piątek, 26 lipca 2013

Krótka wycieczka po ZOO ;)

Hej dziewczyny!

   Dzisiaj będzie kolejny post z serii - jest gorąco, duszno i nie mam weny na recenzję jakiegokolwiek kosmetyku ;) Przyznam, że mam dzisiaj wielkiego lenia i jedyne na co mam ochotę to napić się jakiegoś dobrego drinka z kostkami lodu i palemką ;))

   Mam prawie 23 lata, ale i tak, raz na jakiś czas, budzi się we mnie dziecko. I tak jakoś wyszło, że w zeszłym tygodniu namówiłam mojego W. abyśmy poszli do... ZOO ;) We Wrocławiu mieszkam już 4 lata i w tym czasie tylko raz, w ramach zajęć, udało mi się tam pójść. Porobiłam tam trochę zdjęć i postanowiłam Was nimi pomęczyć ;))



Gdyby nie te kraty i dość duża ilość cienia - moglibyście podziwiać kolorowe upierzenie pawia...

... na szczęście jego kolega stał bliżej krat i udało mi się zrobić mu w miarę rozsądne zdjęcie ;)









Urocza małpka - była jak prawdziwa modelka na sesji zdjęciowej ;)

*****

     I tak oto spędziłam całe popołudnie na łażeniu po ZOO. Niestety, było nieco za gorąco i za głośno - chwilowo na miejscu panują prace remontowe. Podobno budowane jest Afrykanarium. Szkoda tylko, że przez to bilety mają dość kosmiczne ceny - 30 zł za bilet normalny?!

     A teraz zmykam ochłodzić się jakimś zimnym soczkiem ;) 

Buziaki, Al. :)

28 komentarzy:

  1. jeju jak dawno w zoo nie byłąm xd

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, kocham zwierzęta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatni raz w Zoo we Wrocku byłam w szkole podstawowej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i wycieczka :) Sama byłam w zoo w Warszawie tydzień temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam kiedyś w ZOO,uśmiałam się z niektórych zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musze sie w koncu wybrac do zoo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w sobotę również byłam w zoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie są dwa zoo ale rzadko tam chodzę, czekam jak rozbudują sloniarnię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś byłam we wrocławskim zoo, ale częściej bywam z warszawskim, bo mam bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aww! I love animal pics! The zoo has so many beautiful animals! Love the sweet bunnies!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę odwiedzić choć mini ZOO ... dawno nie byliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wycieczki do ZOO ♥ Cudne zwierzaki z całego świata na wyciągniecie ręki :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dawno temu bylam w zoo, jeszcze w podstawowce;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zwiedzac zoo :) dawno byłam w tym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, ja w zoo to chyba ze dwa razy byłam dopiero, jako dziecko... ale wspominam miło ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nosorożec wygląda na bardzo dumnego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. poczułam się prawie, jak w ZOO;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio w ZOO byłam, jak miałam 10 lat oO

    OdpowiedzUsuń
  19. co roku z dzieciakami odwiedzamy zoo (choć we wrocławskim jeszcze nie byliśmy, jakoś nam nie po drodze)

    OdpowiedzUsuń
  20. we wrocławskim zoo byłam rok temu, ukochany mnie zabrał:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię tych małych klatek, które można zobaczyć w zoo. Masakra..

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój chlopak mnie meczy tą wizytą w zoo ale dla mnie pogoda jest nie do zniesienia teraz niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno nie byłam w Zoo, ale może warto się przejść :) Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia:) W zoo nie byłam już kilka lat:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń