piątek, 12 lipca 2013

Małe rozdanie kosmetyczne ;)

Hej dziewczyny!

   Mam dla Was małą niespodziankę! :) Jakiś czas temu otrzymałam pewien duet kosmetyczny: farba + szampon podkreślający kolor włosów marki Joanna. Jako, że nie farbuję włosów to postanowiłam sprezentować ten zestaw Wam! Oprócz tego, do paczuszki, dodałam jeszcze kilka drobnych kosmetyków. Jesteście chętne? ;)



Jest jeszcze jedna, ważna wiadomość! Farba jak i jeden z szamponów ma datę ważności kończącą się w tym roku - farba ma ważność do listopada, a szampon do włosów rudych, czerwonych i kasztanowych do września tego roku. Uprzedzam Was o tym, bo nie chciałabym usłyszeć później, iż wysyłam produkty, które są już prawie przeterminowane. Bierzecie udział w konkursie na swoją odpowiedzialność i to od Was zależy czy będziecie używać dany kosmetyk, czy też nie ;)

Aby móc wziąć udział w losowaniu zestawu należy spełnić poniższe warunki:

1. Być obserwatorem mojego bloga www.alicja-w-krainie-kosmetykow.blogspot.com ALBO polubić profil bloga na FB.
2. Jeżeli zaobserwowałaś mój blog - napisz komentarz pod tą notką z nazwą bloga / imieniem pod jakim mnie obserwujesz, a jeżeli polubiłaś mój fanpage - pod statusem podaj imię i pierwszą literę nazwiska, bądź nazwę swojego bloga.
3. I co najważniejsze - w komentarzu podaj również swój adres e-mail ;)

Konkurs trwa do 30 lipca, a najpóźniej 1 sierpnia ukażą się jego wyniki. Tego samego dnia wyślę wiadomość do osoby, która wygrała to rozdanie i czekam 2 dni na jej dane osobowe. Jeżeli nie uzyskam ich w czasie - odbędzie się kolejne losowanie :)

I to by było na tyle! Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś chętna osóbka na ten zestaw ;)

Życzę miłego dnia, Al. :)

51 komentarzy:

  1. podobno pierwsi szczescia nie maja,ale co tam :P

    obserwuje bloga jako:GingerG
    email:opiniuj.kosmetyki@wp.pl
    baner:opiniuj-kosmetyki.blogspot.com zakladka rozdania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam tkze na swoje dział:wakacyjne rozdanie gingerg

      Usuń
  2. obserwuej paradoxa raz paradoxaraz.blogspot.com
    na FB Iwona B
    email iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako : Magdalen / http://makeupmagdalena.blogspot.com/
    @:Atownrisk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako zaneta serocka
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako: Paulina G
    na FB obserwuję jako: Paulina Gr
    e-mail: grudzien_paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję: My Kobiety i Nasze Piękno
    e-mail: kosmetyki606@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako kinga b.
    lubie jako mama laurki i kinga b
    mama.laurki.testuje@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako Fashion and Cosmetics
    na fb- Magdalena Ż
    atete@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miło z twojej strony, ja czasem farbuję włosy, ale to nie mój kolor, więc życzę powodzenia dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako zaczarowanaa (www.me-and-my-passions.blogspot.com)
    @: zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ojc szkoda ze nie mam facebooka;/;/ i nie spełnie warynków...;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rezygnuję, bo również nie farbuję włosów :) A w rodzinie nikt na rudy się nie maluje.

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako: poloniamartyna
    mail: m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. to również nie mój kolor dlatego życzę powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Nely
    mail olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Marta
    mail: vlogmarty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: EWAY
    Mail: ewaa101@gmail
    Dodałam też banner: http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html

    + jeśli jakimś dziwnym trafem bym wygrała to możesz wylosować 2 osobę która otrzyma farbę i szampon do włosów rudych, czerwonych i kasztanowych? bo to akurat nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako: Shiawasena
    mail: anusiakowa@onet.eu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako: Paulga
    na FB lubię jako: Paulga S
    e-mail: caroline33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mój typ kosmetyków, ale fajne rozdanie

    zapraszam do siebie na nowego posta :)
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje jako Catrin
    polubiłam na fb Kasia G
    tmalien@o2.pl
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Chelsea-Lena
    mail: chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako: Kathy Leonia
    mail: kathylenia88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako deedee_1
    na FB: Martyna R.
    e-mail: marti8991@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako Serenitka B
    FB: Monika B
    Mail: akasha162@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Patrycja Miczek
    Na FB lubię jako: Patrycja M.
    Mail: cosmetics.reccomending@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako Kaśśś^^
    http://sluchajserca.blogspot.com/
    na fb także lubię, jako Katarzyna L.
    kasiulek1992@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuje jako: dream7
    e-mail: monia9873@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako ZjemCiKlapki
    mail msshelazy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako: Wiola Sieńko
    mail: wiolasienko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Ewa Ewa
    ewa_sn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako Anita R
    anita_96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Natalia
    Lubię na Fb jako Natalia Ch.
    e-mail: nata4811@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako Shopastycznie
    na fb Monika K.-B.
    mail: shopastycznie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuje jako akacja niebieska
    lubie na fb jako Agata N
    mail: 2xagataagata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uuu, taki zestawik by mi się przydał bo rudzielcem farbowanym jestem :D

    Obserwuję jako: Asiek
    Mail: joannakumek@gmail.com
    + banerek na: http://wkrainiepromocji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako : Paulina B
    Mail: kubula6@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: ma ra
    e-mail: mara180893@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuje jako gacek
    e mail uchto8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuję jako: jadeitgirl
    emial: emiliar93@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje jako: Nefi Ka
    Lubię na facebooku jako: Ola Kubiak
    E-mail: ollaaaa@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako neeefericit
    mail: neeefericit@gmail.com
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Kosmetyczna Maniaczkaa
    E-mail: kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:)
    Obserwuję jako: Małgorzata Chrobak
    Banerek: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    e-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako Karolina Kubicka
    e-mail - kubickakarolina@o2.pl
    Lubię na Fb jako Karolina Kubicka
    Blog - http://zuuuzix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuje bloga jako:Klaudia Kowalczyk
    email:obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo chętnie się zgłoszę, bo akurat myślałam nad zmianą koloru na rudy
    lubię i na FB i obserwuję blog jako Ewelina Wróbel
    mam też dodane od dawna na bloglovin
    ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. przekopiowuję moje zgłoszenie z posta na FB

    zgłaszam się z wielką chęcią lubię na FB,
    obserwuję i dodałam do bloglovin jako Aleksandra Wróbel,
    email: wrobel.aleksandra1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń