piątek, 15 marca 2013

Przesyłki tygodniowe.

Witajcie Kochane!

     Na początek chciałabym Was przeprosić, że bywam tu nieco rzadziej i odpisuję na Wasze komentarze z opóźnieniem. Chwilowo mam mały sajgon na uczelni i muszę dość dużo czasu poświęcić na naukę i robienie projektów. Ale obiecuję - postaram się bywać tu częściej i skrobnąć nawet krótki post :)

     Dzisiaj chciałabym zrobić małe podsumowanie tego tygodnia pod względem otrzymanych przesyłek. Jako, że weekend spędzam w moim rodzinnym domu, miałam szansę otworzyć wreszcie dwie paczuszki, które tutaj doszły.


     W pierwszej paczuszce znalazły się dwa kosmetyki marki Balea, które otrzymałam w ramach nagrody dodatkowej w konkursie na blogu Tonii. Chciałabym bardzo jej podziękować za nagrodę :** Są to pierwsze kosmetyki z Balei, które mam możliwość używać. Oczywiście - oba już dzisiaj wypróbowałam :) Żel pod prysznic z serii limitowanej ma zapach identyczny jak ananasowy żelek Haribo, a krem do rąk pachnie jak jogurt wieloowocowy. Mniam! :)


     W drugiej przesyłce znajdowały się kosmetyki firmy Eveline Cosmetics, które również wygrałam - tym razem na jednych z kobiecych portali. Najbardziej urzekł mnie balsam i żel pod prysznic o zapachu orchidei. Jednak chwilowo muszą one poczekać na swoją kolej używania ;)


     Ostatnia paczuszka to produkty firmy Efektima. Uwielbiam testować wszelakie maseczki do twarzy, a tutaj znalazłam ich aż pięć! Zapewne już niedługo zdam Wam relacje jak się spisują :) A jakie maseczki dokładnie otrzymałam? Są to - maseczka skutecznie odmładzająca 3D, maseczka glinkowa oczyszczająca, maseczka błyskawiczna peel - off, maseczka doskonale nawilżająca oraz maseczka błotna przeciwzmarszczkowa. Oprócz tego w paczce znalazłam kurację anty - cellulitową Cellu - Cure oraz intensywne serum modelujące biust Push up - Cure.
Kosmetyki firmy Efektima do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


A teraz pędzę pisać raporty na poniedziałkowe laboratoria i może wreczcie obejrzę jakiś film z moim W. ;)

                                                                       Miłego weekendu! :)

37 komentarzy:

  1. Aaaa Balea! :) Miłego wieczorka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej Ci zazdroszczę jednak tej Balei już same opakowania mi pachną latem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale fajne . Gratuluje wygranych a ta od Eveline bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki:) Skłamię, jak napiszę, że nie zazdroszczę :P Ale może kiedyś doczekam się tych produktów również u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, same fajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No Balea chciałabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie kosmetyki firmy Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będziesz na pewno zadowolona z produktów Balea :) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ananasowe żelki...MNIAM:P Z chęcią bym przygarnęła coś z Balei:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa maskary z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, czy ja kiedyś coś wygram :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne paczuchy,gratuluje :

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kosmetyki mają takie przepiękne kolorowe opakowania. Jeżeli pachną tak samo jak wyglądają to zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super paczuszki :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przyjemnego testowania życzę i pozdrawiam:)
    paczuszki super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemnego testowania :D ta Balea jednak kusi samym wyglądem,mam nadzieję,że i mi będzie dane ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe paczki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O prosze jaki owocny tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałaś udany tydzień :))

    OdpowiedzUsuń
  22. super paczuszki.... <3 no nie moge z tych produktow z Balea...tak mnie kusza ze w koncu musze je zalatwic sobie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten krem do rąk z Balea bardzo kusi ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. kuszące przesyłki ;) żel o zapachu orchidei na pewno pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dużo nowości! Również uwielbiam maseczki i to ich działania jestem ciekawa najbardziej :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wygranych - świetne paczuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. A ten produkt Eveline obok to błyszczyk czy tusz ( a może jedno i drugie) ? No i co o nich sądzisz? Jeszcze nie używałam mascary Eveline dlatego dopytuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń