piątek, 25 stycznia 2013

Styczniowe paczuszki.

Witajcie Kochane! :)

    Wreszcie, po miesięcznej przerwie, zawitałam do swojego rodzinnego domu. Przez masę nauki i egzamin dyplomowy byłam zmuszona do ciągłego siedzenia we Wrocławiu. Na szczęście teraz mam chwilę wytchnienia i mogę odwiedzić część mojej rodzinki :)
     Jak przyjechałam do domu - czekała na mnie miła niespodzianka. Doszły moje 3 paczuszki, których już od dawna nie mogłam się doczekać! A co takiego ciekawego w nich było? ;)


     W dwóch paczkach znajdowały się kosmetyki, które dostałam w ramach wygranej w konkursach. W ostatniej paczuszce znalazła się karta do drogerii Hebe, którą zamówiłam sobie jeszcze w grudniu :)


     Pierwsza paczuszka to zestaw kosmetyków Eveline Cosmetics, które jakimś cudem udało mi się zdobyć w jednym z świątecznych konkursów na stronie onet.pl . Przesyłka zawierała kosmetyki damskie jak i męskie - tak więc mój W. też na tym nieco skorzysta ;)


     Przesyłka numer 2 była dla mnie jedną niewiadomą. W listopadzie wzięłam udział w jednym z konkursów znajdujących się na stronie styl.pl . Był to pewnego rodzaju plebiscyt - wybierało się jeden z kosmetyków, które znajdowały się w różnych kategoriach, i pisało się jego krótką recenzję. Te produkty, które otrzymały najwięcej pozytywnych opinii, otrzymywały tytuł 'Kosmetyku Roku 2012'. Nagrodą było 10 losowo wybranych przez redakcję kosmetyków. Wygrałam i dostałam produkty widoczne na zdjęciu powyżej :)
     
     Jestem bardzo zadowolona z przesyłek - tym bardziej, iż częścią podzielę się z moją mamą i siostrą. Na pewno każda z nich upatrzy sobie coś idealnego dla siebie :)

     Miałyście kiedyś któryś z powyższych kosmetyków? Jakie macie o nich zdanie?

Pozdrawiam! :)

35 komentarzy:

  1. Wow!Ile rzeczy do testowania,ale od przybytku glowa nie boli :) Przyjemnego uzytkowania kosmetykow!:) Mnie osobiscie interesuje produkt Pat&Rub, Lumene i Eveline BB:) Daj znac jak sie sprawuja :) Pozdrowki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki zawsze cieszą:) Kosmetyki są mi znane, ale nie używałam ich. Z chęcią przeczytam recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW - świetne kosmetyki dostałaś - życzę Ci przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie jak takie niespodzianki czekają w domu :) Miałam Eveline 8w1 i ją pokochałam, ale wiem że są też jej wielkie przeciwniczki. Zobaczymy jak się sprawdzi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz szczęście!
    Czekam na recenzje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooosz Ty szczęściaro! tyleeee wspaniałości!
    zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wygrane, gratuluję!
    Ja lubię kremy Miss chociaż kokosowego jeszcze nie miałam. Natomiast podkłady Oriflame jak dla mnie beznadzieja...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :) Świetne niespodzianki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mnie też czeka przesyła w domu. W niedzielę ją zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i zazdroszczę nooo ;p tyle tego , że ho :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokaźne :) na pewno cieszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie, ładnie

    A jakie masz Alu włosy?
    Może nie są przeznaczone do Twojego typu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinnaś używać szamponu do włosów przetłuszczających się i myć nim skórę głowy i tylko spłukując dolna część włosów by się oczyściła.
      Natomiast bardzo ważna jest odżywka - nakłądaj ją od połowy włosów

      Usuń
  14. Daj troche :D ! hehe Ja uwielbiam dostawać paczuchy :) Już dzisiaj dostałam carmexa od kominka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo Ci się tego nazbierało! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ale masz szczęście ! :D zazdroszczę i oczywiście gratuluję wygranej w konkursach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje świetnych paczuszek. Mam obecnie ta odżywkę 8w1 Eveline i jestem z niej bardzo zadowolona, a także mam ten tusz z Maybelline i jest niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!

    Ale teraz tego masz! ;-)

    Gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  19. ajajaj, cudowne paczuszki :D gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  20. wooow ile rzeczy! :) zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję. :)

    Eveline krem próbowałam, jak dla mnie ... słabe działanie. ; /

    Pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje :) mnie ciekawi BB od Eveline napisz jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe kosmetyki, tylko pozazdrościć szczęscia do konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wrocław jest super!!!! podobno ta odżywka 8w1 eveline zbiera niepochlebne opinie! zapraszam na www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. super przesyłki, widać warto brać udział w różnych konkursach:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne nagrody. Odżywkę Eveline 8 in 1 bardzo lubię. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń