piątek, 5 września 2014

Niebieski jak... morze, bratek, niebo? Lakier z MIYO.

     Kiedy jeszcze uczęszczałam na studia - moje paznokcie były długie i pomalowane w różnorakie kolory. Nie przeszkadzały mi one w zajęciach laboratoryjnych czy w namiętnym pisaniu pracy magisterskiej ;) Sytuacja nieco zmieniła się, gdy poszłam do pracy. Już po pierwszym dniu dwa paznokcie złamały mi się, a lakier odprysł z prawie każdego z nich. Z tego też względu postanowiłam je skrócić i nakładać na nie wyłącznie odżywkę.

     Poniższe zdjęcia są z czasów, kiedy moje paznokcie były w lepszej formie. Jednak opinia produktu - do tej pory nie zmieniła mi się :)


     Moja przygoda z lakierami z MIYO rozpoczęła się, bodajże, na III roku studiów. To właśnie wtedy zakupiłam trzy sztuki w drogerii Super-pharm. Polubiłam je za jakość, dużą gamę kolorystyczną i, oczywiście, cenę.

     Powyższy produkt udało mi się zakupić w... Netto! Sama byłam zdziwiona, gdy ujrzałam go w standardowym supermarkecie ;) I to za jeszcze niższą kwotę niż w standardowych drogeriach.



     Kolor, jaki posiadam, to nr 128 - "Aqua". Jednak mi kojarzy się on z niektórymi rodzajami bratków, z niebem w ciepłe i słoneczne dni oraz, oczywiście, z morzem, które lubię podziwiać za każdym razem, gdy jestem w jego okolicach.

     Gdy dobrze przyjrzycie się paznokciom czy też buteleczce - zauważycie, że kosmetyk posiada dość sporo małych, delikatnych i srebrnych drobinek. Nie są one nachalne i nie wybijają się za bardzo na płytce paznokcia. Sam kolor produktu jest intensywny, aczkolwiek miły dla mego oka.



       Lakiery MIYO dostępne są w małych, zgrabnych buteleczkach o pojemności 7 ml. Na samej górze posiadają czarną nakrętkę, która zakończona jest wąskim pędzelkiem. Mi to jak najbardziej odpowiada! Posiadam raczej wąskie paznokcie i łatwiej aplikuje mi się produkt właśnie takim aplikatorem, jaki posiada owy kosmetyk.

     Jego zapach jest typowy dla produktów tego typu - dość duszący, nieprzyjemny. Na szczęście, szybko zanika i nie grozi nam śmierć przez uduszenie ;)



    Trwałość tego lakieru mogę uznać za zadowalającą. Utrzymuje się on na moich paznokciach około 3 - 4 dni. A jeżeli nałożę na niego dodatkowo utwardzacz - to nawet 5 dni. Kosmetyk dość szybko wysycha na płytce paznokcia. Jednakże radzę nakładać dwie jego warstwy, by móc cieszyć się głębokim kolorem bez prześwitów :)

     Posiadam jeszcze parę lakierów z owej serii, jednakże chwilowo ich nie używam. Cóż, pozostaje mi poszaleć z nimi dopiero w czasie dłuższego wolnego od pracy ;)


A może któraś z Was ma lub miała lakiery z owej serii? Co o nich sądzicie?


Buziaki, Wasza A.

37 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :) Nie miałam jeszcze tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się na nie skusić - są tanie i dobre jakościowo :)

      Usuń
  2. Ładny kolorek:):) nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, aczkolwiek zauważyłam, że często się powtarza na blogach:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że są to kosmetyki tanie i dobre jakościowo? ;) Sama miałam możliwość używania wyłącznie ich lakierów i błyszczyków :)

      Usuń
  3. bardzo dobra trwałość i ładny kolor, tylko piaski dobrze trzymają się na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor, strasznie kuszą mnie lakiery z tej firmy z każdej strony a nie umiem nigdzie ich dorwać..;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz w swojej okolicy drogerie Super-pharm lub Jaśmin? Tam powinnaś je znaleźć :)

      Usuń
  5. Zostałaś nominowana zapraszam :) Miłego słonecznego dnia :*
    http://margaritkaaa.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html
    P.S.Miyo dobra firma bardzo się lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację! Na pytania odpowiem jak najszybciej :)

      Usuń
  6. Nie znam tych lakierów, ale kolor jest piękny a woje paznokcie świetne! Sama też swego czasu nosiłam takie długie, naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, stare czasy ;) Teraz musiałam je obciąć, niestety :(

      Usuń
  7. Podoba mi się ten kolor. Z Miyo miałam chyba tylko jeden lakier, również w podobnym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny ten kolor cudowny wprost

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię lakiery z tej serii :) Za cenę i wybór kolorów m.in :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię je z tych samych powodów :) Dobrze jakby były bardziej dostępne.

      Usuń
  10. masz piękne paznokcie i bardzo fajny lakier :))

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor super! kocham niebieskie ! A firma totalnie mi nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto przyjrzeć jej się bliżej :) Posiadają tanie produkty i o dobrej jakości :)

      Usuń
  12. Nie mam lakierów z tej firmy. Kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze, ale dla takiego koloru chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek! Na razie jestem na mocnej fazie różu i różnych odcieni pomarańczy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja róż lubię wyłącznie na ustach i na policzkach ;)

      Usuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tych lakierach. Nie za bardzo lubię niebieskie kolory lakierów, ale ten prezentuje sie naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię lakiery z tej serii :) Podoba mi się Twój kolor taki uniwersalny na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka trwałość by mnie zadowalała! Mam chyba jakiś lakier z Miyo ale jeszcze go nie używałam, haha :D. Ten kolor jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek, jest bardzo uniwersalny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny kolor :)
    ja też kupiłam te lakiery w neto i nawet często je tam widuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny ten odcień. I jakie śliczne pazurki! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń