wtorek, 1 kwietnia 2014

Relacja z Wrocławskiego Spotkania Blogerek - 29.03.2014 r.

     W zeszłą sobotę, a dokładnie 29 marca, miałam możliwość uczestniczenia we Wrocławskim Spotkaniu Blogerek. Nie jest to moje pierwsze spotkanie tego typu, ale muszę przyznać, że wspominam je najmilej ze wszystkich. Dlaczego? O tym za chwilkę :)

     Nasze sobotnie spotkanie odbyło się w Grand Cafe - zapewne część z Was kojarzy to miejsce ;) Tym razem byłam miło zaskoczona wielkością jedzenia ( zjadłam tylko połowę mojego wrapa z kurczakiem i bekonem - na więcej nie miałam miejsca w żołądku! ) oraz pysznymi drinkami, które serwował nam lekko nieogarnięty pan kelner ;)

fot. Brat Daguszki

      Podczas spotkania miałyśmy możliwość wysłuchania trzech prezentacji - Maroko - sklep, Futurosa i ŚWITPharm. Każda z nich była na swój sposób ciekawa. Dzięki nim dowiedziałam się, m. in. dużo interesujących rzeczy na temat olejków ( głównie arganowego ;> ) czy maseczek marokańskich. 

fot. Brat Daguszki

fot. Brat Daguszki

fot. Brat Daguszki

fot. Brat Daguszki

fot. Brat Daguszki

fot. Brat Daguszki

fot. Brat Daguszki

fot. Brat Daguszki

fot. Brat Daguszki

fot. Brat Daguszki

fot. Brat Daguszki

     Oczywiście, jak to na spotkaniu bywa, miałyśmy mnóstwo czasu na rozmowy, wygłupy czy wymiankę kosmetyczną. A na sam koniec wizyty w Grand Cafe mogłyśmy podziwiać z Olą i Asią nieco ciałka "naszego" kelnera. No! :D

       I nie mogłabym zapomnieć o pokazaniu Wam pysznego tortu, który został upieczony specjalnie na nasze spotkanie :) Był przepyszny! A to wszystko dzięki stronie Torty Online :)

fot. Brat Daguszki

A oto nasza wesoła gromadka!

fot. Brat Daguszki

   Przyznam, że na spotkaniu bawiłam się wyśmienicie. Miałam możliwość poznać wiele miłych i uroczych dziewczyn, porozmawiać o kosmetykach ( i nie tylko ;) ) oraz pośmiać się ( ach, ten olejek arganowy ;] ).

     Na sam koniec chciałabym podziękować każdej z dziewczyn z osobna za tak miło spędzony czas :) Dziękuję również firmom za ciekawe prezentacje oraz prezenty, którymi nas obdarowały.




     Serdeczne podziękowania należą się również bratu Daguszki, który był naszym fotografem i dzielnie się trzymał wśród tak dużej ilości kobiet i kosmetyków ;)

A oto i prezenty od firm:




























I kosmetyki z wymianki:





     Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w sobotnim spotkaniu. I mam nadzieję, że jeszcze nieraz się zobaczymy - dziewczyny ;)

61 komentarzy:

  1. Było świetnie i to niesamowite, że mija kolejny dzień, a ja wciąż mam banana na buzi na myśl o tym spotkaniu! :) Super, że pokazałaś ten organizer Świt-Pharma, bo mi niesamowicie się podoba, a zapomniałam go pokazać :P Buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo! Aż żałuję, że spotkanie tak szybko nam minęło :( Musimy zrobić powtórkę! :)

      Buziak! :*

      Usuń
    2. Też mi się bardzo podoba ten organizer, na razie szkoda mi na nim coś napisać bo jest za ładny, hahah :D

      Usuń
  2. ja mam mieszaną cerę ( w dodatku jeszcze wrażliwą i skłonną do niedoskonałości :P ) i mimo to nie miałam obaw przed dodawaniem do glinki olejku arganowego :) naprawdę nie ma się czego bać :)

    ja też w końcu jadę na spotkanie blogerek :D po trzech latach blogowania w końcu uda mi się być na takim spotkaniu, już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłucham Twojej rady i wypróbuję tę glinkę z olejkiem. Raz kozie śmierć, o! :P

      Ooo, to super! Z niecierpliwością czekam na Twoją relację ze spotkania :)

      Usuń
  3. a ja Pana kelnera nie widziałam :(( ale dostałam od niego serduuszko! :D
    ogólnie to bawiłam się świetnie :D i musimy więcej takich spotkań organizować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co lepsze - goła klata czy serducho?! :D

      Oj, tak! Najlepsze spotkanie, na jakim byłam :)

      Usuń
  4. Było bosko ;) Super, że tak się Wam prezentacje podobały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podobały - w szczególności pierwsza ;)

      Usuń
    2. hehe ;) bawią mnie jeszcze podpisy "fot. brat Daguszki" jakieś zabawne to ;p wiem, że sama to zaproponowałam, ale jakoś się uśmiecham co chwilę ;p

      Usuń
  5. fajnie, że spotkanie się Wam udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że kiedyś i my się spotkamy na jakimś zlocie :) Bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała Ciebie poznać, ot co! Niech ktoś zaplanuje zlot w wakacje - przyjadę! :D

      Usuń
    2. Jak zlot latem to ja się również piszę,pokonam te ponad 100km :)

      Usuń
  7. Wygląda spotkanie genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że miło spędziłyście razem czas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny tort :) i ile wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki pyszny! Aż się głodna robię jak o nim myślę ^^

      Usuń
  10. uwielbiam takie spotkania :-) im częściej tym lepiej :-)
    świetne to wąchanie skarpetek hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpetki miały cudowny zapach - jak Tik-Taki! :D

      Usuń
  11. Nie byłam nigdy na spotkaniu blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takie spotkania są dobrą okazją do poznania dziewczyn z świata blogosfery :)

      Usuń
  12. Zazdroszcźe takich spotkań głownie ze poznajecie sie i dla fajnej atmosfery ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. miło mi było Cię poznać (no i inne dziewczyny) i mam nadzieję, że do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również cieszę się, że mogłam Ciebie poznać :) Oby następne spotkanie odbyło się jak najszybciej! :)

      Usuń
  14. było super. Miło było Ciebie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również cieszę się, że mogłam Ciebie poznać :)

      Usuń
  15. Jak nie będzie jakiegoś następnego spotkania, to jedźmy po ten lakier do Warszawy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha i pojedziemy! :D Do września to ten jeden lakier zamieni się w minimum 20 :P

      Usuń
  16. Fajnie, że tak dobrze się bawiłaś, a ten tort upieczony specjalnie dla was to już w ogóle bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze zastanawia mnie jak to jest, że oni Was tak obdarowują prezentami...wiem, że to jest dla nich reklama, pewnie jakaś recenzja...ale? Czy Wy wpłacacie jakąś zaliczke na to spotkanie? :) Eveline poszaleli z swoimi "prezentami" ;) Drinki rzeczywiście wyglądają extra apetycznie!!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że dla firm jest to dobra reklama :) A jeśli chodzi o recenzje - organizatorki wybrały te firmy, które ich nie żądają :) Jednak zapewne jak coś mi się spodoba albo będę czymś mocno zawiedziona to sama z chęcią napiszę o takim produkcie ^^

      Tak, wpłacałyśmy zaliczkę, którą potem mogłyśmy wykorzystać na barze ;)

      Usuń
  18. ale driki smakowicie wygladaja:) fajnie tak sie spotkac:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne spotkanie :) zazdroszczę MEGA! :D ale chyba najbardziej dlatego, że chciałabym poznać króliczka na żywo :D może kiedyś mi się uda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Od razu widać, że zabawa była udana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę, widać że była świetnie.. a ile dobroci przyniosłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna sprawa takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia, rewelacyjne prezenty i bardzo smakowicie wyglądający tort, zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać, że spotkanie bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kosmetyki kosmetykami, ale tort to bym wszamała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się - wygląda tak samo wspaniale jak smakuje ;>

      Usuń
  29. Już na zdjęciach widać, że fajnie się bawiłyście. Oby więcej takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale Ci zazdroszczę,też chcę takie spotkanie :)

    Dotychczas byłam tylko na tym jednym,na którym się poznałyśmy w ub wakacje,ale mam nadzieję,że jeszcze będzie możliwośc ponownego spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, że kiedyś jeszcze uda nam się spotkać - chociażby na kawkę i ciacho! :)

      Usuń
  31. Widać, ze sietnie się bawiłyście, super! Ciewszę się, że neidługo my będziemy miały okazję poplotkować, do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że Ciebie poznam :) Do zobaczenia!

      Usuń
  32. aż Wam zazdroszczę, nigdy nie byłam na takim spotkaniu, prezenty też fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować i zapisać się na takie spotkanie :) Dzięki nim udało mi się poznać wiele miłych i zabawnych dziewczyn :)

      Usuń
  33. Zazdroszczę takie spotkania - tym bardziej, że w moim mieście :) zawsze marzyłam by pójść na coś takiego :P Widzę i z tego co czytam było ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozglądaj się po blogach - może za jakiś czas też będzie organizowane kolejne spotkanie we Wrocławiu :)

      Usuń
  34. Widzę że spotkanie bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń