wtorek, 30 września 2014

Wrześniowe nowości.

   Jestem dzielna i już od paru miesięcy kupuję tylko te kosmetyki, które już mi się skończyły albo skończą mi się za jakiś czas. Jedynym wyjątkiem są woski zapachowe, których mam za dużo, a dalej wrzucam je do zakupowego koszyczka ;)


     Pierwsze moje zakupy to taki misz - masz Rossmannowsko - Tescowy, jeśli można to tak ująć ;) Po raz pierwszy skusiłam się na peeling marki Isana ( 4,99 zł ) i nie jestem z niego jakoś szczególnie zadowolona. Ale o nim powstanie osobna notka ;) Antyperspiranty marki Fa ( ok. 6 zł ) kupuję bardzo często. Zmieniam tylko wersje zapachowe. A szampon pielęgnacyjny z Hipp ( ok. 9 zł ) wrzuciłam do zakupowego koszyczka za namową trychologa. Podobno jest najbardziej delikatny wśród innych produktów tego typu przeznaczonych dla dzieci.



     Uwielbiam wszelakie dodatki do kąpieli. Czy to płyny, czy to różnego typu kule, babeczki. Z tego też względu skusiłam się na cztery, czyli wszystkie, warianty zapachowe muffinek do kąpieli ( ok. 4 zł / sztuka ), które były dostępne w sklepach Biedronka. Niestety ( a może stety? ), tylko jedna z nich przypadła mi do gustu... Jednak i o tych produktach powstanie osobna notka :)



     Podczas jednej z Rossmannowskich promocji skusiłam się na 3 produkty marki Garnier. A mianowicie na tonik oraz żel oczyszczający z serii "Czysta skóra" ( każdy po 8,99 zł ) i sławny już płyn micelarny 3 w 1 ( ok. 11 zł ). Chwilowo jestem zachwycona działaniem ostatniego z wymienionych przeze mnie produktów. Tylko mam wrażenie, że ma kiepską wydajność...



    Płyn do kąpieli marki Apart Cosmetics ( 6,49 zł ) oraz peeling do ciała z Joanny ( 8,49 zł ) zakupiłam w Carrefourze. Przyznam, że rzadko kiedy rozglądam się tam za kosmetykami. Zawsze myślałam, że lepszy wybór produktów będzie w typowych drogeriach. A tu takie zdziwienie! ;) Oczywiście, nie byłabym sobą, gdybym nie uzupełniła zapasu pomadki rumiankowej z Alterry ( ok. 4 - 5 zł ), którą używam jako... odżywki do rzęs ;)



     Ostatnio wybrałam się ponownie do Mydlarni Wrocławskiej. Moim celem był zakup prezentu urodzinowego dla mojej przyjaciółki. Jednak nie byłabym sobą, gdybym nie zakupiła czegoś dla siebie ;) Tym razem skusiłam się tylko na dwie rzeczy, a mianowicie na woski Little Hotties w wersji "Czekolada z pomarańczą" oraz "Malina z Rabarbarem". Jedno pudełeczko, w którym znajdują się 4 woski, kosztowało mnie 5 zł.


A jak prezentują się Wasze wrześniowe zakupy?


Miłego dnia, Wasza A.

75 komentarzy:

  1. Oo ten płyn do kąpieli również mam ino inny zapach i jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam tę wersję zapachową na chybił trafił ;) I spodobał mi się zapach tego płynu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja pewną jej część też lubię ;) Chociaż powyższy tonik i żel mają dla mnie zbyt intensywny zapach.

      Usuń
  3. Lubie pomadke z Alterry musze spróbować używać jej do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Może i u Ciebie dobrze spisze się w tej kwestii :)

      Usuń
  4. Te woski muszą pachnieć bajecznie! Z Twojej gromadki znam płyn micelarny Garnier, który bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pachną bajecznie, ot co ;) A płyn również bardzo polubiłam! Tylko mam wrażenie, że jest kiepsko wydajny :(

      Usuń
  5. Ciekawe nowości :)
    Muszę kupić kolejne opakowanie tej pomadki z alterry - tez uzywam jej na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się polubiłam z tym peelingiem Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wolę mocniejsze zdzieraki - ten za słabo masuje moje ciało :)

      Usuń
  7. Woski muszą pięknie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pachną cudnie! Jeden jak delicje pomarańczowe, a drugi jak kisiel malinowy ;)

      Usuń
  8. Czytałam, że ten peeling z Isany jest do kitu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie byłam z niego zadowolona ;) Za słabo peelingował ciało.

      Usuń
  9. Ach i znów te delicjowe woski <3 Ale muszą pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja też go polubiłam :) Chociaż martwi mnie jego słaba wydajność.

      Usuń
  11. Ja przygarnęłam tylko jedną taką babeczkę do kąpieli - czekoladową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z czekoladowej nie jestem zadowolona, niestety. Polubiłam tylko truskawkową :)

      Usuń
  12. muszę w końcu kupić ten płyn z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Dobrze usuwa makijaż i to w delikatny sposób :)

      Usuń
  13. Wąchałam ostatnio w Rossmannie ten peeling z Isany, pięknie pachnie :) A micel z Garniera 3w1 właśnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jego zapach nawet przypadł do gustu, ale działanie ma kiepskie - niestety...

      Usuń
  14. Ja jakoś muszę w końcu zmotywować się do działania i zakupić w końcu kominek i woski, bo czym byłaby jesień bez taakiej atmosfery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć tanie kominki w sklepie "Wszystko po 5 zł" ;) Bo te oryginalne są dość drogie, niestety.

      Usuń
  15. zaciekawiły mnie te mydełka . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten micel Ganier :)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę wypróbować ten micel z garniera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poszukać go teraz w Rossmannie - kosztuje niecałe 11 zł ;)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. To jest już mój drugi peeling z tej serii. Wcześniej miałam jabłkowy i byłam z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  19. Od tylu miesięcy jęczę, że muszę kupić tego micela z Garniera.. I niedługo wreszcie to zrobię, bo kończę zapasy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję zużycia zapasów :D A ten micel jest teraz w oględnej cenie w Ross - za nie całe 11 zł ;)

      Usuń
  20. ten peeling pachnie obłędnie:) miałam go kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę bardziej owocowe zapachy, choć ten też był niczego sobie ;)

      Usuń
  21. Ładnie pachnie ten antyperspirant Fa. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma przyjemny zapach - jak większość antyperspirantów Fa :)

      Usuń
  22. ech tez bym tak chciała kupować tylko to co potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zamierzam wypróbować ten płyn micelarny garniera.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te dodatki do kąpieli są prześliczne. ;)
    Obserwacja za obserwacje? Odpowiedz u mnie lub zwyczajnie zaobserwuj, a ja się odwdzięczę. ^^

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie "bawię" się w takie coś ;] Jak spodoba mi się Twój blog to go zaobserwuję, proste.

      Usuń
  25. Ja we wrześniu miałam skromne zakupy kosmetyczne :)
    Jaka szkoda,że do Wrocka mam 120km, jeśli będę kiedyś na dłużej to na pewno wybiorę się do tej mydlarni!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 120 km to spora odległość... Ja mam nieco mniej do swojego rodzinnego miasta, a jeżdżę tam maksymalnie raz w miesiącu ;)

      Usuń
  26. Miałam jedynie okazję testować słynny micel:):)

    OdpowiedzUsuń
  27. A te babeczki do kąpieli miałam kupić i o nich zapomniałam, mówisz że tylko jedna przypadła Ci do gustu? Jak będzie notka to poczytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo napiszę o nich nieco więcej ;) Jednak zdradzę Ci, że spodobała mi się tylko babeczka truskawkowa ;)

      Usuń
  28. Sporo nowości ;) ciekawi mnie ten peeling Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się na niego skusić, bo jest tani. Jednak jak lubisz mocne zdzieraki to ten może nie przypaść Ci do gustu :)

      Usuń
  29. Mnie niestety te babeczki rozczarowały :)) Ale Twoje nowści super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Micela z Garnier uwielbiam - niedługo do niego wrócę. Ciekawi mnie ten żel oczyszczający. Fajne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj użyję go po raz pierwszy - zobaczymy jak spisze się ten żel :)

      Usuń
  31. Świetne NOWOŚCI - przyjemnego użytkowania Ci życzę :)

    P.S Bardzo lubię te woski zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :)

      Mi też przypadły do gustu, ot co :)

      Usuń
  32. Bardzo fajne zakupy :) Przyjemnego używania kosmetyków życzę :)
    Kosmetyki garnier bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że kosmetyki dobrze się u mnie spiszą :)

      A kosmetyki Garnier również lubię - przynajmniej część z nich ;)

      Usuń
  33. Bardzo lubię tą pomadkę do ust :) Chyba każdy jest z niej zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie stosuję jej jako pomadki ;) Tylko jako odżywkę do rzęs :)

      Usuń
  34. Szamponu Hipp nie miałam, ale myślałam żeby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - jest bardzo delikatny dla skóry na głowie :)

      Usuń
  35. U mnie na blogu również nowości! Ale widzę u Ciebie kilka fajowych perełek :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  36. Urocze są te kąpielowe muffinki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tylko tak uroczo wyglądają... Większość z nich ma nijaki zapach :(

      Usuń
  37. Antyperspiranty Fa kompletnie się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja we wrześniu z zakupami się oszczędzałam, bo mam potężne zapasy i wydaje mi się, że końca nie mają.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie lubię tej serii Czysta Skóra z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wosk czekolada z pomarańczą chciałabym wypróbować :)
    Lubię te kosmetyki Garniera, które pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń