piątek, 18 stycznia 2013

Paczka od firmy Donegal!

Witajcie dziewczyny! :)

     Kilka dni temu dostałam bardzo oczekiwaną przeze mnie paczuszkę z produktami firmy Donegal. Oczywiście, byłam zmuszona odebrać ją z poczty, bo mój kochany listonosz zostawił awizo - chociaż byłam w domu. Nie zmniejszyło to mej radości i o godzinie 18 popędziłam na pocztę odebrać zaległą paczkę. A oto co znalazłam w środku:

* pilnik szklany o długości 14,5 cm,
* żelowy zmywacz do paznokci o zapachu mango,
* lakier do paznokci w kolorze Violet Delight nr 7114.


     Z powyższych produktów najbardziej nie mogłam doczekać się żelowego zmywacza, ponieważ jeszcze nigdy nie miałam tego produktu. Intrygowała mnie jego konsystencja i, oczywiście, jego owocowy zapach. Trudno mi jeszcze ocenić paczuszkowe produkty, bo jeszcze żadnego z nich nie używałam. Od kilku dni stosuję diamentową odżywkę firmy Eveline i dopiero dziś będę mogła zmyć ją owym zmywaczem, i sprawdzić jak prezentuje się fioletowy lakier do paznokci. Już nie mogę się doczekać! :)


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


     Przy okazji przypominam o moim rozdaniu. Zgłoszenia możecie pisać w TYM poście :)

     Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. za granicą byłam 4 razy, w tym raz na dłuższym więc nie wiem czy jest czego zazdrościć ;D

      Usuń
  2. gratuluję prezentów :) tez jestem ciekawa tego zmywacza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładny lakier, no to testuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pilniczek jest naprawdę spory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana ja też jestem bardzo ciekawa tego zmywacza, jeszcze nie widziałam takiego w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pilnik jest znakomity! (Też mam ) A kolor lakieru bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zmywacz w żelu? ciekawa sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnego testowania życzę :) Ze szklanego pilnika będziesz na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego zmywacza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor lakieru, a zmywacz mam i chyba nigdy nie wrócę do zwykłego, bo będzie naprawdę ciężko się odzwyczaić od tego cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie bardzo lubię niebieskich lakierów, ale ten wygląda całkiem, całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak mnie to wkurza, tez tak miałam ze byłam w domu a listonosz awizo od razu wystawił.
    Paczuszka bardzo fajna, ja też nie miałam przyjemności z żelowym zmywaczem :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, ciekawi mnie jak się będzie sprawował ten żelowy zmywacz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. żelowy zmywać ;) ojej ciekawie brzmi liczę na jakieś recenzje ;)

    morangobonita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń