piątek, 29 marca 2013

To co moje stopy lubią najbardziej, czyli regenerujący krem-maska do stóp marki Tołpa.

Hej dziewczyny!

     Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo często zapominam o pielęgnacji swoich stóp. Tak, tak - jestem strasznie zapominalska w tej kwestii. Jeszcze do pewnego czasu moje stopy były przesuszone, a pięty nawet popękane. Moim ratunkiem okazał się regenerujący krem - maska do stóp marki Tołpa.


     Kosmetyk znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 75 ml. Dzięki temu, iż opakowanie jest przezroczyste, możemy na bieżąco sprawdzać ile kremu pozostało nam w jego wnętrzu. Tubka ma otwarcie typu "klik" z wyprofilowanym miejscem na palec.

     Skład produktu zamieszczam na zdjęciu poniżej.


      Krem ma gęstą konsystencję o białym kolorze. Jego zapach jest kwiatowy i przyjemny dla nosa.

      Kosmetryk z łatwością rozmsarowuje się na stopach i bardzo szybko się w nie wchłania. Bardzo dużym plusem jest fakt, iż nie pozostawia on na skórze tłustej, nieprzyjemnej warstwy.

     Dzięki kosmetykowi marki Tołpa mogłam pożegnać się z problemem przesuszonych i popękanych pięt.  Krem bardzo dobrze nawilżył i odżywił moje stopy, pozostawiając je delikatne w dotyku.

    Na sam koniec - mała ciekawostka ;)



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


Fakt, iż otrzymałam kosmetyk do testów, nie wpłynął na moją opinię o nim.

A jakie są Wasze ulubione produkty do stóp?

Wasza Al. ;)
    

34 komentarze:

  1. wygląda zachęcająco - chyba to coś czego potrzebuje :) jak cenowo stoi??

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć. ;) Chyba też zostanę testerką na bangla.pl. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem, ja o stopy zaczęłam niedawno dbać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie szukam dobrego kremu do stop:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawostka jest fajna!

    Lubię produkty do stup - szczególnie latem zaopatruje się w nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam takiego kremu z Avonu do stóp. Jestem z niego nawet zadowolona. Jest lepszy od Sholla. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poki co uzywam peelingu i kremow do stop z firmy avon i nie narzekam, ale moze warto sprobowac cos nowego

    OdpowiedzUsuń
  8. krem wydaje się być ciekawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie :)
    Wesołych świąt Tobie również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety jestem leniem jeśli chodzi o pielęgnację stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest nas dwie ;P Ja również często zapominam o pielęgnacji stóp.

    OdpowiedzUsuń
  12. w ogóle o nim nie słyszałam...niestety muszę przyznać, że ja również dosyć często zapominam o pielęgnacji stóp. I tu ciekawostka,jeżeli już sobie o nich przypomnę to, smaruję je kremem do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ło, jaki PS super :D
    słyszałam o tym kremie dużo dobrego.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę fanka Tołpy:D ja też, ja też:D

    OdpowiedzUsuń
  15. o mogłoby się przydać ;) brzmi bardzo zachęcająco ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja coraz bardziej przekonuję się do tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie ;)

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/03/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj, ja zawsze zapominam o pielęgnacji stóp. Od czasu do czasu używam jakiegoś kremu na noc zakładam skarpetki i to tyle z pielęgnacji O.o

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa podstawowe plusy- nie zostawia tłustej warstwy i nawilża ;) Godny uwagi produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz bardziej kuszą mnie kosmetyki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja o pielęgnacji stóp nie zapominam, ale za to często niestety jej nie stosuję z lenistwa :( Co do Tołpy - nie wiem jakim cudem nie miałam w swoich rękach jeszcze żadnego jej produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie ostatni mi się skończył, świetny jest
    przy końcu trzeba rozcinać opakowanie, bo nie chce się wycisnąć

    OdpowiedzUsuń
  23. ja trochę zaniedbuje stópki, ale na szczęście nie są typem skłonnym do przesuszenia ;)
    za to mojej Mamie ten kremik chyba zakupie, bo ona ma mega suche stopy i aż popękane pięty ;/
    a ciekawostka niezła :PP

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem ten jest ideałem dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. moje stópki traktuję Niveą :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie się zapowiada, ja ostatnio zaczęłam dbać o swoje stopki, chociaż nie są popękane, tylko trochę suche. Stosowałam krem z AVONu, o którym mówiłam, a teraz z racji tego, że jeszcze zimno wklepuję Bambino. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nicely done,perfect photos.

    http://whenfrankiesaidyes.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze wypróbować, bo widzę, że borykamy się z podobnym problemem w kwestii pielęgnacji stóp. Za to latem dbam o nie regularnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam problem ze stopami w wakacje..a kosmetyki z tołpy bardzo lubię:))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tam stopy zawsze smaruje masłem do ciała,dobrze nawilza teraz stosuje kakaowe z perfecty

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń