczelni, przeprowadzka są dla mnie aż nadto czasochłonne. A kiedy będę mogła wreszcie się zrelaksować? ;)

     Pozostają mi tylko wieczorne, umilające czas zabiegi SPA oraz pachnące wizyty pod prysznicem. W przypadku tego drugiego, przez kilka ostatnich tygodni moim towarzyszem był truskawkowy mus do mycia ciała, który otrzymałam w ramach współpracy ze Starą Mydlarnią. Jesteście ciekawe jak spisał się u mnie owy produkt? Zapraszam na dalszą część postu :)


OPAKOWANIE:

     Mus do mycia ciała znajduje się w pokaźnym, plastikowym opakowaniu o zabójczej pojemności 500 ml. Jest ono nieco nieporęczne i zbyt duże - przynajmniej jeżeli ktoś, tak jak ja, stosuje go pod prysznicem. Na jego tylnej stronie znajduje się krótka informacja na temat owego produktu, jak i jego skład. Jest krótko i na temat :)

     Na samej górze opakowania znajduje się srebrna, niewielka nakrętka, pod którą znajduje się otwór o sporej średnicy. I zdarzyło mi się parę razy, iż na moją dłoń wydostała się zbyt duża ilość produktu. Oczywiście, przez ten duży otwór...


KONSYSTENCJA I ZAPACH:

     Kosmetyk ten nazwałabym galaretką, a nie musem pod prysznic. I to taką nie do końca stężoną galaretką ;) Dodatkowo, w całej objętości produktu możemy zauważyć małe, czarne drobinki, które wyglądają jak pestki znajdujące się na powierzchni prawdziwych truskawek ;)


     Konsystencja kosmetyku w połączeniu z dużym otworem powoduje, iż na nasze dłonie często wydobywa się zbyt duża jego ilość. Co oczywiście wpływa niekorzystnie na wydajność.

     Tak, mus do ciała pachnie jak truskawki. Ale nie te, którymi możemy objadać się w sezonie letnim. Jego aromat jest bardziej cukierkowy, słodki.


APLIKACJA:

     Podczas nakładania go na dłoń  - radziłabym zachować ostrożność. Głównie z tego powodu, iż możemy wydobyć z opakowania zbyt dużą ilość musu. 

     Aplikacja kosmetyku na ciało również jest nieco problematyczna, bo... produkt lubi spływać z wilgotnej skóry.

WYDAJNOŚĆ:

    Określiłabym ją jako przeciętną w kierunku do kiepskiej. Konsystencja, jak i zbyt duży otwór w opakowaniu, sprawiają, iż część produktu po prostu się marnuje. Niestety.


DZIAŁANIE:

     Mus bardzo dobrze myje ciało, przy czym w żadnym stopniu je nie wysusza. Mogłabym rzec, iż pozostawia na skórze jakby lekką warstwę. Nie jest ona tłusta czy też klejąca się ( np. do ubrań ). Jednak sprawia, iż ciało wydaje się być miękkie i gładkie w dotyku.

     Produkt ten można zaliczyć do typowych umilaczy kąpieli czy też brania prysznicu. Jego zapach może i jest landrynkowy, ale również przyjemny. Pozwala zrelaksować się po dniu pełnym wrażeniem. I, o dziwo, długo utrzymuje się na skórze :)

SKŁAD:



CENA:

Ok. 25 - 30 zł


MOJA OCENA:

4 / 5


Kosmetyk otrzymałam do testów od Starej Mydlarni. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


     Mus do ciała o zapachu truskawkowym mogę zaliczyć do jednego z ciekawszych kosmetyków pod względem konsystencji czy też zapachu. Jednak jego słaba wydajność, jak i cena sprawiają, że w najbliższym czasie po niego nie sięgnę. Myślę, że w polskich drogeriach można znaleźć wiele produktów tego typu o tak samo ciekawym zapachu, a lepszej cenie ;)


Życzę Wam miłego długiego weekendu!

Wasza A.

58 komentarzy:

  1. bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Konsystencja jest fajna i zapach musi być świetny. Szkoda, że cena do najniższych nie należy :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę dziwna konsystencja ale ehhh wąchałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o nim, ale Twoja recenzja zaciekawiła mnie i chętnie bym poznała go bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. konsystencję ma fajną :) Jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi piękny mieć zapach. ;) Właśnie wypiłam koktajl truskawkowy... przydałby się jeszcze taki mus do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda świetnie, jak do jedzenia :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się być idealny, odpowiada mi i pod względem wyglądu i konsystencji a i wydaje mi się, że zapach by mi pasował. :)
    Troszkę tańszy by mógł być :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje się być świetny, ale wydajność i cena mnie do niego nie przekonały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lipa z tą konsystencją, bo galaretką się 'smyrać' też nie fajnie hahha :D
    ale za zapach bym kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się nawet ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też jedynie ten zapach by przekonał, bo cena nie jest jakaś rewelacyjna, a jak piszesz, że jeszcze kiepsko z wydajnością to pewnie nie spróbuję. Choć nie powiem, że ta konsystencja mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie byłby idealny gdyby miał mniejszą pojemność :)) Taka duża to faktycznie problem pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęcająca opinia :) Wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo, że wydaje się interesujący - to niestety, nienawidzę zapachu truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy moim szczęściu przez ten wielki otwór połowa wylądowałaby pod prysznicem.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zapach truskawek (smak też:P)... ciekawe czy ten przypadłby mi do gustu...
    fajny też ma kolor:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach truskawek to ja UWIELBIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że u Ciebie też truskawkowo :D
    chciałabym poczuć jak ten mus pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda smakowicie:D Widać że produkt ci przypadł do gustu:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/celebration.html

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny produkt lubię czasem takie słodkie zapachy do kąpieli zwłaszcza w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię landrynkowe zapachy, więc myślę że bym go pokochała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo apetycznie wygląda! Lubię kosmetyki, które kuszą swym wyglądem. Jeszcze lepiej jak mają cudowny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda.. smakowicie haha :D. Uwielbiam takie umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. moje oczy podbił :) lubię landrynkowe zapachy, to nawet zaleta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. możesz do mnie napisać na cytruska87@gmail.com ?
      nie mogę skopiować Twojego maila. W treści wiadomości podaj swój blog. Buziaki.

      Usuń
  26. Uwielbiam takie umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nazwa tego produktu niezmiernie mi się podoba i miło kojarzy :) Sam produkt wygląda interesująco :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Za taką cenę raczej bym się nie skusiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda na prawdę smakowicie - dosłownie ! I pewnie gdyby nie cena to bym się na niego skusiła ! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Konsystencja dość ciekawa, w sumie jak już tworzą kosmetyczne musy, masełka, żele i pianki mogliby opatentować serię kosmetyków galaretek :] Zapach na pewno pokochałby mój chłopak - wielbiciel truskawek, choć mnie też pewnie przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Galaretka i truskawki i jestem kupiona :D

    OdpowiedzUsuń
  32. na zdjęciach wygląda "apetycznie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o nim, ale wygląda ciekawie. :-)

    OdpowiedzUsuń


  34. LETNI ZJAZD CENOWY!!!

    Plasma Car teraz tylko 120 zł! Tak tanio jeszcze nie było!

    Zapraszamy na: http://www.twoja-przygoda.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj nie chciałabym takiej galaretki pod prysznicem:/ No i cena faktycznie mało adekwatna do całości...

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepraszam za spam, ale chce aby konkurs dotarł do jak największej liczby osób.

    WYŚLIJ ZDJĘCIE SWOJEJ STYLIZACJI I WYGRAJ BRANSOLETKĘ WŁASNEGO PROJEKTU WŁĄCZNIE Z GRAWEROWANYM NAPISEM.

    http://silesiayoung.pl/letni-konkurs-stworz-stylizacje-i-wygraj#.U61zSJR_u2o

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdybym dostała go w prezencie to z przyjemnością bym korzystała, ale w takim przedziale cenowym rzeczywiście można znaleźć coś ciekawszego :)
    Mam nadzieję, że tym razem dostałaś już moją wiadomość na fb :*

    OdpowiedzUsuń
  38. OO wygląda calkiem przyjemnie, ale troszkę drogawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fakt, mógłby być trochę tańszy, ale wygląda świetnie! Myślę, że to dobra opcja np. na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niezwykle, cudownie wygląda. Przydałby się i nam:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Tego musu nigdy nie miałam, ale bardzo je lubię :) szczególnie właśnie jakieś owocowe zapachy, szkoda tylko że dość drogi :(

    OdpowiedzUsuń