czwartek, 12 września 2013

Londyński mix zdjęć - część 2.

Hej dziewczyny!

   Dzisiaj przychodzę do Was z już dawno obiecaną, drugą częścią zdjęć z Londynu. Żeby nie przedłużać - oto co porabiałam, jadałam i piłam w Anglii ;)

W pewnym parku o zapomnianej przeze mnie nazwie ;)




Strażnicy Parku ;)



Królewskie Obserwatorium Astronomiczne w Greenwich.








Wypad do "serca" Londynu ;)

Pałac Buckingham

Urocze kaczuchy ;)

London Eye

Big Ben

Tower Bridge

Katedra św. Pawła

Hyde Park

Hyde Park

Hyde Park i przepyszne Ciderki ;)

Kit Kat w wersji miętowej - Hyde Park ;)
Wiewiórki, które co chwile podbiegały do ludzi po jedzonko :)

Część ostatnia, czyli co Al jadała i piła w Londynie ;)


Krushems = Krusher ;) W Londynie mają wersję Oreo <3

Lody z polewą toffi i rozdrobnionymi krówkami na spodzie ;)

Coś dla nie lubiących piwa ( czy w ogóle alkoholu ) ;)

Mój ukochany Cider! <3 Szkoda, że nie ma go w Polsce :(



Szaszłyki z krewetkami i warzywami ;)

Typowo angielskie jedzonko - Fish & Chips ;)

*****

Wyjazd do Londynu chyba mogę zaliczyć do tych udanych. Chociaż przyznam szczerze, iż czasami brakowało mi więcej wolnej przestrzeni, spokoju, gór i jezior ;)

Miłego dnia, Al.

34 komentarze:

  1. Noo przepiękne zdjęcia Kochana!
    Miętowego Kit-Kata bym sobie schrupała :D
    Mam nadzieję, że i mi się uda niebawem udać do Londynu, mam tam siostrę cioteczną, ale nigdy nie mam czasu jej odwiedzić, patrząc na Twoje zdjęcia sądzę, że jednak uda mi się go znaleźć i zawitać do tego miasta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o to pięknie tam zabalowałaś kochana ,takie masz piękne widoki i pyszne jedzenie ;D ach takiego krushera o smaku oreo bym wypiła !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kit Kat miętowy mnie zaciekawił :D Już wiem, czego w przyszłości szukać w Anglii :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, wycieczka musiała być niezwykle udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strażnicy jak pilnują :D Ten owocowy mix <3

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie zazdroszczę Ci takiego wyjazdu :) strażnicy parku bardzo przypadli mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie :) Marzy mi się wyjazd do Anglii :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. stanowczo za dużo smakołyków pokazujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobiłaś mi ochotę na "fish and chips" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia uwielbiam Londyn :))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wycieczka musiała być udana :D Zdjęcia piękne, aż chce się tam jechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. marzę o wycieczce do Londynu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę mimo, że do tego kraju poza sklepami i kosmetykami wcale mnie nie ciągnie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie smakołyki :) jakbym nie bała się latać to chętnie sama bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiewiórki w Anglii są bardzo oswojone. Mi raz jedna wyszła na kolana za Snickersem, ale nie dałam jej, bałam się, że mi palec ugryzie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyjazd :)
    Ja jeszcze nie byłam w Anglii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzwczywiście wyjazd możesz uznać za udany <3
    Sama chciałabym do Londynu pojechać! :))
    http://crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia piękne, strasznie zazdroszczę, ciekawe czy kiedyś będzie mi dane tak pozwiedzać :)

    A tymi pysznościami kusisz, uwielbiam smakować wszelkie nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym spróbowała tego gruszkowego cidera, szkoda, że u nas niedostępny;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, widoki, smakołyki... Aż chciało by się tam być:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten miętowy Kit Kat zawładnął moim sercem i będzie mnie prześladował ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zdjęcia, chciałabym kiedyś zobaczyć osławiony pałac:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odwiedziłabym z chęcią Londyn! :) Zdjęcia bardzo pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musze kiedyś spróbować tego cidera jak będę w Anglii :)

    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, jak ja chciałabym jechać do Londynu...:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne widoki, aż zazdrość zżera!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pytałam o te Góry Stołowe,bo w sumie mam "rzut beretem" ;)
    Następnym razem zapraszam np na Czarną Górę, Śnieżnik - pomacham Ci z okna ;) hi hi

    a co do zdjęć z Londynu,to bardzo fajnie się je ogląda,widać,że jesteś zadowolona z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, które bardzo przyjemnie się oglądało :) Tylko pozazdrościć takiego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń