czwartek, 9 stycznia 2014

Nowości grudniowe + informacja na temat konkursu Seboradin.

     Może na samym początku wspomnę o konkursie Seboradin, który zakończył się dokładnie tydzień temu. Jego wyniki miały ukazać się najpóźniej do jutra, czyli do piątku. Jednakże do tej pory nie dostałam jeszcze odpowiedzi na temat weryfikacji Waszych zgłoszeń od firmy, z którą przeprowadzałam ten konkurs. Wiem, że osoby biorące w nim udział mogą być zniecierpliwione. I rozumiem to z całego serduszka :) Jednak musicie jeszcze trochę poczekać, niestety. Dopóki wybrane przeze mnie zgłoszenia nie zostaną zaakceptowane i zweryfikowane ( a dokładnie zweryfikowanie polubień na fb ) przez firmę - nie mogę ogłosić zwycięzców.



     A przechodząc do zasadniczego tematu dzisiejszej notki - chciałabym pokazać Wam cóż nowego udało mi się zakupić w grudniu. W szczególności, że doszły do mnie dwa zamówienia z Ebay.com :) 


     Na początku grudnia po raz pierwszy skusiłam się na zakupy na stronie ebay.com . Przyznam, że miałam dużo wątpliwości co do tej 'czynności'. Bałam się, że moja przesyłka zaginie gdzieś po drodze albo, że zatrzyma ją Urząd Celny. Na szczęście, dotarła do mnie cała i zdrowa :)

     Skusiłam się na oczyszczający krem BB marki Holika Holika. Dodatkowo, w paczuszce znalazłam 2 próbki kremu CC marki Tony Moly. Całość kosztowała mnie nie całe 17 zł. Tak, tyle mniej więcej kosztują kremy BB z serii Petit - jeżeli kupujemy je u azjatyckich sprzedawców :) A wysyłka jest za darmo.


     Pod koniec grudnia dotarła do mnie druga paczka z jednego z koreańskich ( bodajże ;) ) sklepów. Tym razem znalazłam w niej... pędzelek. Dość dużo naczytałam się o podróbkach znanych pędzli, które można zakupić na Ebay'u. Ten, widoczny na zdjęciu, kosztował mnie ok. 5 - 6 zł ( wysyłka - 0 zł ). Jeszcze go nie używałam, ale jestem ciekawa jak się spisze :)


     Skusiłam się też na małe zakupy w Rossmann'ie. Uzupełniłam zapas maseczek i dezodorantów. A dodatkowo, postanowiłam wypróbować sławny zmywacz do paznokci z Isany oraz gąbeczki do makijażu. Przyznam, iż zmywacz jest GENIALNY! Czemu wcześniej nie wpadł on w moje ręce? ;)


     Nie byłabym sobą, gdybym nie zakupiła jakichkolwiek świeczek / wosków / granulek zapachowych ;) Tym razem wybrałam 2 produkty dostępne w Biedronce - "Wanilia i Pomarańcza" z serii La Rissa oraz "Jabłko i Cynamon".


     Miałam w planach "napad" na sklep z niemiecką chemią i zakup paru żeli marki Balea. Niestety, sklep ten był nieczynny ( i nadal jest... ). Z tego też względu, wybrałam się do Drogerii Natura i zakupiłam żel pod prysznic Lirene o winogronowym zapachu oraz kosmetyk marki Palmolive, który pachnie jak jogurt morelowy ;)


     Ostatnie produkty to 3 kosmetyki marki Farmona, które dostępne były w formie zestawu. Tyle dziewczyn o nich pisało, więc postanowiłam je zakupić i wypróbować. I zakochałam się w piernikowym peelingu, ot co ;)

*****

     Jako, że moje uzależnienie od zamawiania na Ebay.com jest na zaawansowanym poziomie, to tym razem skusiłam się na produkt nie kosmetyczny. Jednak o tym napiszę już w innym poście ;)

Życzę miłego dnia, Wasza A.

26 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego BB kremu :) Pamiętam, że czytałam o nim recenzję na jakimś blogu. Widziałam nawet zdjęcia, ale dla mnie robi lekki efekt maski. Nie mogę się doczekać Twojej recenzji - zapodałabyś linka do sprzedawcy?:)
    Jeśli chodzi o zmywacz to jest o wiele lepszy niż ten różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego jednak nie znam tych produktów już nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy, zmywacz z isany jest genialny, zgadzam się z Tobą w 100%. A sama jestem ciekawa jak spisują się te gąbeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne rzeczy nabyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak piernikowy peeling wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam konta na ebayu więc takie perełki przechodzą mi koło nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio mam pecha do ebaya, bo wszystkie przesyłki mi giną...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś mam obawy przed ebay'em:)
    Krem wygląda bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy internetowe uzależniają. Ja przynajmniej uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy ,chyba się skuszę i ja na ten zmywacz do paznokci ,skoro dobry jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta świeczka z biedronki pachnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no to poszalałaś w grudniu ! ;)
    Ja miałam mieć bezzakupowy styczeń ale wpadło mi parę perelek z Balei !! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda ten pędzelek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świeczka z biedry MUSI BYĆ! :DDD
    ciekawa jestem tego pędzelka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ fajne zakupy :)
    Widzę, że obie jesteśmy świeczkomaniaczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No nieźle się obłowiłaś...
    Też lubię tą pomarańczową świecę z Biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawostki :)
    Daj znać jak spisuje się pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. thx bardzo,
    może jesteś zainteresowana follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa kremu BB wiec czekam na opinie! Co do pędzli... jak już raz spróbowałam tych z Eco Tools tak nie wymienię ich na inne. (bynajmniej puki mnie nie stać na te droższe :D )

    Odpowiedź na komentarz u mnie : "Wydaje mi się, że to kwestia przyzwyczajenia. Mnie też przeraża to, że jest to duże miasto, że pewnie łatwo pobłądzić - ale w końcu od czego są GPS'y?:D Wybieram się po maturze do pracy tam... i na pewno będzie mi towarzyszył GPS. Już raz się tam zgubiłam... i to nie w centrum tylko nie daleko mojego miejsca pobytu... z lekka się wystraszyłam, ale w końcu dotarłam. co najwyżej bym pytała gdzie mam iść :D
    Co do nauki, powodzenia życzę na sesji! :) Szybko zleci i ferie, prawda?:)"

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mówisz, że zmywacz genialny? To dobrze, bo wczoraj go kupiłam :D Żel winogronowy stał się moim ulubieńcem:) Szkoda, że skończyłam go jakiś czas temu... A waniliową świeczkę z Biedry uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zamierzam kupić sobie ten zestaw farmony albo chociaż krem do rąk, bo też się o nim sporo naczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. sporo nowości ;) zmywacz z Isany uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Peelingi z tej serii Farmony są swietne :) Piernikowego jeszcze nie miałam ale migdałowy/marcepanowy mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego cię wcześniej nie odwiedziłam?!!! Kupiłam za ponad 30zł na all ten krem bb ;///

    OdpowiedzUsuń