piątek, 22 marca 2013

Chwila relaksu, czyli odpowiedź na Tag - "Liebster Blog Award" :)

Hej dziewczyny!

     Dzisiaj przygotowałam dla Was trochę luźniejszy post, a mianowicie odpowiedź na Tag - do którego zaprosiła mnie Lusia :)


     Dla przypomnienia - napiszę Wam na czym polega ta zabawa ;)

" Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość do ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

Pytania, które otrzymałam:

1. Szminka czy błyszczyk?

Oczywiście - wolę błyszczyk.

2. Kąpiel w wannie czy szybki prysznic?

Chwilowo jestem zmuszona do szybkiego prysznica ( ach, te studenckie mieszkania ;) ). Ale w rodzinnym domu uwielbiam zażywać kąpieli z dużą ilością piany :)

3. Co byś w sobie zmieniła?

Z wyglądu chciałabym mieć mniej widoczne pory, prostsze zęby, większe piersi oraz nieco mniej tłuszczyku na bioderkach ^^ Jeśli chodzi o charakter - chciałabym być bardziej opanowana i może mniej pyskata ;)

4. Wymarzony prezent urodzinowy.

Już taki dostałam - mój W. mi się oświadczył ;)

5. Czego najbardziej nie lubisz u płci przeciwnej?

Nie znoszę jak mężczyźni myślą, że to kobieta powinna wszystko robić - prać, gotować, sprzątać. Oni też mają dwie ręce i mogą zrobić to sami.

6. Pies czy kot?

Wolę psy. Jak wreszcie będę miała własne mieszkanie - chcę sobie kupić jakiegoś psiaka :)

7. Wyjazd w góry czy nad morze?

Trudne pytanie ;) Do tej pory częściej jeździłam w góry - mój luby mieszka w miarę blisko Karpacza, a sama mam rodzinę na Podkarpaciu. Jednakże zawsze tęskno mi za morzem i gorącym piaskiem ;)

8. Ulubiony kosmetyk.

Chwilowo - odżywka z aloesem i granatem z Alterry.

9. Kawa czy herbata?

Oczywiście - kawa! Nie wyobrażam sobie bez niej życia :)

10. Ulubiony film.

Kurcze, trudno odpowiedzieć mi na to pytanie ;) Ale chyba "Nietykalni".

11. Którą cechę charakteru cenisz najbardziej?

Szczerość.

Blogi, które ja nominuję:

1. Zmieniony Rytm 2 - http://zmienionyrytm2.blogspot.com
6. Strefa Zmysłów - http://strefazmyslow.blogspot.com
9. Małgorzata Margaretka - http://opiniowanieproduktow.blogspot.com

Od razu zaznaczam, że nie wybierałam blogów z małą ilością obserwatorów. Wybierałam losowo, a co ;)

A moje pytania to:

1. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
2. Lato czy zima?
3. Gdzie masz zamiar wyjechać na tegoroczne wakacje?
4. Wolisz perfumy słodkie czy orientalne?
5. Jak wygląda Twój codzienny makijaż?
6. Czy masz jakieś zwierzątko?
7. Puder w kamieniu czy puder sypki?
8. Twoja największa kosmetyczna wpadka to...?
9. Co chciałabyś zmienić w swoim mężczyźnie?
10. Jaki rodzaj tuszy do rzęs preferujesz?
11. Gdybyś mogła zmienić coś w swoim życiu - co to by było?

     Uff, skończyłam ;) I to by było na tyle. A ja pędzę się szykować i pędzę do mojego W. do pracy. Tak, tak - do pracy ;) Wojtuś ma całe biuro dla siebie, więc mogę do niego przyjść, spędzić z nim więcej czasu i przy okazji porobić coś na uczelnię ;)

Pozdrawiam! :)

19 komentarzy:

  1. Dziękuję kochana! Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, odpowiem jak najszybciej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam też ten z drożdżami, przetłuszczał mi włosy. Na 2 dzień już były "niewyjściowe". ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, i widzę wśród otagowanych parę znajomych blogów :)

    a co do podpunktu 4, gratulacje! :)

    pozdrawiam serdecznie i idę czytać resztę
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, odpowiem w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest jeszcze bardziej Ciebie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam kąpiele z dużą ilością piany :D achhh...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie :-) postaram się odpowiedzieć najszybciej jak będzie to tylko możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez wole blyszczyk i tez lubie kapiele z duza iloscia piany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne:) Możemy zorganizować sobie coś na majówkę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :) Odpowiem w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nominacji! :) Ja również zdecydowanie bardziej wolę długą, odprężającą kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny prezent urodzinowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za otagowanie! Jak się odkopię z zaległości to bardzo chętnie odpowiem na tag :)

    OdpowiedzUsuń