środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie i przemyślenia dotyczące 2014 roku. / Szczęśliwego Nowego Roku!

    Sylwester. Ostatni dzień 2014 roku. Niesamowite jak ten czas szybko mija! Jeszcze niedawno uczęszczałam na studia, martwiłam się pracą magisterską. A teraz? Większość czasu spędzam w pracy i ciągle myślę o moim zbliżającym się ślubie ;)

    Miałam przygotować dla Was post kosmetyczny, ale nie mam do tego głowy. Dość długo nie było mnie na blogu. Wiadomo - święta, spędzanie czasu z rodziną. A później - praca, praca, praca. Obym w nowym roku miała więcej weny do pisania notek na blogu ;)


    W 2014 roku na blogu pojawiło się 126 postów ( łącznie z tym ). W porównaniu do 2013 roku - jest to prawie połowa mniej! Przyznaję, od połowy roku zaniedbałam bloga. Nauka do pracy magisterskiej, praca, w której spędzam bardzo dużo czasu - są to jedne z kilku powodów, dla których tak rzadko tu się pojawiam. Wiem, wiem - kiepskie wymówki ;) Jednak uwierzcie - po powrocie do domu o 22, po 10 godzinach pracy - trudno jest mieć wenę na cokolwiek ;)
    

    Pod względem kosmetycznym - rok 2014 minął mi dość intensywnie. Udało mi się zakupić lub dostać produkty, jakie chciałam przetestować od dłuższego czasu. Znalazłam parę kosmetycznych perełek, po które na pewno będę sięgać jeszcze nie raz. Udało mi się również wziąć udział w dwóch spotkaniach blogerskich - we Wrocławiu i w Białymstoku. Dzięki nim udało mi się poznać wiele miłych i uśmiechniętych dziewczyn. I mam nadzieję, że w przyszłości spotkamy się jeszcze nie raz :)

     Pod względem prywatnym - rok ten również minął mi dość intensywnie. Udało mi się zdać egzamin magisterski i mogę pochwalić się tytułem magistra inżyniera ;) Fakt faktem, do tej pory nie udało mi się znaleźć pracy w zawodzie - jednak nie narzekam. Dzięki obecnej pracy poznałam wiele dziewczyn, z którymi z chęcią będę spotykać się nie tylko na gruncie zawodowym. Dodatkowo, zaczęłam z moim W. planować ślub na przyszły rok. Data wyznaczona, sala i DJ wynajęci. Czas znaleźć fotografa, kupić zaproszenia i jakimś cudem wynaleźć dla mnie wymarzoną suknię ślubną :)


    Nie mam zamiaru wymyślać postanowień na Nowy Rok. Nie chciałabym potem wypominać sobie, że nie zrobiłam tego czy tamtego. Jeśli uda mi się coś osiągnąć - to będę z tego zadowolona. Nic na siłę :)

   
A każdej z Was życzę udanej zabawy sylwestrowej. Abyście dobrze się bawiły - czy to na balu w jakimś hotelu, na domówce u znajomych czy sam na sam z chipsami, szampanem i tv ;) I by nadchodzący rok był o wiele ciekawszy i lepszy od poprzedniego.


Szczęśliwego Nowego Roku, Kochane! :**

41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :* Mam nadzieję, że dobrze bawiłaś się na imprezie Sylwestrowej :)

      Usuń
  2. Również szczęśliwego Nowego Roku :) :*
    I nie przejmuj się również nie mam pracy w kierunku którym skończyłam studia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego :*

      Jakieś pocieszenie - chociaż zapewne Twoja praca jest lepsza od mojej ^^

      Usuń
  3. mam nadzieję, że pojawi się jakaś seria wpisó dotycząca przygotowań do ślubu?
    szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę zapoczątkować taką serię, czemu nie? ;)

      Szczęśliwego, Kochana :*

      Usuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego! :* Oby ten rok był lepszy od poprzedniego :)

      Usuń
  5. Wzajemnie, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wiary w sercu,
    wytrwałości w dążeniu do
    celu, samych słonecznych dni,
    przyjaciół wielu i spełnienia
    najskrytszych marzeń.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem! :* Oby 2015 rok był lepszy i ciekawszy od minionego :)

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem! Oby 2015 rok był pełen radości i uśmiechu :)

      Usuń
  8. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem! Oby w Nowym Roku spełniły się wszystkie Twoje marzenia :)

      Usuń
  10. Gratuluję tytułu ! No i planowania ślubu !! :)
    Ja również mam nadzieję że uda nam się jeszcze nie raz spotkać ! :) Buziaczki :* Samych wspaniałych chwil w nowym roku :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak - musimy się spotkać w tym roku :) Zawsze można wykombinować jakieś spotkanie ;)

      Wszystkiego co najlepsze, Kochana! :*

      Usuń
  11. Gratulacje z tytułu i ślubu :)
    Dużo szczęcia w Nowym Roku :) Żeby się spełniło wszystko co sobie wymarzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :**

      Oby 2015 rok był i dla Ciebie szczęśliwy, radosny i jedyny w swoim rodzaju ;)

      Usuń
  12. Gratuluję magistra i życzę szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Wszystkiego najlepszego w 2015 roku!

      Usuń
  13. Najbardziej gratuluje ci obrony :*
    I teraz widze, że planujesz ślub! :D także życze ci wszystkiego co najlepsze, szybkiego znalezienia sukni ślubnej i duuużo miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, suknię będę szukać pod koniec tygodnia - aż się boję czy znajdę coś ciekawego ^^

      Dziękuję, Kochana :* Oby ten rok był i dla Ciebie lepszy, obfity w masę radosnych chwil :)

      Usuń
  14. Congrats!!!
    Following your dreams and never giving up!!!
    Happy New Year!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego 2015! Niech się spełnią wszystkie Twoje plany i marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem! Oby ten rok był dla Ciebie o stokroć lepszy od 2014! :)

      Usuń
  16. Również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego naj i spełnienia wszystkich marzeń! :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Oj, wena na pewno się przyda ;) Dziękuję i nawzajem! :*

      Usuń
  18. Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki kierunek skończyłaś? Gratuluję i życzę wymarzonego wesela :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inżynieria Środowiska ;)

      Nie dziękuję - by nie zapeszyć ;)

      I wszystkiego co najlepsze w 2015 roku! :)

      Usuń