niedziela, 25 listopada 2012

Dezodorant Pure & Natural Action o zapachu lotosu firmy Nivea


     Nie jestem jedną z tych osób co używają na okrągło tych samych kosmetyków. Nawet jeśli polubię dany produkt to minie jakiś czas, kiedy znów do niego powrócę. Dezodoranty firmy Nivea kupuję bardzo rzadko, od kiedy zawiodłam się na jednych z ich antyperspirantów w kulce. Jednak postanowiłam "zaryzykować" i kupić kolejny z ich szerokiej gamy produktowej :)
     Wybrałam dezodorant Pure & Natural Action z wersji zapachowej - kwiat lotosu. Opakowanie produktu jest standardowe, takie jak reszta kosmetyków tego typu, czyli ciekawie wyprofilowane, o pojemności 150 ml. Jak dla mnie taka pojemność okazała się mało wystarczająca. Dezodorant skończył mi się po 2 tygodniach jego codziennego stosowania. Moim zdaniem jest to zbyt krótki czas użytkowania produktu tego typu.
     Na tylnej części opakowania dezodorantu znajduje się bardzo krótki, lecz treściwa notka od producenta. Dotyczy ona działania jak i składu kosmetyku.


        Przy stosowaniu kosmetyku nie musimy martwić się, że powstanie tzw. dusząca "mgiełka" aerozoli, która utrudni nam oddychanie. W przypadku Nivei na szczęście tak się nie dzieje.
     Zapach dezodorantu jest bardzo ładny. Cechuje go delikatność, świeżość, która idealnie pasuje na spędzanie czasu w pracy bądź na uczelni. Zapach bardzo długo utrzymuje się na skórze - niekiedy nawet do końca dnia. Oprócz tego chroni przed potem, więc nie musimy martwić się, że po jakimś czasie ( ze stresu, zmęczenia itp. ) zaczniemy brzydko pachnieć :)


     Jego cena również była przystępna. Udało mi się go kupić za cenę 8 zł. 
     Gdyby nie wydajność dezodorantu Nivea Pure & Natural Action, byłby dla mnie kosmetykiem prawie idealnym :)

Moja ocena: 4,5 

     A Wy stosujecie kosmetyki firmy Nivea? Jakie macie o nich zdanie? :)
     Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz