sobota, 18 stycznia 2014

Kwas hialuronowy od Eveline Cosmetics.

     Jako 23 - latka nie jestem posiadaczką dużej ilości zmarszczek. Szczerze? Chwilowo na mej buzi znajdują się tylko płytkie zmarszczki mimiczne. Chyba za często się uśmiecham ;)

     Mimo wszystko, kiedy otrzymałam do testów kwas hialuronowy, byłam zainrygowana jak spisze się on na mojej skórze. Nie oczekiwałam cudów i ich nie otrzymałam. Mimo to - jestem miło zaskoczona jego działaniem :)


OPAKOWANIE:

     Kwas znajduje się w małej, poręcznej tubce o pojemności 15 ml. Dodatkowo, został on umieszczony w kartonowym pudełeczku, na którym znajdują się wszelakie informacje na temat działania, sposobu użycia, jak i składu produktu.


KONSYSTENCJA I ZAPACH:

     Mam duże zastrzeżenia, co do jego konsystencji. Moim zdaniem jest ona zbyt rzadka, co utrudnia jego aplikację. Z drugiej strony, pozwala ona na szybsze wchłanianie się produktu. A co do jego zapachu - nie wyróżnia się w tłumie :)


APLIKACJA:

    Tak jak już wcześniej wspomniałam - jest ona trochę utrudniona ze względu na rzadką konsystencję kosmetyku. Nie lubię jak produkt przecieka mi między palcami...


WYDAJNOŚĆ:

    Produkt ten chyba mogę uznać za wydajny. Wątpię bym do tej pory zużyła chociażby 1/5 tubki. Szczerze napisawszy, obawiam się, że nie zużyję go przed końcem jego daty ważności...



DZIAŁANIE:

     Od razu rozwieję wątpliwości - produkt ten nie zmniejszy widoczności głębokich zmarszczek. Chociaż raczej nie powinnam tego oceniać, skoro ich nie mam. Jednakże skoro nie zlikwidował on moich mimicznych kreseczek to jak niby miałby usunąć te bardziej widoczne?

     Jednak muszę przyznać, iż moja skóra ( w miejscu aplikacji kosmetyku ) stała się nieco bardziej napięta i jędrna. Efekt ten nie jest aż tak widoczny, no ale ;)

     Kwas nie wysuszył mojej skóry, jednak też jej nie nawilżył. Nie zauważyłam, aby produkt ten zrobił krzywdę mojej twarzy, tzn. nie podrażnił jej, nie wywował alergii. Po jego zastosowaniu moja skóra jest bardziej miękka i miła w dotyku.

SKŁAD:



CENA:

20 zł


*****


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.



Fakt, iż otrzymałam kosmetyk do testów, nie wpłynął na jego opinię.

*****

     Jako, że w najbliższym czasie wybieram się do rodzinnego domu, to mam w planach podarowanie tego kosmetyku mojej mamie. Możliwe, iż ona zauważy o wiele ciekawsze efekty działania tego produktu :) A wtedy dam Wam o tym znać!


Życzę miłego wieczoru!

Wasza A.

29 komentarzy:

  1. Kwas hialuronowy to dobry do cery suchej, bo zatrzymuje wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaje, że na ew. zmarszczki żaden krem nie pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ściema i jeszcze raz ściema.

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry kosmetyk, ale u mnie jeszcze chyba nie czas na takie wygładzanie. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo czytałam dobrego o tym produkcie, aczkolwiek jakoś nie wierzę w działanie takich specyfików :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przydało by mi sie coś takiego, przydało....
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym wieku nie ma w ogóle co startować do tego typu produktów bo chcąc nie chcąc można zaszkodzić sobie przyszłościowo. Wraz z używaniem produktów ze składnikami przeciwzmarszczkowymi nasza skóra uodparnia się na nie, przez co w przyszłości, jak te składniki będą nam naprawdę potrzebne, najzwyczajniej w świecie mogą nie zadziałać. Może u Twojej mamy pojawią się jakieś rezultaty i mam nadzieję że się z nami podzielisz tymi informacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obecnie używam takiego produktu od Soraya - jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodziewałam się,że Eveline wypuści akurat taki produkt,w cale bym się nie zdziwiła kolejną wersją 5 w 1 :D chyba się nie skuszę,ale dobrze,że chociaż co nieco napiął. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja go polubiłam - świetnie spisuje się jako baza pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go mam i jestem z niego zadowolona. Konsekwencją jest rzadka ale przy minimalnej liście nic nie przecieka przez palce. wystarczy odrobina by zanieść w docelowe miejsca i ładnie je wygladzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach te moje pisanie z telefonu .... padnę na zawał chyba ;-)
      chodzi o konsystencję oczywiście i minimalna ilość .... hehe

      Usuń
  12. Ja też jeszcze nie posiadam zmarszczek jako takich, tylko taki mimiczne w kącikach ust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ;) Kurze łapki się wygładziły i trochę zmniejszyły :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale od Eveline trzymam się z daleka po tym jak zmasakrowała mi paznokcie ta ich odżywka :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie chyba jesteś jeszcze trochę za młoda na ten kosmetyki, dobry pomysł z oddaniem go mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama go używa i planuję zrobić recenzję gościnną z udziałem mamusi :D ale całkiem zadowolona jest, tym bardziej że nie uczula wrażliwej buzi.

    OdpowiedzUsuń
  17. oddałam mamie ;-). Niekoniecznie wiek w dowodzie odzwierciedla wiek naszej skóry. Skóry osoby, która np, chodzi na solarium itp itd nie możemy porównywac do skóry osoby, która na to solarium nie chodzi, więc różnica w wieku skóry jest. Te wszystkie kwasy hialuronowe w kosmetykach to ściema, przecież kwas hialuronowy jest tak malutki,że nie 'przeciśnie' się nam przez skórę, jedynie specjalne zabiegi kosmetyczne mogą pomóc. Kremy przeciwzmarszkowe po prostu mocniej nawilżają, dzięki czemu zmarszczki powstają później, to fakt, no ale i tak one będą,czy się to komuś podoba czy nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem skąd wśród ludzi wzięło się to przekonanie o przeciwzmarszczkowym działaniu kwasu hialuronowego. Co więcej - że miałby on wypełniać zmarszczki, które już istnieją ;) on tylko nawilża i pomaga to nawilżenie utrzymać, ale nie stosowany solo. Kwas hialuronowy należy mieszać z emolientami albo dodawać do gotowego kremu. Stosowanie go w czystej postaci mija się z celem. Sama bardzo lubię łączyć go z olejami, wtedy rzeczywiście widać jego działanie.
    Mimo to kwasu od eveline bym nie kupiła, bo się po prostu nie opłaca. Ten na stronach z półproduktami jest znacznie tańszy. Co prawda trzeba wtedy dopłacić za przesyłkę, ale ja zwykle robię na takich stronach duże zakupy, więc nie odczuwam tej nadpłaty ani trochę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kwas hialuronowy w kremach za jego wspaniałe właściwości nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja często stosuję produkty z kwasem hialuronowym.

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy produkt zacznę stosować po 30 :P

    OdpowiedzUsuń
  22. jedne z ulubionych produktów mojej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie się zapowiada ten produkt. Kwas hialuronowy jest nieodłącznym składnikiem naszego organizmu, więc o jego zawartość trzeba dbać, w szczególności latem.

    OdpowiedzUsuń