wtorek, 30 lipca 2013

Spotkanie Wrocławskich Blogerek - 28.07.2013 r. :)

Hej dziewczyny!

    W niedzielę miałam możliwość uczestniczenia w kolejnym spotkaniu blogerek w moim studenckim mieście - Wrocławiu. I tym razem spotkałyśmy się w Grand Cafe ;) Spotkanie miało rozpocząć się punkt 14.00, ale jak wiadomo - większość dziewczyn i jeden pan zjawili się nieco szybciej. Spotkanie miało charakter otwarty, więc każda z nas miała możliwość przyjścia z osobą towarzyszącą. Ja z tej możliwości nie skorzystałam - wątpię, aby mój mężczyzna chciał słuchać przez parę godzin damskich plotek o wszystkim ;)

W spotkaniu wzięli udział:

Organizatorzy spotkania:
Kinga:

Weronika:


Zaproszone blogi:
Marek

Karina

Ja ;)

Natalia

Angelika

Marta

Lena

Sabina

Sara

Roksana


    Gościem specjalnym naszego spotkania była pani Paulina z Premium Rosa, która pokrótce opowiedziała nam o produktach marki oraz odpowiadała na pytania zadawane przez blogerki i blogera :)

    Dzięki Weronice miałyśmy możliwość delektować się pysznymi potrawami, które zostały wybrane specjalnie przez nią na nasze spotkanie. Oprócz tego, część z nas przyniosła własnoręcznie zrobione ciasta, jak i babeczki. Ja również postanowiłam przygotować coś od siebie - upiekłam babeczki z czekoladą oraz z bananami ;)




    Spotkanie minęło w miłej atmosferze. Szkoda, iż większość z nas nie miała możliwości porozmawiania ze sobą - tak to jest jak siedzi się po dwóch krańcach sali ;)

   Na sam koniec chciałabym podziękować Kindze, bo to właśnie dzięki niej mieliśmy możliwość spotkać się i bliżej poznać :) Oprócz tego, chciałabym podziękować firmom za podarunki, które od nich otrzymaliśmy.



Mam nadzieję, że uda nam się jeszcze kiedyś spotkać - może tym razem jakieś mniej oficjalne spotkanie na kawie albo piwku? ;)

Wszystkim życzę miłego wieczorku :)

Al. 

30 komentarzy:

  1. O znowu Grand:) ile tam pyszności miałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że mogłyście się spotkać, poznać i poplotkować :))
    Ja jeszcze nie miałam możliwości uczestniczenia w takim spotkaniu, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że spotkanie udane, a jakie pyszności na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem Ci za jestem za mniej oficjalny,mam dosyc oficjalnych... zresztą sama wiesz... :/ jeszcze raz dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszności :) Spotkanie musiało być udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mialyscie pysznosci. Co jedno to lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem pyszności na stole zwracają największą uwagę, a nie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że spotkanie się udało;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkanie z całą pewnoscią mozna zaliczyć do udanych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja znów nic nie wiedziałam:(:( Rzekomo następne miało być dopiero za rok... (a było chyba w czerwcu).

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że często na takich spotkaniach przez dużą liczbę uczestników i krótki czas tej imprezy wiele z Was nie ma okazji po prostu porozmawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooj było Was troszkę ;) Musiało być fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ale nA SToLE SAME WSPANIAŁOŚCI WIDZĘ mniam mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie pyszności na tym stole *.* Takie spotkania to bardzo fajna sprawa, można poznać wiele fajnych osób. ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak trudno się załapać na wrocławskie spotkania, i Wrocławianki muszą śmigać na spotkania dużo odleglejsze... gdyby się kiedyś Wam ktoś wypisał w ostatniej chwili, to dajcie znać, chętnie w końcu poznam i Wrocławianki-blogerki :)

    pozdrawiam cieplutko, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale duuuużooo słodyczy :D
    Też brałam udział w akcji u Antoniny Guzik ;) Tej co była w maju.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję udanego spotkania, ja jeszcze na żadnym nie byłam :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że spotkanie się udało :) ja jeszcze nie byłam na żadnym...

    OdpowiedzUsuń
  19. ale pyszności pałaszowałyście:D

    OdpowiedzUsuń
  20. miło było Cię poznać! :-)

    Miałaś cudowny makijaż!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Spotkanie widzę, że udane :) A ile tam pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedzonko wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ale super! dajcie znać następnym razem, jestem z Oleśnicy więc to prawie jak Wrocław;D;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super musi być na takim spotkaniu :) mam nadzieje że kiedyś też uda mi się załapać na takie spotkanie blogerek :)

    OdpowiedzUsuń