niedziela, 10 marca 2013

Zakupy w Hebe i Rossmannie + Mała wygrana.

Hej dziewczyny! :)

     Obiecałam sobie, że chwilowo nie pójdę na jakiekolwiek zakupy, które są związane z kosmetykami. Długo nie wytrzymałam w tym postanowieniu. Jakiś czas temu otrzymałam kupon zniżkowy - 10 zł do Drogerii Hebe, a dzisiaj postanowiłam go zrealizować :)


     Jedynym kosmetykiem, który musiałam kupić, bo skończy mi się lada dzień, była odżywka do włosów. Tym razem skusiłam się na produkt z Gliss Kur'a, który jest przeznaczony do włosów długich i rozdwajających się. Jedyne co chwilowo o niej wiem to fakt, iż ma bardzo ładny zapach :) / Cena - 7,99 zł.

     Nad podkładem 'Stay Matte' marki Rimmel zastanawiałam się bardzo długo. Czytałam o nim wiele negatywnych opinii i jeszcze do dzisiejszego ranka nie miałam w planach go kupować. Co mnie do niego przekonało? Jego niska cena, która wyniosła nie całe 12 zł. Podkład nie kosztował dużo, więc nawet jak się nie sprawdzi to nie będzie mi żal wydanych pieniędzy :)

     Byłam nieco zaskoczona, gdy w Drogerii Hebe zobaczyłam szafę marki Essence. Jako, że do tej pory miałam tylko dwa kosmetyki do ust tej marki - postanowiłam kupić sobie jakąś szminkę. Padło na pomadkę do ust w kolorze nr 61 "I'm a lobstar!". Kosmetyk ma intensywnie pomarańczowy odcień i znajduje się w nim mnóstwo brokatowych drobinek. Już nie mogę się doczekać kiedy nałożę ją na usta :) / Cena - 8,99 zł.

     Woda perfumowana La Rive "Pink" jest pierwszym zapachem tej marki, który mam szansę testować. Zabrzmi to strasznie, ale kupiłam ją tylko dlatego, że miałam dostać do niej gratisowo dezodorant w spray'u. Jestem zachłanna, ot co ^^ Po dojściu do samochodu zauważyłam, iż gratisu nie dostałam. Cóż, trudno. A zapach jest słodki, lekko cukierkowaty i dość intensywny. Na pewno się u mnie nie zmarnuje :) / Cena 21,99 zł.

     Na zdjęciu znajduje się jeszcze antyperspirant Rexona, który kupiłam w Tesco wraz z drugim, męskim produktem tego typu za cenę 14 zł / dwupak. Opłacało się, więc wzięłam oba kosmetyki ;)


     Przy okazji zakupiłam 2 opakowania mini świeczuszek o zapachu truskawki i lawendy. Każde opakowani kosztowało tylko 1,99 zł.

     Od całej kwoty miałam odjęte 10 zł - dzięki kuponowi, który otrzymałam na pocztę e-mail. Za całość zakupów zapłaciłam 45 zł. Oczywiście - nie liczyłam tu Rexony, bo zakupiłam ją w Tesco.


    Oprócz tego podczas wczorajszej wizycie w Rossmannie udało mi się upolować dwa lakiery z serii blogerskiej z Wibo, które były wiecznie wykupione. Mowa tutaj o lakierze "Peaches and Cream" oraz "Blue Lake". Przy okazji kupiłam jeszcze jeden lakier z Wibo w kolorze Nude :) Za całość zapłaciłam ok. 15 - 16 zł.


     Na sam koniec przedstawiam Wam nagrodę, którą otrzymałam w ramach jednego z konkursów organizowanych na Rossnecie. W skład paczuszki wchodzi płyn do płukania jamy ustnej oraz szczoteczka do zębów Oral-B i pasta do zębów 3D White od Blend-a-med. Produkty na pewno mi się przydadzą :)

A jak Wam minął weekend? :)

Pozdrawiam, Alicja :)

40 komentarzy:

  1. Podkład Stay Matte zupełnie się u mnie nie sprawdził w przeciwieństwie do pudru ;)
    lakiery mają piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo dużo tych nowości masz :)) Myślę, że truskawkowe świeczki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet i ja bym parę kosmetyków kupiła z tych co Ty kupiłas :) podkład na prawdę opłacało się kupić :) świeczki pachnące też lubie - fajnie, że takie tanie ;) super zakupy, weekend tak jak zawsze .. niestety biało za oknem i nie ma widać, żeby chciało skończyć :( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że udane zakupy :) też ostatnio zakupiłam lakier blogerski od Wibo i nie miałam jeszcze czasu żeby go wypróbować - a mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A my weekend spędziliśmy aktywnie, w górach u babci mojego męża byliśmy, na zakupy wybieram się w przyszłym tygodniu do Rossmanna:)
    Ładne kolorki lakierów

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podkład Z Rimmela, jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery to moi faworyci z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem podkładu Rimmel :) A wygrana super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się czaję na te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości, gratuluję ostatniej nowości, ciekawa jestem jak się sprawdzi ten płyn

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy :) Ja jutro do Hebe wstąpię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te lakiery Wibo z kolekcji blogerek są naprawdę urocze- muszę na któryś zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery blogerskie .... poluje na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też polowałam na kolorek od Gosi, niestety u mnie wykupiony...na pocieszenie mam brzoskwinkę i flirt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten sam lakier do paznokci, ten nude. Jest cudny! Uwielbiam takie kolory :)

    Dodałam Twojego bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore zakupy i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zakupy i gratuluje wygranej, ja jak zwyklenie nie mam szczescia...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten La Rive to całkiem dobrze zrobiony Touch of Pink Lacoste.
    Mają też dobrze zrobiony Lacoste pour femme
    no ale niestety nie trzymają się tak długo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę, że udało Ci się upolować Gel Like w kolorze brzoskwini ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, ja rozpaczam i może moją rozpacz ktoś usłyszy, dlaczego nie ma Hebe w Krakowie?! Toż to dyskryminacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. No tak, nie ma jak postanowienia;)

    Odżywkę kiedyś miałam, ale dawne czasy, już nie pamiętam, jaka była:)
    Z LaRive miałam kilka zapachów, są bardzo trwałe i ładnie pachną, do tego nie drogie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No piękne te lakiery:) Gratuluję wygranej, mnie raz się udało tam wygrać, zestaw męskich kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na tą szminke :) Bo muszę sobie jakąs zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja lubię te perfumy z la rive:)) niebieskie La donna pachną identycznie jak dolce i gabbana light blue:D

    OdpowiedzUsuń
  25. moje zakazy/szlabany zakupowe niestety kończą się tak samo ;-)
    mi nie udało się kupić tych lakierów Wibo - te kolory, które chciałam były wykupione

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zakupy, ładne kolorki lakierów, gratuluję wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zakupy i wygrana :)
    muszę kupić te nowe lakiery wibo, bo bardzo mi się podobają, ale z dostępnością kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor lakierów piękne ,ale się jakoś dobrze sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawi mnie ten podkład rimmel'a:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię zapachy od La Rive, choć tego różowego nie znam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuuję wygranych :D czekam na recenzję tego podkładu :)) a lakiery z blogerskiej kolekcji są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  32. A jak z trwaloscia La Rive? Kiedys sie psiknelam testerem, doszlam do domu i juz nic nie bylo czuc:( Bardzo jestem ciekawa koloru szminki, poniewaz na zdjeciu u CIebie wyszla rozowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tez mimo, że sobie obiecuje że nic nie kupie nie wytrzymuje. Zakupy udane. Powiem szczerze że nigdy nie miałam nic z Gliss Kura.
    Dorwałaś lakier oleskowy, a podobno ciężko go dorwać.

    OdpowiedzUsuń
  34. szukam tego lakieru z wibo peaches and cream, ale u mnie już w rosmanach nie ma! :( a bardzo go chciałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję, fantastyczne kosmetyki zakupiłaś...:)

    OdpowiedzUsuń