piątek, 28 lutego 2014

Naturalne podkreślenie brwi przy pomocy koraktora do brwi 3 w 1 z Eveline Cosmetics.

     Tematem dzisiejszej notki będą brwi. A właściwie - ich podkreślenie. Przyznam szczerze, iż do zeszłego roku w ogóle nie zwracałam na to uwagi. Fakt faktem, podziwiałam dziewczyny, które umieją ładnie podkreślić własne brwi. Choć niektóre z nich robiły to w sposób zbyt teatralny...

     Swoje brwi reguluję bodajże od 1 klasy gimnazjum. Czy to szybko jak na nastolatkę? Możecie ocenić to same. Chociaż może jakbyście zobaczyły moje brwi w wieku 12 - 13 lat to byście zmieniły zdanie ;) Co do ich podkreślenia - zaczęłam to robić dopiero w zeszłym roku, gdy w moje ręce wpadła... automatyczna kredka do oczu marki Eveline Cosmetics. Docelowo kosmetyk ten miał służyć do malowania kresek na powiecie. Niestety, w tej kwestii w ogóle się nie spisał. Żeby się nie zmarnował - zaczęłam stosować go do podkreślania brwi. I tu spisał się bardzo dobrze :)

     Jednak dzisiaj chciałabym napisać Wam co nieco o innym produkcie do brwi, ale również pochodzącym z asortymentu Eveline Cosmetics. Mowa tutaj o korektorze do brwi 3 w 1 w odcieniu czarnym.


OPAKOWANIE:

     Korektor posiada prawie identyczne opakowanie jak niejeden tusz do rzęs. Znajduje się w nim 10 ml produktu. Wszelakie informacje na jego temat możecie znaleźć na kartoniku, do którego doczepiony był owy kosmetyk. Na opakowaniu znajduje się co najwyżej skład korektora :)

     Produkt nakłada się na brwi za pomocą szczoteczki. Tak, wygląda typowo jak dla tuszy do rzęs :) Nie jest ona silikonowa, co zapewne ucieszy niejedną z Was.


KONSYSTENCJA:

     Konsystencja kosmetyku jest raczej rzadka. Produkt może nie wylewa się nam z opakowania, ale potrafi pozostawić na brwiach mokre plamki - oczywiście, jak nieumiejętnie się nim posłużymy.


APLIKACJA:

     Aplikacja tego kosmetyku jest bezproblemowa. W jakimś stopniu przypomina tuszowanie rzęs, chociaż to zależy już od efektu jaki chcemy uzyskać :)

     Ja robię to mniej więcej tak - kilka razy przeczesuję brwi w taki sposób, by wszystkie włoski ułożyły się w kształt łuku. 

WYDAJNOŚĆ:

     Korektora do brwi używam już bodajże od prawie 2 miesięcy. Trudno mi ocenić - ile go zużyłam. Na pewno w opakowaniu pozostało jeszcze sporo kosmetyku, więc zapewne wystarczy mi on jeszcze na mniej więcej pół roku. Jak nie więcej ;)


DZIAŁANIE:

     Jest to idealny produkt dla dziewczyn, które chcą głównie ujarzmić swoje brwi, nadać im delikatny kształt i, co najwyżej, nieco pogłębić ich kolor. Jeżeli jednak wolicie uzyskać efekt, jak np. u Maxineczki, radzę zakupić kredkę czy cienie do podkreślania brwi :)

     Przyznam, iż ten produkt nawet dobrze spisuje się u mnie podczas wykonywania dziennego makijażu. Najbardziej lubię w nim to, że potrafi ujarzmić moje brwi, a efekt ten utrzymuje się do końca dnia! Dodatkowo, dodatkowo przyciemnia je i nabłyszcza ( czego, niestety, nie widać na zdjęciach :( ).

Kawałek mej twarzy bez makijażu + brwi pokryte korektorem z Eveline Cosmetics :)
     
     Jak możecie zauważyć - włoski brwiowe nad wewnętrznym kącikiem oka rosną niekiedy w dość sporej odległości od siebie. Korektorem tym dość trudno uzupełnić te małe przestrzenie, co jest jego małą wadą. Jego minusem jest również fakt, iż największa ilość kosmetyku zbiera się na samym czubku szczoteczki. A to właśnie ta część jest najwygodniejsza do podkreślenia końcowej, najcieńszej części łuku. I jak możecie się domyślać - w tym przypadku ( niekiedy ) można narobić sobie nim czarnych, nieestetycznych plam.

SKŁAD:



CENA:

standardowa cena: ok. 12 zł ; w promocji: 8 - 10 zł


MOJA OCENA:

4 / 5 

*****

     Na chwilę obecną - jestem zadowolona z efektu, jaki daje mi ten korektor. Przyznam, iż nie umiem zbyt dobrze podkreślić brwi kredkami czy też cieniami ;) Z tego też względu wolę stosować kosmetyk, który jest łatwy w użyciu i który ujarzmi moje włoski. Zapewne dla części z Was efekt, jaki daje ten kosmetyk, jest niezadowalający. I rozumiem to - każda z nas oczekuje od produktów do podkreślania brwi czegoś innego :)

Używałyście tego kosmetyku? A może któraś z Was zna również jakiś produkt, który ładnie podkreśla brwi w sposób naturalny?

Wasza A.

41 komentarzy:

  1. mam ten korektor i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo naturalnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie trochę robi za ciemne brwi, wole kredkę, którą mogę stopniować intensywność podkreślenia brwi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ciemne są brwi zależą od tego ile nałożymy tego korektora ;) Nim również da się dość delikatnie je podkreślić :)

      Usuń
  4. kusi mnie ten korektor, ale mam już Wibo i Delię, więc chyba się jednak wstrzymam z zakupem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go jeszcze, choć kilka razy podchodziłam do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam , ale całkiem ładnie się spisał :]

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę go kupić! brwi to u mnie podstawa!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo go lubię i ma swoje stałe miejsce w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Eveline ma taki produkt, poszukam, daje fajny, naturalny efekt u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie umiem się "obsługiwać" takimi kosmetykami do brwi. W ogóle to nie umiem nadać nawet ładnego kształtu moim brwiom. Najlepszym sposobem dla mnie w takim wypadku byłoby udać się do kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swoim życiu byłam tylko raz u kosmetyczki - wyregulowała mi brwi i tyle ;) A moje włoski w tej strefie układają się każdy w inną stronę ^^ A ten żel jakoś pomaga utrzymać je w kształt łuku :)

      Usuń
  11. ładnie podkreśla, ja do brwi używam szarej kredki do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktualnie używam cieni, albo kredek :) Kiedyś używałam kolorowego żelu do brwi z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym specyfiku, ale efekt bardzo fajny, chętnie sobie kupię gdy spotkam, bo strasznie drażni mnie wygląd moich brwi, niby jest ok, ale przydałby się m kosmetyczny retusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie opakowanie jak tusz :) sama myślałam,że recenzje tuszu dostałaś zanim nie przeczytałam :D a brwi masz ładne nie to co ja choć produkt dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze dostępny w wersji brązowej ;) Może ta by Ci bardziej odpowiadała.

      Usuń
  15. Ojejku, bardzi podoba mi się jego działanie. Szkoda, że nie mam takich czarnych brwi, tylko jasne jakieś takie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest też minus tych produktów - są dostępne tylko w 2 wariantach kolorystycznych: w czerni i w brązie. Blondynki raczej muszą szukać innych produktów :(

      Usuń
  16. Różnica potężna :)) Bardzo ładnie podkreślone i takie jakby ugrzecznione :)) Ja niestety mam słaby wybór, bo muszę szukać czegoś bardzo jasnego, najlepiej by wpadało w szarość, trudne zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, tutaj może być problem... Chyba, że użyjesz jakiejś kredki / cienia do brwi i bezbarwnego tuszu / odżywki do ujarzmienia włosków ;)

      Usuń
  17. bardzo fajny efekt :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądają brwi po jej użyciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to wygląda, bardzo przydatny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten korektor i jestem nim zachwycona:) robi brwi jak po hennie:)
    jak najbardziej polecam.

    OdpowiedzUsuń
  21. no to on działa tak, jak tusz do rzęs ;p tylko nazwę ma inną :D
    i nawet tusz mu się zbiera w tym samym miejscu :D
    oooj czego oni nie wymyślą.. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja podkreślam swoje brwi cieniami i to nie jakimiś specjalnymi do brwi tylko właśnie zwykłymi , które akurat pasują do mojej cery, włosów, itd. ;)

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja brwi nigdy nie podkreślam ;p nie chce mi się xd a u Ciebie efekt fajny dał delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam go w sklepie w dwóch kolorach ale, że nie stylizuję brwi to mnie nie kusił nigdy choć przyznam, że efekt na brwiach jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo ładne brwi i bez tego :) Ja w życiu ani nie regulowałam ani nic z brwiami nie robiłam, jedynie troszkę podkolorowałam cieniem z braku laku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic nie mów, ja kiedyś miałam takie KRZACZORY, że to był koszmar :D

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że daje fajny efekt :) Ja planuję kupić bezbarwny z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Efekt wydaje się naprawdę niezły, nie jest jakiś przerysowany. Ja swoje brwi wypełniam sporadycznie, ale jak już to używam kredki z Manhattan'u :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie uzywam kosmetyków do brwi, moje są z natury ciemne i nie potrzebuję ich jeszcze poprawiać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pasuje do Twoich oczu, ja jednak stawiam na brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super efekt PO:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/let-go-for-tonight.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy i naturalny efekt:)

    OdpowiedzUsuń