poniedziałek, 1 września 2014

Mix zdjęć - sierpniowa wycieczka do ZOO.

    Wiem, wiem - ciągle mnie nie ma. Niestety, w najbliższym czasie raczej nie będę pisała regularnie postów tak jak kiedyś. Zmiany po 10 - 11 godzin są dla mnie na tyle męczące, że nie mam siły i ochoty zaglądać na własnego bloga. Cóż ta praca robi z ludźmi?

    Przyznam, że przez chwilę zastanawiałam się czy nie zrezygnować z prowadzenia bloga. Posty pojawiają się tu na tyle rzadko, że niekiedy nie wiem czy ktoś ma ochotę tu jeszcze zaglądać.

     Zdecydowałam się jednak zostawić bloga i pisać tutaj jak często będę mogła. Może chwilowo będzie to tylko jeden, dwa posty w tygodniu. Ale zawsze to coś :)

    A dzisiaj przedstawię Wam kolejny mix zdjęć - tym razem z mojej ostatniej wycieczki do ZOO. 
















Postaram się nadrobić zaległości i poodwiedzać Wasze blogi. Jednak, oczywiście, po pracy ;)

Miłego dnia!

Wasza A.

38 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, ja byłam w tamtym roku w Zoo we Wrocku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zdjęcia zwierząt! Świetny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam w zoo, muszę się tam kiedyś wybrać ;). Świetne zdjęcia i zwierzaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki :) Uwielbiam ZOO i zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kochana, Ty wiesz, jak dobrze Cię rozumiem... ale nie dajmy się! Jakoś wytrwajmy w tym blogowaniu, choć mi też już czasem brakuje sił :*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie wycieczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zdjęcia i zwierzęta także połączenie obu tych rzeczy to tylko przyjemność tu zajrzeć :) . Z czasem mam podobnie dlatego cały czas mnie nie ma .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ta praca i inne obowiązki bardzo redukują nam wolny czas. Niestety...

      Usuń
  8. też chcę do zoo! super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. My byliśmy we wrocławskim ZOO w niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  10. a co Ty dobrego masz w tych kubeczkach:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A lody w kuleczkach :D Moja koleżanka ma wersję melonową, a ja - Banana Split ^^

      Usuń
  11. Uwielbiam wycieczki do ZOO! Super zdjęcia :) I nie rezygnuj z bloga pod żadnym pozorem!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale czasu i chęci mam coraz mniej :(

      Usuń
  12. Surykatki jakie leniuszki :P
    Ps. a co się stało po tym mydełku dziegciowym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wysuszało mi skórę, a dodatkowo miał bardzo nieprzyjemny zapach. O zgrozo, był on wyczuwalny nawet jak był zamknięty w pudełeczku w szafce :O

      Usuń
  13. zwierzątka słodziutkie :D ani mi się waż uciekać stąd!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia wręcz zachęcają, by wybrać się do zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wycieczka wydaje sie ciekawa... :)
    Obserwuję i zapraszam również do siebie:) Na moim blogu prezentuję moje włosy co miesiąc, testuję również kosmetyki i pomagam tym co mają problemy z włosami:)
    Zapraszam: http://cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lew mi się podoba, jaka bujna grzywa! Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zoo :)
    cudny lew :)
    A tam nie zostawiaj - mi również brakuję czasu.
    Mimo to się nie poddaję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jak na razie, nie poddaję się ;) I piszę kiedy mogę, chociaż widać, że za często to nie jest ^^

      Usuń
  18. Super zdjęcia :) U mnie posty również pojawiały się bardzo rzadko od początku tego roku, bo pracowałam po 12 godzin dziennie i już na nic nie miałam siły po powrocie do domu. Cieszę się jednak, że nie zostawiłam pisania i Ty również nie zostawiaj, bo lubię do Ciebie zaglądać (zresztą na pewno nie tylko ja) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego też względu na razie zostaję :) Po prostu rzadziej będę tu pisać. Cóż, coś za coś :)

      Usuń
  19. ten lew wygląda przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham tego typu wycieczki :)
    Jaki piękny LEW :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do zoo chodzić uwielbiam. Te przeróżne zwierzaki są cudne. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń