wtorek, 22 kwietnia 2014

Nowości kosmetyczne - kwiecień 2014.

     Może część z Was będzie zawiedziona, ale w poście tym nie znajdziecie moich zakupów poczynionych z okazji promocji w Rossmannie czy też Drogerii Natura. Stwierdziłam, iż posiadam zbyt dużo kosmetyków kolorowych i kolejna szminka, podkład czy tusz do rzęs nie są mi w ogóle potrzebne. Ćwiczę silną wolę, ot co ;)


    Post ten będzie krótki, zwięzły i na temat. W ostatnim czasie byłam tylko dwa razy na zakupach i wybrałam tylko te rzeczy, które miałam już na wykończeniu. Staram się ograniczać ilość kupowanych kosmetyków i nawet nieźle mi to idzie :)



     Jakiś czas temu wstąpiłam do Drogerii Natura, gdzie w moim koszyczku wylądował żel pod prysznic Palmolive za cenę ok. 6 zł oraz jeden z antyperspirantów Adidas za ok. 8 - 9 zł. Na zdjęciu widoczny jest również olejek z Farmony z serii Tutti Frutti, który zakupiłam w Biedronce za cenę 4 zł ;) Duża część z Was go polecała, więc musiałam wreszcie go zdobyć.

      Na początku kwietnia zakupiłam również krem - żel do mycia twarzy z Be Beauty oraz żel ze świetlikiem lekarskim i herbatą pod oczy marki Flos-lek. Niestety, zapomniałam zrobić im sesję zdjęciową :(



     Na początku kwietnia doszła do mnie paczuszka od pani Żanety, która reprezentuje firmę ŚWIT-Pharma. Miałam możliwość usłyszeć co nieco o owej marce, jak i produktach, jakie posiada w swoim asortymencie, na Spotkaniu Wrocławskich Blogerek. A teraz, dzięki pani Żanecie, mogę również przetestować kolejne kosmetyki ŚWIT-Pharma :)



     Ostatnimi nowościami, które zawitały do mnie, również w pierwszych tygodniach kwietnia, są dwa woski Yankee Candle oraz lekki krem brzozowy marki Sylveco. Powyższy zestaw otrzymałam w ramach współpracy z Mydlarnią Wrocławską. Pani Ania, jedna z współwłaścicielek Mydlarni, jest osobą miłą, uśmiechniętą, która posiada ogromną wiedzę na temat produktów znajdujących się w sklepie :) Aż przyjemnie było zwiedzać Mydlarnię w jej towarzystwie.


     I to by było na tyle. Czy to mało, czy dużo - musicie ocenić już same ;) W tym miesiącu postanowiłam większość pieniędzy wydać na podróże, a nie na kosmetyki. I tak oto w piątek wyruszam do... Białegostoku! ;)


Miłego wtorku!

Wasza A.

79 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pomyśl, że za 3 dni, 12 godzin i 54 minuty się zobaczymy :D Albo nawet szybciej!

      Usuń
    2. :D Już zdecydowanie szybciej :D

      Usuń
  2. Tutti Frutti *-* UWIELBIAM! :)

    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie ;) hehehe KOSMETYCZNE :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam tę serię - za zapach i cudowne działanie na moją skórę :)

      Usuń
  3. Tutti Frutti za 4 zł? :o szkoda ze u siebie ich nie widziałam bo chciałam wypróbować bo po peelingach i maśle uwielbiam tą serie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronkach wyprzedają teraz niektóre kosmetyki i udało mi się załapać na tak tani olejek :)

      Usuń
  4. Jestem w szoku za jaką cenę kupiłaś Tutti Frutti. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć do Biedronki - może u Ciebie też jest ta promocja :)

      Usuń
  5. Przyłączam się do ochów odnośnie ceny Tutti Frutti-również bym brała jak za 4zł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż żałowałam, że olejek był dostępny tylko w jednej wersji zapachowej. Tak to wzięłabym kilka opakowań ^^

      Usuń
  6. właśnie wykończyłam brzozowy kremik ;) polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo używam go codziennie, wieczorną porą i jestem z niego zadowolona :) Zobaczymy jak będzie spisywał się dalej.

      Usuń
  7. a już myślałam, że to będą zakupy z Rossmanna :P Dla mnie w sumie na plus, bo wszędzie teraz piszą o tych promocjach w Ross i mi się już znudziło o tym czytać. Ja osobiście nie byłam tam na zakupach, i raczej się nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, Rossmann nie skusił mnie swoją promocją ^^ Mam za dużo kolorówki i nie chcę wydawać pieniędzy na te produkty, które już mam w nadmiarze ;)

      Usuń
  8. no to masz co testować! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie daj znać jak się te owocowe Yankee sprawują. Wyglądają pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paliłam je i jestem zauroczona ich zapachami! 'Orange Splash' pachnie jak pomarańczowe landrynki, a 'Sweet Apple' jak soczek jabłkowy. Mniam! :)

      Usuń
  10. Micel Świt-Pharma bardzo przypadł mi do gustu! Mam nadzieję, że i Ty będzie zadowolona! To samo z lekkim kremem Sylveco, ja obecnie kończę kolejne opakowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie namiętnie stosuję wodę toaletową. Nie wiem czemu, ale jej zapach urzekł mnie od pierwszego "niuchnięcia" ;)

      A krem, na chwilę obecną, spisuje się u mnie bardzo dobrze :)

      Usuń
  11. świetne rzeczy, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że testy będą przyjemne i kosmetyki się u mnie spiszą ;)

      Usuń
  12. Miałam ochotę kiedyś na ten olejek z Tutti Frutti w Biedronce, widzę że je chyba przecenili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku olejek kosztował coś koło 8 zł. Potem przecenili go na 6 zł, a teraz na 4 zł ;)

      Usuń
  13. Fajnie, że udało Ci się zaoszczędzić pieniądze na jakiś wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomogło mnie też stypendium ;) Na szczęście.

      Usuń
  14. Teraz żałuję, że nie kupiłam tego olejku z Tutti Frutti w Biedronce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jeszcze go znajdziesz? W "mojej" Biedronce zostało jeszcze parę sztuk ;)

      Usuń
  15. Nie tak dużo tych nowości, ale jakieś fajności się tutaj i dla mnie by znalazły :D
    Jak to duże opakowanie Tutti frutti ;o
    I woski Yankee <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało, mało - staram się nie szaleć na zakupach kosmetycznych ^^ Tym bardziej, że na wyjeździe zapewne znowu nakupię mnóstwo produktów ;)

      Usuń
  16. Uwielbiam ten Tutti Frutti ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zachwyca ilość piany, jaka powstaje przy dodaniu go do wanny podczas kąpieli ;)

      Usuń
  17. zaciekawił mnie ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nowości pojawiły się u ciebie, ciekawi mnie ten krem brzozowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas pojawi się jego recenzja, tego jestem pewna :)

      Usuń
  19. Daj znać, jak będzie się spisywał krem z Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Na chwilę obecną mam o nim dobre zdanie. Poczekamy - co będzie dalej ;)

      Usuń
  20. Niezbyt dużo, ale wszystko wydaje się być fajne :) Świetne współprace udało Ci się nawiązać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja teraz miałam oszczędzać na majówkowy wyjazd, bo pociągnie mnie po kieszeni, więc mi ta promocja w rossmannie troche plany popsuła :D Ale mam nadzieję, że wydę z tego wszystkiego obronną ręką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ważniejszy okazał się wyjazd niż promocja w Rossmannie :D Nie chcę kupować 5 tuszu do rzęs, 6 podkładu czy 15 pomadki do ust ^^

      Usuń
  22. Ciekawa jestem tych produktów od Swit Pharmy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie stosuję ich wodę toaletową i jestem zauroczona jej zapachem :)

      Usuń
  23. Mało, ja akurat też jestem na odwyku kwietniowym i kupiłam tylko w Rossmannie 1 podkład i nie planuję więcej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wytrzymania na odwyku! A na jaki podkład się skusiłaś? :)

      Usuń
  24. Ja ciągle myślę żeby zamówić coś od Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że powyższy krem jest pierwszy produktem owej marki, jaki mam możliwość używać :) I na dzień dzisiejszy - jestem z niego zadowolona ;)

      Usuń
  25. Tuttki Fruttki jest od dawna u mnie w używaniu, bardzo lubię owocowe zapachy :) wręcz wszystkie!
    I dziękuje za komentarz o skrzyneczce, nie spodziewałam się, że będzie się tak podobać :) Jakbyś zapragnęła miec swoją podobna wymarzoną to zapraszam do mnie :)

    pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory miałam z tej serii tylko musy i peelingi do ciała. Olejek skusił mnie swoją ceną i nie żałuję tego zakupu! :)

      Jak się przeprowadzę w wakacje do nowego mieszkania to zapewne będę potrzebować takich skrzyneczek ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. fajne nowości, też mam te woski, wczoraj byłam w rossmannie i też mi przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na co się skusiłaś podczas rossmannowskiej promocji? ;)

      Usuń
  27. Miałam lekki krem brzozowy Sylveco :) Idealnie nadaje się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) W moim przypadku bardzo dobrze nawilża skórę i, o dziwo, delikatnie ją matuje :)

      Usuń
  28. tutti frutti kochane ;D chociaż olejku jeszcze nigdy nie miałam !!:D i adidasowe antypoty też lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nigdy nie miałam ich olejku. A ten jest cudowny! :)

      Usuń
  29. Ja też staram się kupować tylko to co potrzebne i zużywać zapasy, bo nazbierało się ich kosmicznie dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak Ty. A chcę zużyć większość kosmetyków, jakie mam, bo w lipcu przeprowadzam się. A wiem ile te wszystkie kosmetyki ważą...

      Usuń
  30. olejki-żele Tutti Frutti są naprawdę fantastyczne! niestety w mojej Biedronce juz ich nie ma:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten olejek znalazłam w mniejszej Biedronce w rodzinnym mieście. I została tylko wersja brzoskwiniowa :)

      Usuń
  31. świt-pharma pierwsze słyszę, chętnie poczytam :) Szkoda, że mnie nigdy dość kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że z chęcią zakupiłabym sobie jakiś podkład czy korektor. Jednak nie chcę by ich poprzednicy stracili ważność :)

      Usuń
  32. O tej magnolii Świt-pharma chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas na pewno napiszę o niej co nieco :)

      Usuń
  33. niestety w tym miesiącu trochę zaszalałam zakupowo, ale w przyszłym powinnam być już grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym miesiącu poszalałam aż nadto, teraz omijam drogerie szerokim łukiem ;)

      Usuń
  34. Fajne nowości ;) a te woski z nowej serii mnie kuszą choć jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś fanką owocowych zapachów to polecam ich zakup! :)

      Usuń
  35. ciekawią mnie prodykty Świt-pharmy, chętnie bym je spróbowała na swojej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem można je dostać m.in. w Rossmannie i mniejszych drogeriach. Poszukaj - może coś Ci się spodoba i wypróbujesz :)

      Usuń
  36. ta świt-pharma wygląda bardzo intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowności ,chcę wszystko!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę lecieć do Biedry! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ajne nowości, z Tutti Frutti wręcz musisz być zadowolona! :)
    Lekki krem brzozowy jest za to na mojej liście do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne nowości :-) i wcale nie poszalałaś zakupowo :-)
    gratuluje współpracy ze Świt Pharma - jestem ogromnie ciekawa ich kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekam na recenzję kremu brzozowego :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń