środa, 17 lipca 2013

Na odmianę - mały mix zdjęć ;)

Hej dziewczyny!

   Dzisiaj nie przedstawię Wam ani jakiegoś ciekawego kosmetyku, ani żadnego bubla. Nie pokażę Wam też nowości kosmetycznych, jakie udało mi się zakupić w ostatnim czasie. Dzisiaj przychodzę do Was z luźnym postem o tym, co u mnie ostatnio się działo. Będzie to taki mały mix zdjęć ;)

Bo przecież nie samymi kosmetykami żyje kobieta, prawda? ;)

****

   Jako, że ostatnimi czasy jestem w dość częstych rozjazdach to postanowiłam porobić parę zdjęć i to nie kosmetykom ;) Ostatnie trzy dni spędziłam w rodzinnych stronach mojego W., a mianowicie w miasteczku, które zwie się Boguszów Gorce. Zapewne większość z Was nigdy nie słyszała o tej miejscowości - i nie dziwię się ;) Sama jeszcze 2 lata temu nie wiedziałabym, gdzie ona się znajduje.

   Boguszów Gorce znajduje się tuż obok Wałbrzycha, w pobliżu Gór Wałbrzyskich. Jako, że uwielbiam wędrówki po górach to i tym razem postanowiliśmy wybrać się na mały wypad na jeden z pobliskich szczytów - Chełmiec. Jako, że byłam tam po raz pierwszy - postanowiłam uwiecznić moją małą podróż za pomocą zdjęć ;)



A naszym towarzyszem była Coca Cola o wdzięcznym imieniu - Mariusz ;)

I jesteśmy na szczycie! ;)


Biedna biedroneczka - nieco wystraszyła się jak zaczęłam robić jej zdjęcia.


  *****

    Wycieczkę mogę zaliczyć do tych udanych :) Jako, że są to rodzinne okolice mojego W. to zapewne jeszcze nie jeden raz uda mi się wejść na ten szczyt. 

Mam nadzieję, że taki odmienny post spodobał się Wam ;)

A jak jest w Waszym przypadku - lubicie spacerować po górzystych terenach? Czy wolicie inny rodzaj odpoczynku? ;)

Buziaki, Al. :)

36 komentarzy:

  1. Ja od gór wolę morze, natomiast mój R zdecydowanie preferuje góry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mialam w tym roku być w górach... i co? Tż znalazł pracę i nigdzie nie jedziemy ;/ wiec C zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładne zdjęcia ;)
    ja tam wole morze ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne widoki, mi w tym roku pozostaje tylko oglądanie zdjęć-za rok sobie "odbiję"

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam góry ♥ I jadę na czeską stronę Śnieżki w sobotę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcie bucików na szczycie, pewnie, że post się podobał, bardzo lubię oglądać zdjęcia że tak powiem z życia blogerek wzięte :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)

    A co do miejscowości coś kojarzę :) Mam rodzinę niedaleko Ząbkowic Śląskich więc coś mi chyba o niej wspominali :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna wycieczka czyli wakacje wielką parą :)


    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post;) Miejscowosci nie kojarze, bo jestem z zupelnie innej czesci Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie tam - uwielbiam góry!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcie biedronki :D Też bym sobie na jakąś wycieczkę pojechała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wielbiam wycieczki , takie tez, musisz jeszcze góry sowie zwiedzic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham góry! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię takie posty ;) Miło było poczytać i popatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, ze to był udany wyjazd. Colowa mania widzę trwa, ja sama kupiłam sobie taką buteleczkę z napisem "Skarb". Genialna akcja marketingowa!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcie:) Uwielbiam góry:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

    Nie ma to ja wycieczka, bardzo fajnie z przyjemnoscia czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne widoki. Ja lubię i morze i góry (ale chyba morze troszkę bardziej) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie czasem dla odmiany wrzucić ładne zdjęcia :) Zachciało mi się wycieczek!

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jesteśmy z jednego regionu:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zaaferowałam zdjęciem, że niedoczytałam, ze Boguszów - wszak blisko, miejscowość Natalii Siwiec;p

      Usuń
    2. A wiesz, ze Boguszów ma najwyżej położony rynek w Polsce?

      Usuń
    3. Wiem, mój luby już się chwalił najwyżej położonym rynkiem :D A ostatnio z ciekawości poczytałam nieco o rodzinnym mieście Mojego i dowiedziałam się, że bodajże Andrzej Chyra też tam się urodził / wychowywał :)

      Usuń
  21. Super zdjęcia!:D Uwielbiam takie posty na odmianę;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię wędrówek po górach, ale spacerek przy jakieś wodzie bardzo mi odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne ujęcie z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń