poniedziałek, 29 lipca 2013

Nowości kosmetyczne lipca.

Hej dziewczyny!

   Lipiec był dla mnie dość intensywnym miesiącem - sporo wyjazdów, spotkań, a przede wszystkim zakupów kosmetycznych. Myślałam, iż jeden post powinien być wystarczający, aby pokazać Wam co udało mi się upolować w ostatnim czasie. Jednak patrząc na zakupy jakie poczyniłam - mogłam zrobić chociażby dwie notatki ;)) Ale do rzeczy!


   Na samym początku lipca zrobiłam zakupy w Super - pharmie. Dostałam dość ciekawe kupony promocyjne, dzięki którym zdobyłam szampon Timotei jak i żel pod prysznic Radox po 1,99 zł / sztuka oraz żel do mycia twarzy marki Nivea za ok. 8,50 zł. Oprócz tego zakupiłam tonik marki Garnier ( mój z Ziaji był wtedy na wykończeniu ) oraz szampon tej samej marki do włosów przetłuszczających się. Oba produkty również były objęte promocją.


    Kilka dni później w moje łapki wpadła przesyłka od Doliny Kremowej w ramach akcji "Przygarnij kosmetyk". Wybrałam rumiankowy krem do rąk oraz żel pod oczy z Farmony. O ostatnim kosmetyku możecie poczytać w ostatniej notce na blogu :)


     Obiecałam sobie, iż nie kupię sobie kolejnego podkładu do twarzy dopóki nie wykończę kosmetyków, które mam w swojej kosmetyczce. Jednak jak zobaczyłam podkład marki Bell za ok. 8 - 9 zł to od razu wrzuciłam go do sklepowego koszyczka ;) Dodatkowo skusiłam się na pomadkę ochroną marki Nivea za nie całe 4 zł.


    Gdzieś w połowie lipca wybrałam się na mini zakupy do Rossmanna. Zakupiłam wtedy odżywkę do paznokci z Miss Sporty ( moje pazurki znowu zaczynają dość często się łamać :( ) oraz rumiankową pomadkę do ust z Alterry, która służy mi jako odżywka do rzęs :)


    Jako, że w połowie sierpnia wylatuję na 2 tygodnie do Anglii, postanowiłam zakupić sobie komplet małych pojemniczków, aby móc przelać do nich kosmetyki, które posiadam w nieco większej pojemności. Zestaw z Empiku zawierał: 2 x pudełeczko na krem, 2 x opakowanie z otwarciem typu klik, 1 x opakowanie z pompką, 1 x opakowanie z pryskiwaczem ^^


    Przy okazji zakupów w Empiku postanowiłam wejść na chwilę do Super - pharmu. Udało mi się trafić na promocję dermokosmetyków i zdecydowałam się na zakup pianki oczyszczającej do mycia twarzy marki Iwostin oraz próbkę maski do włosów ciemnych z L'Biotici.


    Czas na pokazanie rzeczy, które udało mi się zakupić podczas mojej wizyty w Warszawie. Jak do tej pory jeszcze nigdy nie skusiłam się na zakup wosków Yankee Candle, tak nagle Ania mnie do tego zachęciła ;) Inteligentna Al - kupiła woski, a przecież nie ma nawet do nich kominka ^^


    Głównym punktem zakupów w Złotych Tarasach był sklep "Bath & Body Works". Udało mi się trafić na promocję - kup jedną mgiełkę, a drugą dostaniesz za 1 grosz. I tak w moje rączki wpadła mgiełka z nowej, letniej kolekcji "Rome Honeysuckle Amore" oraz słodka i intensywna "Pink Chiffon". Dodatkowo wybrałam sobie żel antybakteryjny o zapachu jabłek - zakochałam się w jego zapachu i nie mogłam go nie kupić! <3


    Pod koniec lipca wybrałam się do galerii handlowej "Magnolia" w celu zakupienia nożyczek do włosów. Dość często fryzjerzy nie obcinali mnie tak jakbym chciała, więc postanowiłam sama zadbać o swoje kłaczki ;) Dodatkowo, oprócz nożyczek, skusiłam się na mój ukochany żelowy zmywacz do paznokci, cień do powiek z Catrice ( przeceniony z 12 zł na 4 zł! ) oraz czepek do kąpieli.

I na sam koniec, bez zbędnego opisu, pokażę Wam cóż w tym miesiącu otrzymałam do testowania:





I coś, co ucieszyło mnie najbardziej - pomadki nabłyszczające:


W kolorach ( od lewej ) :





*****

   I to by było na tyle! W tym miesiącu wydałam za dużo pieniędzy i jestem tego świadoma. I wiem, że to nie koniec moich 'wariacji'. Dostałam kolejne kupony do sklepu Super-pharm i już poczyniłam małe zakupy, które jeszcze nie zostały uwiecznione na zdjęciach. Chyba muszę iść na odwyk ;)

A co ciekawego Wy kupiłyście w tym miesiącu?

Buziaki, Al. :)

45 komentarzy:

  1. Ale jestem ciekawa tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow - gratuluję przesyłek i życzę przyjemnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pojemniki dorwalas w Empiku ^^
    U kogo brałaś udział w akcji “Przygarnij kosmetyk“? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tego dużo :D

    Ja się miałam ograniczać ze względu na to, że we wrześniu planuję napad na DM ale różnie z tym niestety bywa ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty L`Biotici ! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie w Magnolii kupiłaś te nożyczki? i za ile? właśnie szukam jakiś dla siebie :p
    teeeż za dużo kupiłam ostatnio... już myślałam, że nic mi nie potrzeba, ale nawet będąc w biedronce po colę skusiłam się na lip tint i balsam do włosów nivea :p

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo masz do testowania :) super zakupy i świetne paczuszki sama chętnie bym przetestowała takie wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile kosmetyków eveline! też chcę;D

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo tego:) musze odgrzebac swoje yankee:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nooo jest co pooglądać :-)
    fajne zakupy kilka kosmetyków mnie bardzo zaciekawiło - najbardziej oczywiście krem do rak Gracja i odżywka do paznokci Miss Sporty
    od Eveline same świetne kosmetyki ...mam złoty peeling i bardzo żałuję, że nie kupiłam serum do kompletu, ale mam absolutny zakaz zakupowy więc tylko oglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. z fructisa powinnaś być zadowolona :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko :O :D Wszystko mega! Ja też kupiłam woski przed kominkiem :D Kochana pomadka jako odżywka do rzęs? Proszę o rozwinięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw kosmetyków eveline jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomaaadki, Evelineee, o mamuniu, wychodzę!! Tyle cudowności :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ile dobroci :)))) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ile nowości :o no pieniędzy to dużo wydałaś, muszę ci to przyznać :D ale jestem przekonana, że wszystkie te kosmetyki były niezbędne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za zbiory, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile ciekawych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Do kiedy jest promocja na tą piankę z Iwostin?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja Cie rozgrzeszam, bo moje ostatnie 2 miesiace by rownie bogate w zakup nowych kosmetykow ; P probowalam zrobic przerwe i mi sie nie udalo...;) Duzo swietnych nowosci;)

    OdpowiedzUsuń
  22. To nie jest zakaz, po prostu bardziej wypada przyjść w białej, niż w czarnej :) ale każdy przychodzi tak, jak mu się podoba :)
    u Ciebie się sprawdza ten zmywacz w żelu? bo dla mnie okazał się okropny :( nie zmywa w ogóle lakieru..
    rzeczywiście Twoje zakupy są ogromne, miłego zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A to pewnie dlatego nie widziałam :P

    Same wspaniałości :)
    U kogo brałaś udział w akcji przygarnij kosmetyk? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdyby ten zmywacz w żelu miał tak fajne właściwości, jak świetny zapach, byłby ideałem!

    OdpowiedzUsuń
  25. wow -ile tego nazbierałaś! :D
    przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo testowania Cię czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokaźne zakupy widzę, że były :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Podkład z Bell jest całkiem niezły :) w tej chwili używam go jako korektora. Eh, czas wybrać się do Bath&Body Works, same wspaniałości tam są... Tylko mój portfel chyba się popłacze. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zakupy:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szaleństwo zakupowe widzę, no i teraz testowania będzie dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę , że zakupiłaś wiele ciekawych rzeczy;) A takie pojemniczki do przelania różnych kosmetyków są bardzo przydatne!;)

    OdpowiedzUsuń
  32. lecę do Empiku po ten podróżny zestawik - przyda się na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo woow! Ależ zakupiska!
    Jeszcze nigdy nie byłam w SuperPharm, chyba nad tym ubolewam, ale z drugiej strony mój portfel na pewno się raduje :P
    Ja w lipcu dosyć skromnie z zakupami, ale to kara za szastanie pieniędzmi w czerwcu :P

    OdpowiedzUsuń
  34. sporo tego razem! ;D następnym razem jak będę w warszawie to biorę jeszcze ze dwa woski ;D i muszę do super pharm zajrzeć.
    co do kominka to ja jakiś miałam w domu, ale wtedy jeszcze nie wiedziałam do czego on służy, heh w końcu się przydał.
    a te mgiełki to fantastycznie pachną, ale ja wolę taką kasę na lakiery wydać ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety tak to jest z zakupami..meeega uzależniające ! :D

    OdpowiedzUsuń