niedziela, 3 marca 2013

Mój hit kosmetyczny - żelowy zmywacz do paznokci o zapachu mango firmy Donegal.

Hej dziewczyny!

     Dzisiaj chciałabym bliżej przedstawić Wam jeden z kosmetyków, który znalazł się w gromadce "Ulubionych kosmetyków stycznia". Mowa tutaj o żelowym zmywaczu do paznokci o zapachu mango firmy Donegal.


     Jeszcze do początku stycznia używałam wyłącznie płynnych zmywaczy do paznokci. Szczerze napisawszy bardziej zwracałam uwagę na ich niską cenę i dobre zmywanie lakieru niż na ich skład i niepożądane działania na płytkę paznokcia. I doigrałam się. Zmywacz do paznokci z wyciągiem z kasztanowca z Biedronki spowodował przebarwienie jak i przesuszenie moich paznokci jak i skórek wokół nich.

     Moim wybawieniem stał się żelowy zmywacz do paznokci firmy Donegal. Jest to mój pierwszy produkt tego typu, który ma bardziej zbitą, wręcz "kisielowatą" konsystencję.

     Kosmetyk znajduje się w przezroczystym opakowaniu o objętości 150 ml. Buteleczka posiada standardowy otwór z dziurką na środku. Oprócz tego na opakowaniu znajduje się etykieta z informacją na temat działania jak i składu produktu.

     A oto zdjęcie składu:


     Jak już wcześniej wspominałam, zmywacz ma konsystencję jakby kisielu o kolorze pomarańczowym. Zapewne jakaś część z Was jest ciekawa - czy kosmetyk ten naprawdę pachnie jak mango? Moim zdaniem - tak :) Oczywiście, w opakowaniu można wyczuć aceton, ponieważ znajduje się on w składzie tego produktu. Jednakże nuta ta jest o wiele mniej drażniąca niż w przypadku innych zmywaczy. Podczas jak i po zmywaniu - można wyczuć wyłącznie owocowy zapach :)


     Nie bez powodu kosmetyk ten znalazł się w ulubieńcach stycznia. Jestem zachwycona jego działaniem! Zmywacz bardzo dobrze radzi sobie z usunięciem lakieru z paznokci - nawet jeśli zmywamy lakier o ciemnym odcieniu. Oprócz tego nie wysusza ani nie zabarwia płytki paznokcia, co jest jego bardzo dużym plusem.

     Zmywacz firmy Donegal jest również bardzo wydajny. Używam go już od półtora miesiąca, mniej więcej co 3 dni, i zostało mi go jeszcze ok. 3/4 opakowania. 


     Jedyną jego wadą jest jego dostępność. Z tego co wiem to chwilowo można go kupić tylko na stronie internetowej firmy Donegal. Chociaż ja mam nadzieję, że już za jakiś czas ujrzę ten produkt w stacjonarnej drogerii :)

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

Fakt, iż otrzymałam kosmetyk do testów, nie wpłynął na jego opinię.

A jaki jest Wasz ulubiony zmywacz do paznokci? :)

Pozdrawiam, A. :)

36 komentarzy:

  1. Zmywacz jest genialny ! Jedyny na moim pokładzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale już czytałam opinie, że jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam zmywacza w tej formie. Myślę, ze by mi się spodobał ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dużo dobrego o nim czytałam :) Wczoraj widziałam stoisko z Donegalem, niestety tego zmywacza nie było. Pewnie tak jak napisałaś można go kupić tylko przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele opinii,że jest to świetny produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji, ale czytałam wiele dobrego na jego temat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze słysze o zelowym zmywaczu do paznokci ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale to już kolejna dobra opinia jaką czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nienawidze acetonu zapachu;) jesli podpachuje mango warto byloby sie skusic...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy zmywacz, przynajmniej nie wyleje się po przewróceniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o nim wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze zmywacza w formie żelowej. Mam nadzieję, że uda mi się gdzieś znaleźć ten z Donegala :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że będzie go można kupić kiedyś normalnie w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to i mój zdecydowany faworyt :) widziałam go już w drogerii w swoim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy go nie miałam, ale wszyscy zachwalają, więc na pewno jak spotkam to go zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, nawet nigdzie nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze słysze, że są żelowe zmywacze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze czytam zelowy zmywacz ??
    Ale fajny

    OdpowiedzUsuń
  19. ja go kupiłam stacjonarnie w drogerii AMA :) za całe 5,90 zł

    OdpowiedzUsuń
  20. wolę chyba klasyczną wersję

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba muszę taki zakupić:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo:D to juz wiem co kupić jak mi się skończy Biedronkowy:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kończy mi sie zmywacz a tego jeszcze nie miałam wiec może sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurde, ciagle spotykam sie z opiniami ze jest swietny, wiec sama chyba zaopatrze sie z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  25. żelowy zmywacz- muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie ostatnio się zastanawiałam nad żelowym zmywaczem ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo o nim teraz się pisze w blogosferze, jestem go bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam nigdy żelowego zmywacza. Jestem bardzo ciekawa. Z tego z Biedronki tez nie jestem ostatnio zadowolona, pogorszył się.

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie testuję żelowy zmywacz, ale z innej firmy i mam mieszane uczucia, choć coraz bardziej go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję! :)
    Hmm nie znam ale mój ulubiony i jedyny jest ten taki trójkątny z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię kosmetyki Donegal, są świetne :-)

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda bardzo fajnie. Chyba muszę wypróbować. :)

    inydwidualistkaa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. nigdy nie używałam zmywacza w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W żelu nigdy nie miałam. Bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń