czwartek, 11 grudnia 2014

A na ustach - nieco jesiennego koloru.

    Jeszcze rok temu nie przepadałam za pomadkami do ust. Dla mnie istniały tylko błyszczyki i można rzec, iż tylko je tolerowałam. Jednak z biegiem czasu zmieniłam swoje zdanie na temat kosmetyków "naustnych". Możliwe, iż była to sprawka różowej i długo utrzymującej się szminki marki Catrice. A może po prostu "dorosłam" do stosowania tego typu produktów ;)

     Jesienią bardzo często na moich ustach gościła jedna z pomadek marki Joko Cosmetics w odcieniu J62. Przyznam, iż było to moje pierwsze spotkanie z kosmetykiem owej firmy. I jestem z niego jak najbardziej zadowolona :)


   Szminka zapakowana jest w eleganckie, poręczne opakowanie. Zatyczka dobrze trzyma się reszty plastiku, więc nie musimy się martwić, iż kosmetyk otworzy nam się, np. w torebce. Według producenta - pomadka w swoim składzie zawiera, m. in. masło shea. Sugerując się tym - można mieć nadzieję, iż produkt będzie nawilżał i odżywiał nasze usta. A jak jest naprawdę?

    Możliwe, iż "coś" jest w obietnicach producenta. Szminka posiada miłą w dotyku, kremową konsystencję. Przyznam, iż mam wrażenie, że aplikuję na usta jakieś odżywcze masełko, balsam, a nie pomadkę koloryzującą. Może nie zauważyłam, aby kosmetyk intensywnie regenerował czy odżywiał moje wargi. Aczkolwiek jest on komfortowy w noszeniu, nie wysusza, nie podkreśla suchych skórek. Możliwe, iż nawet delikatnie nawilża usta. Chyba, że to tylko moje złudne wrażenie ;)


    Szminka Joko Cosmetics posiada nie tylko kremową konsystencję. Jest ona również mocno kryjąca. Dzięki temu nie musimy się martwić o jakiekolwiek prześwity na ustach ( jak to bywa w przypadku niektórych pół - transparentnych pomadek czy błyszczyków ). Warto również wspomnieć o tym, iż kosmetyk nie zbiera się w załamaniach ust. Uff! ;)

    Sam kolor pomadki przykuwa uwagę. Mi spodobał się na tyle, iż znalazł się wśród moich ulubionych kosmetyków "naustnych", jakie stosowałam w czasie tegorocznej jesieni. Szminka posiada delikatnie brzoskwiniowe tony. Nie zakwalifikowałabym ich do tych ciepłych - dzięki temu kosmetyk nie podkreśla żółci zębów. 


    Pomadka daje bardzo ładne, błyszczące wykończenie. I nie jest to ( na szczęście! ) spowodowane błyskiem tandetnie wyglądających drobinek ;) Jej trwałość określiłabym jako przeciętną. Na ustach utrzymuje się do trzech, najwyżej czterech godzin. Później konieczne jest wykonanie "małych" poprawek w makijażu :)

    Szminka od Joko Cosmetics jest jedną z ciekawszych, jakie testowałam w ostatnim czasie. Było to pierwsze, ale na pewno nie ostatnie spotkanie z ich produktami. Szkoda tylko, iż nie są one dostępne w standardowych drogeriach jak Rossmann czy Drogeria Natura...


A może któraś z Was miała pomadki z owej serii? Co o nich sądzicie?


Buziaki, Wasza A.

44 komentarze:

  1. Śliczny kolor , idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Bardzo ładnie wkomponowuje się w makijaż dzienny.

      Usuń
  2. Lubię pomadki JOKO :) A Twój kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja pierwsza pomadka marki Joko i również ją polubiłam :) Ciekawą mnie ich inne kosmetyki, ot co :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za Joko, chociaż kiedyś wypróbowałam kilka produktów i tak jakoś nam nie po drodze ;) kolor jest jednak śliczny, chociaż na jesień wolę coś ciemnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Joko nie miałam do czynienia, przynajmniej do tej pory ;) Na razie jestem miło zaskoczona ich kosmetykami.

      Ja nie wyglądam za dobrze w ciemnych odcieniach ^^ Mam jedną pomadkę w bordowym odcieniu i wyglądam w niej jak zombiee ;P

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor dość niespotykany chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak ;) Ja bym go określiła jako brudna brzoskwinia lub coś w ten deseń ;) W sklepach chyba częściej występują pastelowe brzoskwinie lub korale ^^

      Usuń
  6. ja mam dwie szminki z joko i je uwielbiam, dlatego tez żałuję że tak ciężko je dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda... Myślę, że ich produkty dość szybko znikały by z półek - gdyby były dostępne w standardowych drogeriach.

      Usuń
  7. Z tej serii nie miałam jeszcze niczego :)) A jeśli chodzi o kolor to do mnie pasują głównie takie i są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie chyba najbardziej pasują róże - głównie te zgaszone ;) Jednak z tym kolorem też czuję się dobrze ^^

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja również :) Idealnie nadają się do stosowania na co dzień :)

      Usuń
  9. Ja swoją oddałam, to kompletnie nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby ten odcień był ciemniejszy to zapewne moja szminka też wyruszyłaby w świat ;) Jednak ten kolor jest dla mnie jak najbardziej okej, na szczęście ;))

      Usuń
  10. Mam dwa kolory szminek z tej serii i są bardzo fajne :) a twój kolor jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jestem ciekawa jakie odcienie posiadasz :) Jakby mieli zgaszony róż to z chęcią bym się na niego skusiła :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. I myślę, że ładnie prezentowałby się u większości dziewczyn ;) Jest to taki "dzienniaczek" :)

      Usuń
  12. piękny ten kolor! pasowałby do moich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, faktycznie :D Idealnie wkomponował by się w całość :D

      Usuń
  13. Ja pomadek nie używam, ale kolorek moim zdaniem Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) A w ogóle nie używasz produktów "naustnych" czy preferujesz błyszczyki? :)

      Usuń
  14. Coś jest w tym, że jako nastolatki wolimy błyszczyki, a do pomadki rzeczywiście trzeba dojrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolorek, ja jednak wolę coś bezbarwnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię mieć jakiś kolor na ustach :) Bezbarwne błyszczyki stosuję wyłącznie na pomadki, by dodać im blasku :)

      Usuń
  16. Mam szminkę w bardzo podobnym kolorze, ale z innej firmy i bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakiej firmy? :) Przyznam, że do tej pory nie spotkałam się ze szminkami w podobnych odcieniach ;)

      Usuń
  17. ładny kolor ale mnie a takich jest źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu pasuje co innego, wiadomo :) Ja koszmarnie wyglądam w zbyt ciemnych odcieniach. Czyli bordo i śliwka u mnie odpadają.

      Usuń
  18. Serdecznie zapraszamy na konkurs świąteczny na naszym portalu!
    http://silesiayoung.pl/swiateczny-konkurs-2#.VIw928mH9ZB
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie kolory pomadek :)

    OdpowiedzUsuń