środa, 23 lipca 2014

Powrót po dłuuugiej nieobecności! / Mały mix zdjęć.

     Nawet nie chcę patrzeć ile czasu minęło od napisania mojej ostatniej notki... Wiem, zaniedbałam bloga i nie tylko. Jednak w ostatnim czasie w moim życiu wydarzyło się bardzo dużo i, po prostu, nie miałam czasu na niektóre rzeczy.

    Co wydarzyło się u mnie przez ten okres? Co najważniejsze - od 15 lipca jestem magistrem inżynierem :) Obrona była bezstresowa. Mogłabym nawet rzec, że minęła w miłej i wesołej atmosferze. Tak to jest jak na sali znajdowała się moja była pani promotor ( od pracy inżynierskiej ) oraz ta obecna ;) 

     Następnego dnia po obronach wyruszyłam wraz z moim W. nad morze. Spędziłam tam tylko kilka dni, ale to wystarczyło bym mogła nieco odpocząć. 

     Od dzisiaj postaram się regularnie pisać notki na blogu. Zacznę od luźnego postu ze zdjęciami znad morza. A od piątku - zaczną pojawiać się recenzje kosmetyków ;)


OSŁONINO





GDAŃSK






HEL










Mam nadzieję, że wybaczycie mi tak długą nieobecność i dalej ze mną pozostaniecie :)

Życzę Wam miłego dnia!

Wasza A.

41 komentarzy:

  1. Jak pięknie zazdroszczę Ci

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) a morze wręcz kocham choć szczególnie Sopot :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj kochana!!
    Tego morza to i ja Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :))
    Ale masz śliczną (miętową?) sukienkę. :D Cudowne zdjęcia. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miętową, miętową ^^ Chociaż zapewne większość mężczyzn stwierdziłoby, że to zieleń :P

      Dziękuję :)

      Usuń
  5. gratuluję! :***
    i zazdroszczę wyjazdu, też marzy mi się wyjazd nad morze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* :)

      Ja tak rzadko bywam nad morzem, że nawet kilka dni spędzonych tam sprawia mi dużo radochy :)

      Usuń
  6. Gratuluję obrony:) Fajnie, że odpoczęłaś nad morzem, ja wybieram się w sierpniu na tydzień;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Oooo, a gdzie się dokładnie wybierasz? :)

      Usuń
  7. Dobrodusznie wybaczam Ci nieobecność i fajnie, że wróciłaś! :*
    Piękne zdjęcia, też bym chciała nad morze ... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję Ci, o wielka i dobroduszna kobieto :D :**

      Usuń
  8. Mnie też troszkę nie było,wkrótce małe wakacje.. Ale później wracam pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na Twój powrót :)

      Usuń
  9. świetne zdjęcia :) Fajnie, że do nas wracasz :D I pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ;) Sukienka zakrywa wszystkie me niedoskonałości, na szczęście ^^

      Usuń
  10. Gratuluję Pani Inżynier! :) Świetne zdjęcia, aż zamarzyłam o wakacjach nad Bałtykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No w końcu jesteś :)) Dobrze, że wypoczęłaś i zregenerowałaś siły :*
    Ach, Gdańsk.... uwielbiam to miasto <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem - tak łatwo nie pozbędziecie się mnie ;D

      Ja byłam tam tylko 2 razy, ale pokochałam to miasto <3

      Usuń
  12. Gratuluję :)
    Świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh moje piękne morze, strasznie mi się za nim tęskni.

    No i oczywiście gratuluję obrony! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :D

      A za morzem to i ja już tęsknię :(

      Usuń
  14. Gratulacje !
    ahh .. piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj zazdroszczę wypadziku nad morze ;) Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne, że wróciłaś . Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia rewelacja :) witaj ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zdjęcia ;) zazdroszczę takiego wyjazdu :)
    i gratuluję obrony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia! ja za rok planuję wycieczkę nad morze ! gratuluję obrony!

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję obrony, zdjęcia piękne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! A zdjęcie muszelki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe widoki, aż nabrałam ochoty na wyjazd nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, ale widoczki! :-)

    OdpowiedzUsuń