czwartek, 25 października 2012

Mydło do ciała i rąk o zapachu trawy cytrynowej firmy Essential Care



Kiedy kupowałam kosmetyki, nigdy dokładnie nie przyglądałam się jakie składniki one zawierają. Jeśli słyszałam dobrą opinię o danej firmie i wiem, że dane produkty nie były testowane na zwierzętach, to po prostu je kupowałam. Dlatego też byłam nieco zaskoczona, gdy spotkałam na swojej drodze kosmetyki produkowane przez firmę Essential Care. Są to kosmetyki ekologiczne, produkowane na bazie składników uprawianych i produkowanych ekologicznie. Z ciekawości stwierdziłam, że muszę wypróbować kosmetyk tego typu.
Miałam szczęście i wygrałam żel do rąk i ciała o zapachu trawy cytrynowej owej firmy. Kosmetyk znajduje się w biało-zielonym, starannie wykonanym opakowaniu o pojemności 200 ml. Żel nie ma żadnej zatyczki - aby wydobyć z niego jakąkolwiek ilość, należy nacisnąć specjalny półokrągły przycisk, który znajduje się na samej górze opakowania. Muszę przyznać, że bardzo spodobało mi się takie rozwiązanie.
W opakowaniu znajduje się żel o delikatnej, mleczno-żółtej konsystencji i o intensywnym zapachu trawy cytrynowej. Osobom, które nie przepadają za zbyt silnymi zapachami lub za aromatem owoców cytrusowych, może nie spodobać się ten zapach. Moim zdaniem jest on nawet przyjemny. Jednakże, gdy użyjemy go w zbyt dużej ilości, jest nieco duszący.

Ja stosuję owy kosmetyk tylko do mycia rąk, więc mogę tylko opisać jaki ma wpływ na naszą skórę dłoni. Żel bardzo dobrze się pieni - wystarczy jego niewielka ilość, aby dokładnie umyć nasze dłonie. Kosmetyk nie uczula, jednakże zauważyłam, iż po jakimś czasie zaczął strasznie przesuszać moją skórę. Nie wiem czy to wina naturalnych składników, czy może moja skóra zbyt bardzo się do niego przyzwyczaiła, jednakże musiałam zmienić płyn do mycia rąk.

Za to jego cena aż powala z nóg. Opakowanie o pojemności tylko 200 ml kosztuje około 50 zł! Jak dla mnie jest to szokująca cena i prawdopodobnie gdybym go nie wygrała to bym go nie kupiła.

Jak dla mnie mydło do ciała i rąk firmy Essential Care pachnie przyjemnie i dobrze spełnia swoją funkcję myjącą. Jednakże jego działanie wysuszające i wysoka cena sprawia, iż w przyszłości raczej po niego nie sięgnę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz