środa, 24 lipca 2013

Mała niespodzianka od Tołpy :)

Hej dziewczyny!

   Dzisiaj przychodzę do Was z króciutkim postem na temat pewnej przesyłeczki, którą otrzymałam wczoraj pod wieczór. Jak zapewne pamiętacie - jakiś czas temu miałam możliwość przetestowania dość sporej ilości kosmetyków do pielęgnacji twarzy z serii Sebio oraz tych do pielęgnacji ciała marki Tołpa. Tym razem w mojej paczce znajdowały się produkty do cery naczynkowej plus pewne cudo, które niby ma wyszczuplić mi moje ciałko. No, zobaczymy ;)


W paczce znajdował się:

* łagodzący koncentrat wzmacniający z serii Rosacal,
* żel micelarny do mycia twarzy i oczu z serii Rosacal,
* maska - opatrunek wzmacniająco - łagodząca z serii Rosacal,
* modelujący koncentrat wyszczuplający z serii Slim.

Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.



   Tak więc czas wziąć się za testy ;) Jestem ciekawa jak sprawdzą się kosmetyki z serii Rosacal i czy poradzą sobie ( chociażby w minimalnym stopniu ) z pękniętymi naczynkami, które znajdują się na mojej twarzy.

Życzę wszystkim miłego wieczorku, A. :)


28 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa serii Rosacal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    I życzę owocnych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania ;d
    Koncentrat i maskę-opatrunek poznałam - są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania :)
    Ciekawi mnie seria Rosacal, bo sama mam utrapienie z naczynkami :/

    OdpowiedzUsuń
  5. miłych testów :)
    miałam je wszystkie z wyjątkiem maski, sprawdziły się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pokładam duże nadzieje w tym koncentracie z serii Slim:P bo ja też dostałam je do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie ten koncentrat:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, paczuszka jest wspaniała, życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i życzę miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kosmetyki do testowania :-)
    mnie najbardziej zaciekawił ten koncentrat wyszczuplający :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. miłych testów, mnie również tołpa mile zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemna paczuszka, miłego testowania:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. same świetne produkty, gratuluję i miłego testowania :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję :) Ja się też chowałam i na połowie zdjęć mnie nie ma :D To teraz będę czekać na Twoją relację :D :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje, świetna paka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego testowania :)

    Nominowałam Cię do Liebster Award na http://for-a-beauty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcale nie taka mała ta niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemnego testowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki tej firmy zawsze kojarzyły mi się z jakąś taką ekskluzywnością i czyms porządnym i godnym zaufania :)
    Jednak używałam do tej pory tylko jednego kosmetyku z tej firmy i.. nie wspominam go zmyt dobrze- maska do włosów okazała się słabym śmierdziuszkiem!

    OdpowiedzUsuń