piątek, 19 lipca 2013

Turkusowe cudo od Wibo.

Hej dziewczyny!

   Nie jestem typową lakieromaniaczką. Kiedy wchodzę do jakiejkolwiek drogerii kosmetycznej - nie podchodzę od razu do szaf z kolorówką. Wolę poszperać wśród żelów po prysznic, peelingów czy maseczek do twarzy - taka moja natura ;) Jednakże kiedy ujrzałam jeden z lakierów Wibo z serii Express Growth - wiedziałam, że nie mogę przejść koło niego i go nie kupić ;))


    Lakier marki Wibo ma dość specyficzny kolor - niby jest to ciemny turkus, który delikatnie wpada w odcień szmaragdowy, a do tego pod światło zauważalna jest w nim złota poświata. Taki mix zielono - złoty, który od razu przypadł mi do gustu :) Dla ciekawskich - lakier ma numer 483.


     Kosmetyk znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 8,5 ml, która wyposażona jest w dość cienki pędzelek. Jestem zadowolona z tego typu pędzelka, bo dzięki niemu mogę dotrzeć do każdego "zakamarka", który znajduje się na moim paznokciu ;)

     Lakier ma dość rzadką konsystencję, ale nie wylewa się ona za płytkę paznokcia. Aby uzyskać pełne pokrycie płytki paznokcia bez smug - należy nałożyć 2 warstwy produktu.


    Lakier ma taki sam odcień w buteleczce i na pomalowanych paznokciach, dzięki czemu jestem z niego jeszcze bardziej zadowolona. Może nie jest mega trwały ( utrzymuje się na paznokciach ok. 3 dni ), ale wybaczam mu to głównie ze względu na kolor ;)

    Myślę, że lakier ten idealnie nadaje się na letnią porę. Może nie ma neonowego czy pastelowego kolorku, ale pięknie mieni się na złoto, gdy padają na niego promienie słoneczne.


     Jestem pozytywnie zaskoczona tym kosmetykiem. Jego poprzednik, lakier w odcieniu nude, miał kiepską trwałość i nawet 4 warstwy nie zapewniały pełnego krycia. 

A jakie odcienie lakierów do paznokci Wy preferujecie?

Buziaki, A. :)

45 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę serię lakierów ;) Mają przystępną ceę i świetną jakość. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny, choc ja tej serii unikam, bo zawsze trafiam na same zgestniale, a nie mam do nich cierpliwosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie ta zieleń wygląda na Twoich pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. W lakierach Wibo tak jest, że można trafić na super lakier albo kompletną porażkę. Kiedyś byłam zachwycona jednym kolorem, więc kupiłam następne i to już nie było to samo - godziny czekania aż wyschnie, prześwity pomimo 3 warstw. Dałam sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony kolor :) I też w drogerii zawsze podchodzę najpierw do pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier lakierem, ale za to jakie Ty masz dłuuugasne pazurki - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolorek, taki typowo letni:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek świetny ! :) muszę się po niego wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolor :) ostatnio też takie odcienie polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek piękny i taki w moim guście - w tym sezonie uwielbiam zielenie I turkusy :)
    a paznokcie masz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor fantastyczny - bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek jest cudowny. wlasnie takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Tak mi się spodobał, że jutro polecę do Rossmana i mam nadzieje,że go dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, przepiękny kolor! Idealny na wakacje nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja wolę róże :) i uwielbiam golden rose :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Średnio kryje. Średnio podoba mi się taki kolor :)
    Piękne masz paznokcie, kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor śliczny, może sobie też taki kupię jak gdzieś znajdę :)Naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki świetny kolor!
    I Twoje paznokcie! *.* Cudne!
    A ja uwielbiam na pazurkach czerwień i jej wszystkie odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za piękny kolor i nawet taki dosyć niespotykany, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja najbardziej preferuje mleczne:P

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczne paznokcie, po prostu obłędne !!!!
    cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam taki sam kolorek, ale ja nakładam trzy warstwy, bo dwie wyglądają bardzo blado :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny :) zawsze podobały mi się takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam ciemne fiolety i róże, ale ten też mi się podoba :D

    Dodaje do ,,Ulubionych" [ http://for-a-beauty.blogspot.com/ ] :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pieknym kolor,ja tez ostatnio choruje na turkusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/p/nominacje-liebster-awards.html

      nominowalam cię do Liebster Blog Awards.Zapraszam do zabawy i udzielania odpowiedzi na pytania :)

      Usuń
  27. jak dla mnie kolorek super, masz piękną płytkę paznokcia :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor urzekający :) i wytrzymałość całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor jest super. Bardzo sie wyróżnia. I paznokcie masz piękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi sie kolor nie dziwie sie ze go kupilas:)

    OdpowiedzUsuń
  31. takie kolory zawsze kojarzą mi się z upalnymi wakacjami :) ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kolorek, sama mam kilka w podobnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie kolory! Jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam do siebie na losowanie :) zolzamalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Łaaaał!
    Że też ja nigdy nie miałam żadnego lakieru tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor piękny - można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor śliczny-ale te pazurki boskie.

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczny kolorek, hehe to mamy podobnie, bo ja też nie ide najpierw na kolorowke tylko na jakies zele pod prysznic kremy itd. ;), zapraszam do mnie niedawno zaczelam :) http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń