niedziela, 28 lipca 2013

Chłodzący krem pod oczy z Farmony.

Hej dziewczyny!
  
    Jestem posiadaczką dość dużych i widocznych cieni pod oczami. Mam je od kiedy pamiętam, więc zapewne taka jest moja uroda ;) Mimo wszystko - od wielu lat staram się z nimi "walczyć". Między innymi poszukuję dobrych kremów pod oczy, które nie tylko nawilżą moją skórę, ale również zmniejszą widoczność moich cieni. 

    Jakiś czas temu na blogu Antoniny Guzik w ramach akcji "Przygarnij kosmetyk" udało mi się zdobyć krem pod oczy z aktywnym ekstraktem ze świetlika i bławatka marki Farmona.


    Szczerze napisawszy - do tamtej pory nie wiedziałam, iż Farmona ma w swojej ofercie kremy pod oczy. I z tego co się dowiedziałam to kosmetyk ten jest również dostępny w innych wariantach - świetlik i biała herbata oraz świetlik i guarana. Jego cena wynosi mniej więcej 6 - 10 zł.

   Krem zapakowany był w tekturowe pudełko, na którym znajdowała się informacja na temat działania, sposobu użycia jak i składu produktu. A co do tego ostatniego - tutaj macie jego zdjęcie ;)


   Krem jest przezroczysty i ma żelową konsystencję. Jego zapach jest ledwo wyczuwalny, aczkolwiek przyjemny. Po rozsmarowaniu go na skórze pozostawia na niej dość lepką warstwę, która znika po jakimś czasie. A co najważniejsze i co najbardziej mi się w nim spodobało - daje on uczucie chłodu, które jest dla mnie zbawieniem w tegoroczne upalne lato.

    Kosmetyk dość długo wchłania się w skórę, dlatego ranną porą radzę go stosować przynajmniej 15 minut przed wykonywaniem makijażu :) A jakie efekty zauważyłam po zastosowaniu tego kosmetyku?


   Okolice moich oczu są na pewno dobrze nawilżone i gładkie w dotyku. Niestety, nie zauważyłam zminimalizowania widoczności cieni pod oczami. To od razu dyskwalifikuje go przy następnym wyborze i kupnie kremu pod oczy.

    Krem ten będzie idealny dla osób, które oczekują wyłącznie dobrego nawilżenia skóry po oczami. Jeżeli zaś borykacie się z problemem cieni pod oczami - radzę skusić się na coś innego.

A może któraś z Was zna i może polecić jakiś dobry krem pod oczy, który zmniejsza widoczność cieni pod oczami? ;)

Miłej niedzieli, Al. :)

29 komentarzy:

  1. Ja nie borykalam sie nigdy z cieniami pod oczami, ale stosowalam AA Wrazliwa Nature 20+ to mi wybielil skore pod oczami, juz po 2 m-cach byl efekt- musialam zaprzestac go stosowac przez to, ale dobrze nawilzal;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie znalazłam nic co by zniwelowało moje cienie...

    OdpowiedzUsuń
  3. w ten upał daje na pewno ulgę opuchniętym, podrażnionym od słońca oczom. swój świetlik trzymam w lodówce dla efektu chłodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj bardzo nie przyjemne takie cienie:(, ale powodem jest brak witamin K.B6.C.kwasu foliowego,cienie robią się tez gdy organizm nie może sobie poradzić z trawieniem dużej ilości białek .zdrowa dieta i dużo snu:) to mogę zalecić z autopsji:) nigdy nie miałam cieni. Choć natolatka nie jestem bo mam 36 lat skore wokół oczu mam nie chwaląc się lepsza od nie jednej nastolatki:),niewierze ze to sprawa genetyczna ,bo moja siostra bliźniaczka ma mocne cienie. Jestem przekonana ze to kwestia trybu życia i witamin.Bo obydwie mamy zupełnie inny tryb życia i diety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. warto stosować kremy pod oczy,kobiety nie powinny zapominać o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę,że mogłabym się z nim polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle nie używałam jeszcze kremów pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie wiedziałam, że Farmona ma w swojej ofercie kremy pod oczy.
    Niestety bardzo zniechęcili mnie do siebie generalnie produktami do ciała (vide masla do ciala itd) ktore mnie OKROPNIE uczulały. Bałabym się i w tym przypadku, że wszystko przypłacę ogromną wysypką :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie kupiłam ten krem, jeszcze go nie używałam. Szkoda że nie robi nic z cieniami, ale nawilżanie to też duży plus...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tego kremu, ale z chęcią kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam żelu z FlosLek, ale raczej w celu chłodzenia. Może spróbujesz kremu pod oczy Receptury Babuszki Agafii? Widzę po mojej mamie, że naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pod oczy niczego nigdy nie używałam ;) Zawsze miałam jeden krem do całej twarzy. W końcu będę musiała coś dobrego kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na szczęście nie mam problemu z cieniami pod oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam cieni wiec nie pomogę, ale posiadam ten krem i polecam osobom ktore nosza szkla kontaktowe i duzo czasu spedzaja przed kkomputerem, albo takim ktore maja podraznienia po demakijazu zel naprawde przynosi ulgę i jest tanszym zamiennikiem zelu z flos leku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie żele pod oczy :)
    Polecam krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem firmy Ziaja. Może nie likwiduje cieni (to jest chyba niemożliwe w sumie), ale rozświetla okolice oczu i nawilża. Kosztuje niecałe 6zł w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam cienie pod oczami i na nie pomagają mi tylko kremy apteczne - mogę szczerze polecić krem z La Roche 'Hydraphase';) miałam kiedyś podobny krem do tego na zdjęciu...z Flosleku - efekt 'na oczach' był lepszy jak trzymałam go w lodówce;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może się skuszę jak zobaczę go. Choć chciałabym by z cieniemi jakoś sobie radził, ale skoro nawilża ładnie to też dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na szczęście nie mam często cieni pod oczami... Ewentualnie gdy jestem zmęczona i niewyspana. Aktualnie używam Tołpy i FlosLeka naprzemiennie pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również jestem zaskoczona, że Farmona ma w swojej ofercie kremy pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też zmagam się z cieniami, ale niestety nie polecę żadnego kremu, bo jak do tej pory nie udało mi się znaleźć nic skutecznego
    też nie wiedziałam, że Farmona ma kremy od oczy ...

    OdpowiedzUsuń
  21. A ta wersja peelingu figa i daktyl to moze jest w takim słoiczku, albo stara wersja? Bo ja nie widziałam jej w sklepach w tych nowych malych opakowaniach, ale moze się mylę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. raczej lakiery, bo on nie zmywa mi ich prawie wcale, muszę trzeć i trzeć :(
    paznokcie fajne są po jego użyciu, nie wysusza ich, ale kurde ja chcę zmyć lakier w 5 minut, a nie 15.. :(
    Taki chłodzący efekt na lato idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wydaje sie fajny! zapraszam do mnie na konkurs http://exality.blogspot.com/2013/07/konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że kremik zawiódł. Jednak w komentarzach już znalazłam odpowiedzi na pytania, które mnie dręczyły. Ja też mam cienie i dodatkowo worki. Dopiero teraz w wakacje troszeczkę zniknęły ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. polecam krem Orientana krem pod oczy z wiśni japońskiej ;)
    kosztuje trochę dużo bo ok 40 zł. Ale u mnie cienie zniknęły prawie w ogóle. i do tego jest bardzo wydajny ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz na oczy widzę ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. o tak -znaleźć coś skutecznego na cienie pod oczami to ciężka sprawa.

    OdpowiedzUsuń