środa, 28 listopada 2012

Przetestuj żele peelingujące Naturia firmy Joanna z serwisem Bangla.pl



     Czas na kolejne wielkie testowanie z serwisem Bangla.pl ! Tym razem w ramach testów można otrzymać 1 z 10 żeli peelingujących Naturia firmy Joanna. O tych kosmetykach już raz pisałam w tej notce :) Dla przypomnienia żele są dostępne w 5 wariantach zapachowych:
* o zapachu arbuza,
* o zapachu imbiru,
* o zapachu limonki,
* o zapachu zielonej herbaty,
* o zapachu alg morskich.

     Dodatkowym plusem tego testowania jest fakt, iż same wybieracie sobie zapach, który chcecie przetestować. Jedyne co musicie zrobić to być aktywnymi użytkowniczkami serwisu Bangla.pl . Co to oznacza? Aktywna użytkowniczka dodaje wyczerpujące recenzje stosowanych przez nią kosmetyków oraz dodaje ich zdjęcia. Dość proste, prawda? :)

      Oczywiście, zgłosiłam się do testów :) Już od dwóch miesięcy poszukuję żelu peelingującego o zapachu arbuza i... nie mogę nigdzie go znaleźć! Przeszukałam różnego rodzaju hipermarkety, drogerie, małe i nieznane drogeryjki w 3 różnych miastach. I nic. Może los się do mnie uśmiechnie i będę miała możliwość dostania go do testów? :)

      Powodzenia! :)

2 komentarze:

  1. Mnie też chyba arbuz najbardziej urzekł...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam jeść arbuzy, dlatego też intryguje mnie jak taki żel może pachnieć ;) Tak samo smakowicie? :)

      Usuń