niedziela, 2 lutego 2014

Nowości kosmetyczne - styczeń 2014.

     Muszę przyznać, iż w styczniu poszalałam trochę na zakupach ;) Dużo kosmetyków mam już na wykończeniu, więc musiałam uzupełnić ich 'zapasy'. Oczywiście, parę produktów kupiłam pod wpływem impulsu - jak to ja :)


     Dodatkowo, dotarły do mnie dwie paczuszki. W jednej z nich znalazłam 3 kosmetyki marki BingoSpa, które otrzymałam w ramach współpracy. W drugiej przesyłce znalazłam nagrody, które udało mi się wygrać na jednym z portali internetowych. 

     Zaczynajmy :)


     Na samym początku stycznia wybrałam się na małe zakupy do Rossmanna. Zakupiłam tam tylko 3 produkty, które albo miałam na wykończeniu, albo chciałam je przetestować. Dodatkowo, skusiłam się na herbatę Kings Crown, która nie przypadła mi do gustu...


     Uzupełniłam zapas soli do kąpieli w moim rodzinnym domu, a przy okazji zakupiłam żel pod prysznic z Be Beauty. A na stronie DOZ, oprócz leków dla mego lubego, zamówiłam 2 maseczki Beauty Formulas.


     Na początku drugiego tygodnia stycznia znowu wybrałam się na zakupy do Rossmanna. Powodem był brak szamponu, jak i kończąca się odżywka do paznokci. W pierwszym przypadku - postanowiłam wypróbować szampon Dove do włosów wypadających. A jako odżywkę, standardowo, wybrałam tą marki Eveline Cosmetics :)

     Dodatkowo, zakupiłam odżywkę z Alterry oraz sławną na blogach paletkę cieni z Lovely. Nie mogłam się jej oprzeć - leżała taka samotna w szafie Lovely... ;)


     Ostatnio coraz częściej robię zakupy w internecie. Tym razem poczyniłam je w sklepie o nazwie Max Drogeria . Na ich stronce możecie zamówić produkty do domu, kosmetyki damskie oraz męskie czy też kosmetyki dla swoich zwierzątek ;)

    Jak zapewne zauważyłyście - w moim zamówieniu górowały kosmetyki marki Joanna. Skusiłam się na ich 3 peelingi, szampon z serii arganowej oraz mydełko do rąk o zapachu kiwi. Dodatkowo, wybrałam tonik marki Ziaja, krem Nivea. W ramach gratisu otrzymałam małą próbkę płynu Sudolux ;)

    Polecam Wam zakupy w owej drogerii. Ceny części kosmetyków są sporo niższe w porównaniu do Rossmanna czy też Drogerii Natura. A paczka doszła do Paczkomatów w następny dzień po zaksięgowaniu pieniędzy i wysłaniu paczki :)


     Na ostatnie zakupy wybrałam się kilka dni temu. Powodem była konieczność zakupu mocno nawilżającego kremu do twarzy. Jako, że mam miłe wspomnienia z firmą Tołpą, to skusiłam się na ich kosmetyk z serii Hydrativ. Byłam pozytywnie zaskoczona, gdy w kartoniku znalazłam 3 próbki kremów do twarzy :)

      Dodatkowo, zakupiłam żel Radox za nie całe 4 zł.


     Prawie zapomniałam o moim zamówieniu na stronie E-bay! Tym razem podarowałam sobie zakup kolejnego kosmetyku i skusiłam się na... zegarek ;) Zapewne dla części z Was wyda on się słodki i zbyt uroczy, ale mnie ujął za serducho. Tym bardziej, że kosztował ok. 10 zł wraz z przesyłką ;)



     A oto moja wygrana na portalu Aleja Kobiet - zestaw kosmetyków mineralnych Jane Iradele. Wśród nich znalazła się baza - krem pod makijaż oraz mniejsza wersja pudru do twarzy.


     I na sam koniec miesiąca dotarła do mnie paczucha z produktami Bingo Spa. Tym razem wybrałam do przetestowania żel pod prysznic o cudownym zapachu słodkich migdałów i białej glinki, maskę do twarzy ze 100% olejem winogronowym oraz peeling błotny do twarzy.


    A jak wyglądają Wasze styczniowe nowości? 

Buziaki, Wasza A.

59 komentarzy:

  1. właśnie oglądam ofertę tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. balsam z Altery jest świetny do brwi i rzęs :) paletka cudna, ja się niestety na nią nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało ją dorwać - jakimś cudem. Była to ostatnia paletka w szafie Lovely :)

      Usuń
  3. Dużo tego :) Zegareczek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy fajny będzie ten korektor do brwi z eveline, te zmam ochotę go kupić.
    W jakim dziale on jest w rossmanie??Moze głupie pytanie ale czasem nie kupuje produktów, bo nigdy nie wpadną mi w ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym Rossmannie widziałam go w innym miejscu ^^ Poszukaj albo w dziale z pędzlami / gąbeczkami do makijażu, albo niedaleko stoiska z herbatami / słodkościami :)

      Usuń
  5. Też kupiłam pomadkę Alterry i mam zamiar przy jej pomocy wyhodować rzęsiska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, też spróbuję podziałać :D

      Usuń
    2. Ja też z tego względu ją kupiłam - podobno jest idealna jako odżywka do rzęs ^^

      Usuń
  6. Fajne zakupy, miałam ten peeling kiwi z Joanny i byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile nowości, świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tą paletkę Lovely poluję i zawsze mi ktoś sprzątnie sprzed nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę faktycznie poszalałaś :) ja staram się ograniczać bo zapasy muszę wykorzystać a potem będę szaleć :)Żel z biedronki o tym zapachu strasznie lubię i sól to mój ulubieniec . A muszę kupić coś z tołpy i bingo spa bo wszyscy kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mnóstwo nowości:) miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo tego ;) udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo tego ;) O odżywce z Eveline chyba każdy już słyszał ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale sporo u Ciebie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow sporo tych nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam ochotę na paletkę z Lovely, ale jak jestem w Rossmannie to zawsze o niej zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzieś Ty dorwała paletkę z Lovely?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zdarzył się cud :D Mam ten plus, że koło mnie znajdują się 2 Rossmanny. Jak w Pasażu wszystko wykupują, to w tym pod moim blokiem czasami zdarza mi się kupić jakieś kosmetyczne perełki ;)

      Usuń
  17. Zegarek mi też przypadł do gustu, no i ta cena 0.o super !
    Podoba mi się u Ciebie, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same świetne nowości, a ten żel z BingoSpa przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nad Alterrą do ust tez sie zastanawiałam, ale w koncu wzięłam Carmex'a :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jane Irreadale ma świetne pudry mineralne miałam i byłam nimi odczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo tego :) Chętnie wypróbowałabym żel do mycia BingoSpa - ostatnio polubiłam ich produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko ich kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy. Za to słyszałam, że ich maski potrafią zdziałać "cuda" na włosach :)

      Usuń
  22. Ja również skusiłam się na herbatę w Rossmannie tyle tylko że o innym smaku i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne nowości, teraz tylko czekać na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że lawendowa sól wróciła do Biedronki, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  25. trochę tego się nazbieralo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wygranych :D i bardzo ciekawe zakupy zrobiłaś. Sporo tego, ale znam to :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam, że szampon z Joanny, ten arganowy przetłuszczać włosy może. Ja miałam serum na końcówki z tej serii i byłam zadowolona :)
    Link drogerii dodałam sobie do zakładek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon zaczął mi obciążać włosy po około tygodniu jego codziennego stosowania... Jednak jak się go odłoży na parę dni i później znowu do niego powróci - spisuje się dobrze jak na początku ;)

      Usuń
  28. Bardzo fajne zakupy - ciągle dumam nad tą paletką z Lovely, ale chyba sobie odpuszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile nowości:) Niech wszystko dobrze się spisuje:)
    A zegarek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Daj znać jak sprawdził się kosmetyk do brwi z Eveline Cosmetics!

    OdpowiedzUsuń
  31. Paletka z lovely jest cudowna. Nawet mojej mamie pasowała - a już miałam wydać majątek na naked 2, a to taki tani i dobry jak na swą cenę odpowiednik.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki ciekawy zegarek!

    Tę paletkę Lovely już prawie wszyscy mają. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem zauroczona tym zegarkiem. Poważnie da się stamtąd zamówić tak żeby wyszło tak tanio?
    No Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę - zapłaciłam tylko za sam produkt :) Zawsze wybieram darmową dostawę - do tej pory wszystkie paczki do mnie dotarły :)

      Usuń
  34. Gratuluję wygranych kosmetyków od Jane Irreadale :)

    OdpowiedzUsuń
  35. odżywka od Alterry to chyba jedyny produkt tej marki, który warto kupić :D
    paletka z lovely oczywiscie na plus ;P

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten żel BeBeauty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne i spore zakupy :) a mnie paletki Lovely się nigdzie nie udało dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Super blog :-)
    Zapraszam również do mnie :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej ile tego, jestem ciekawa Twojego zdania na temat paletki Lovely :P

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję wygranej:) a o paletce lovely jeszcze nie czytałam na blogach:P

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne nowości, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. też uzywam odzywek z eveline :) i widze, że kupiłas paletke z rossmana w kolorach nude. napiszesz o niej coś wiecej? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! :) Za jakiś czas zrobię o niej osobny post :)

      Usuń
  43. O jejku, prawdziwe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne nowości, życzę Ci miłego miziania się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  45. same wspaniałości, życzę udanego używania :)
    ten migdałowy żel od Bingo bosko pachnie!

    OdpowiedzUsuń