sobota, 15 lutego 2014

Szaleństwo zakupowe - luty '14.

     Minęła dopiero połowa miesiąca, a ja wzbogaciłam się o dość sporą ilość kosmetyków ( i nie tylko :) ). Żeby znowu nie zanudzić Was zbyt długim postem zakupowym, który ukazałby się pod koniec lutego, postanowiłam podzielić go na dwie części.


     W dzisiejszym poście pokażę Wam co nowego udało mi się zakupić w ostatnim czasie, jak wygląda moje zamówienie ze strony E-bay oraz co udało mi się wygrać. Ciekawych - zapraszam na dalszą część postu :)

Zdjęcie zapożyczone ze strony: http://allegro.pl/ShowItem2.php/itemNotFound/?item=3687627895&title=e1-studio-foto-namiot-bezcieniowy-lampy-tla-statyw

     Na początku miesiąca doszedł do mnie mały prezent od mojego W., a mianowicie - namiot bezcieniowy z 2 lampami, statywem. Będzie to dla mnie idealne miejsce do robienia zdjęć - tym bardziej w szaro - burą pogodę :)






     W lutym zawitałam również do Super-pharmu. Skusiłam się na duży szampon marki Garnier oraz nowy tusz do rzęs marki Rimmel, który zdobyłam za... 1 grosz ;)



     W nagrodę za zdanie pierwszego egzaminu - wybrałam się na małe zakupy do Mydlarni Wrocławskiej. Standardowo, skusiłam się na woski - Yankee Candle, Wood Wick oraz Kringle Candle :)



     Dotarło do mnie zamówienie ze strony Ebay. Tym razem zakupiłam maseczkę oczyszczającą Medi-Medi marki Holika Holika. Dodatkowo, dostałam 3 próbki.



     Kiedy zobaczyłam  powyższe smaki herbat Lipton - musiałam je zakupić! Kto nie lubi truskawkowych babeczek czy jagodowych muffinek? ;) Każda z nich kosztowała niewiele ponad 5 zł.




     Udało mi się wygrać w jednym z konkursów na stronie Styl.pl . Nagrodą było 10 kosmetyków, które brały udział w plebiscycie na Stylowy Kosmetyk 2013. Zaskoczyła mnie ilość kremów w paczce, więc zapewne część z nich powędruje do którejś z Was :)



     Wczoraj dotarło do mnie pudełko Pink Joy. Jego zawartość jest częściowo podobna do poprzedniego boxa - głównie z tego powodu, by więcej dziewczyn mogło zapoznać się z rosyjskimi dobrociami :) Jeśli chodzi o mnie - jestem bardzo zadowolona z produktów, jakie tam znalazłam. 

     A w pudełeczku znajdowały się takie kosmetyki jak:
* morelowy peeling do twarzy,
* odżywka do włosów "Pszenica i piwo",
* oczyszczający pianko - żel do twarzy,
* krem - korektor do twarzy,
* próbka nawilżającego kremu do twarzy.

*****

Może któraś z Was skusiła się na pudełko Pink Joy? Co nim sądzicie?

Wasza A.




69 komentarzy:

  1. Ciekawe zakupy :) i gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych i życzę miłych testów ;) Fajny jest ten namiot bezcieniowy , pierwszy raz takie coś widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie może nie ma wielu zakupów, ale i tak mam wiele nowości, bo się wymieniam na wizażu XD Pewnie dlatego ta sesja mi się tak przeciągnęła, bo siedziałam ciągle na wizaż.pl :D Haha :) Gdzie kupiłaś Liptonki?!! I to w takiej dobrej cenie? :D Krem bb Holika Holika jest dobry, ale ma za duże krycie jak dla mnie... Jeszcze go testuje, ale nie wiem czy nie poleci gdzieś dalej, bo źle się czuję w nim ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liptonki na pewno są w Realu, Tesco oraz w Piotrze i Pawle ;) Tyle, że w tym ostatnim sklepie ich cena jest dość wysoka ( chyba coś koło 7 zł? ).

      Szkoda, że krem BB nie przypadł Ci do gustu... Ja ostatnio mam dość dużo przebarwień na skórze, więc lubię efekt krycia, jaki daje ten produkt :)

      Usuń
  4. No, no szalejesz ;) Gratuluje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie zamówienie pudełka Pink Joy :)) Gratuluję wygranej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej, świetne zakupy szczególnie herbatki, tusz za grosza i namiot. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ta maseczka z Ebay.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych nowosci zazdroszczę Ci troszke ;) miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super rzeczy :D Ja też planuję w przyszłości zakupić sobie takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem zadowolona z tego pudełka Pink Joy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tusz za jeden grosz to świetna okazja! Pink Joy wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wosk Wild Passion Fruit też kupiłam niedawno ;) a herbatka jagodowa muffinka jest bardzo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie Ty skusiłaś mnie na tę herbatkę ^^ Jak ujrzałam ją kiedyś na Twoim blogu - stwierdziłam, że muszę ją dopaść :D

      Usuń
  13. No no poszalalas :) Mmm jestem ciekawa herbat :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał nie wiedziałam że Lipton ma takie wyśmienite smaki herbatek, muszę koniecznie je upolować, :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne nowości :-) gratuluję wygranej :-)
    na Pinh Joya śliniłam się już wcześniej, ale mam taki ogrom kosmetyków, że muszę trochę zużyć zanim kupię coś nowego
    zazdraszczam namiotu bezcieniowego, ja niestety nie mam gdzie go trzymać
    i oczywiście czekam na 2 część wpisu z nowościami :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam za dużo kosmetyków, ale zbyt bardzo kusiło mnie to pudełeczko ;)

      A miejsca na namiot też zbytnio nie mam - za każdym razem składam go i chowam ^^

      Usuń
  16. Herbatkę z truskawkowych babeczek uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)
    Piłam herbatę jagodowa muffinka i jakoś mi nie podeszła ;) Wolę standardowe, cytrynowe herbaty, albo zielone :) Polecam cytrynową Ramsey z Biedronki :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią wypróbuję herbatę z Biedronki - dziękuję za polecenie :)

      Ja właśnie za zielonymi herbatami średnio przepadam i boję się, że wersja z babeczkami truskawkowymi może mi nie zasmakować ;)

      Usuń
  18. ale mi narobiłaś chrapki na te... herbatki liptona xd :D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje ;D Troszkę się tego nazbierało ;p Zaciekawiłaś mnie Pink Joy, a tych herbatek jakoś nie mogę dorwać ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Wood Wick podobno czasem bije na głowę YC w niektórych zapaszkach, choć nigdy nie miałam okazji obwąchać :) Morelowy peeling z Pink Joy może być świetny mm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, ile cudnych rzeczy :) Gratuluję namiotu! A o WoodWick koniecznie musisz mi opowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiem, opowiem - chwilowo czeka na swoją kolej w "rozpalaniu" ;)

      Usuń
  22. jej! tu jest tyle wspaniałych rzeczy, ze nawet nie wiem czym cieszyć oko ;o

    OdpowiedzUsuń
  23. ile nowości! świetne zakupy! a takim namiotem sama bym nie pogardziloa, tylko u mnie nie ma miejsca ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieszkaniu również nie ma za dużo miejsca :) Namiot ten można bez problemu składać i chować do szafy ;)

      Usuń
  24. Ciekawa jestem tego podkładu Lirene Glam Matte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład ten musi, niestety, poczekać do lata. Chwilowo jest dla mnie nieco za ciemny ;)

      Usuń
  25. muszę wypróbować tych herbatek

    OdpowiedzUsuń
  26. herbat muszę wypróbować :) a Pink Joy kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że zakupoholizm nie tylko mnie prześladuje ufff... :P I fajne te kosmetyki od Styl.pl moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      A sama powinnam iść chyba na odwyk ^^

      Usuń
  28. Gratuluje wygranej! Nagroda i wszystkie zakupy wspaniałe :)
    a na PinkJoy spóźniłam się niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba można zgłaszać się jeszcze na kolejną edycję PinkJoy - spróbuj :)

      Usuń
  29. Fajne nowości ;)
    Herbatkę zieloną Lipton miałam :) smaczna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Te herbaty to chyba sama zakupię :) A nowości sporo u Ciebie - gratulacje wygranych i gratulacje udanych zakupów :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      A niektóre recenzje pojawią się już za jakiś czas ( w ciągu miesiąca ) :)

      Usuń
  31. Świetne nowości :) Gratuluję wygrania konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaszalałaś z zakupami ;)

    Gratuluję wygranej,wypasiona paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile z nowości! No no no :) u mnie tez jakoś przybywa tych rzeczy...

    Ciekawy ten namiot pierwszy raz o czyms takim slysze! I ta maska mefi medi tez przyciagnela moja uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po raz pierwszy przeczytałam na nim pod jednym ze zdjęć na Bangla.pl . I tak jakoś skusił mnie do swego kupna ;)

      Usuń
  34. rany jaki asortyment;) Teraz można szaleć;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie intrygują te woski, widzę dużo ich na blogosferze, naprawdę są takie super?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czego oczekuje się od takich wosków :) Ja uwielbiam jak w moim pokoju unosi się ładny aromat, więc tego typu produkty idealnie się do tego spisują.

      Nie każdy z wosków, jakie miałam, przypadł mi do gustu. Są produkty gorsze i lepsze. Trzeba dobrze trafić :)

      Usuń
  36. Świetne zakupy, same wspaniałości:) Gratuluję wygranej:)
    Bardzo kusi mnie zakup pudełka Pink Joy ale na razie się wstrzymuję, bo oszczędzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      Sama powinnam oszczędzać, ale jak widzę to pudełeczko to nie mogę mu się oprzeć ;))

      Usuń
  37. Zazdroszcze pudełeczka! A na te herbatki poluje od jakiegos czsu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale teego dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem bardzo ciekawa maseczki Holika Holika:)
    A pudełko Pink Joy wygląda bardzo zachęcająco..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas powinnam się do niej "dobrać" ^^ Chwilowo denkuję maseczkę z BingoSpa :)

      Usuń
  40. Te herbatki są bardzo pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę Ci tych specjalistycznych pomocników do robienia lepszych fot;) Nie podoba mi się szczoteczka w tym tuszu z Rimmela, ale pewnie za 1 gr też bym go wzięła :P A tych babeczkowych herbat z Liptona nie mogę dorwać, wiecznie są wykupione :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższe herbatki stały jako ostatnie na półce ^^ Więc nie dziwię się, że nie możesz ich dostać ;)

      I faktycznie - tusz ma dość specyficzną szczoteczkę ;))

      Usuń
  42. Ciekawa ta maseczka medi-medi... gdzie dokładnie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Ebay.com :) Można dostać ją też na myasia.pl - jednak jej cena z kosztami przesyłki jest o wiele większa niż w pierwszym sklepie :)

      Usuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń