poniedziałek, 8 grudnia 2014

"Island Spa" czy "Golden Sands"? Który z wosków Yankee Candle bardziej przypadł mi do gustu?

   Jesień i zima to taki okres, gdzie zapewne większość z nas, kobiet, lubi raz na jakiś czas ( a może nawet i codziennie ;) ) zaszyć się w domu, pod kołderką popijać smaczną kawę lub czekoladę i upajać się zapachem świec czy też wosków. Ja uwielbiam takie dni, gdy mogę pozwolić sobie na takie chwile lenistwa. 



    Ostatnio w moim kominku zapachowym zagościły dwa woski - "Golden Sands" oraz "Island Spa". Nie są one raczej dostępne w Polsce. Chyba, że na Allegro. Oba produkty, analizując ich nalepki, mogą nam kojarzyć się z upalnym latem, wylegiwaniem się na plaży i piciem drinków z palemką. Może Was to zdziwić, ale ich zapachy są diametralnie różne.


    Kiedy zamawiałam wosk "Island Spa" myślałam, iż jego zapach będzie świeży i orzeźwiający jak lekka, nadmorska bryza. No cóż, nieco się zdziwiłam, gdy rozpaliłam go w kominku ;) A mianowicie - produkt ten pachnie jak... kisiel cytrynowy! Jego zapach jest tak realistyczny, że aż mam ochotę pobiec do kuchni i przyrządzić sobie małe co nieco ;)


     Jego aromat jest intensywny i już po minucie, najwyżej dwóch wyczuwalny jest w każdym zakątku pokoju. I, niestety, po pewnym czasie zaczyna być męczący. Lubię zapachy cytrusowe, ale bez przesady ;) 



   Drugi wosk, "Golden Sands", jest przeciwieństwem "Island Spa". Nie pachnie cytrusami czy innymi owocami. Ba! Jego aromat w ogóle nie kojarzy mi się z gorącymi, złotymi piaskami! A mianowicie pachnie on jak... damskie, kwiatowe perfumy. Jest to zapach intensywny, kobiecy, rzekłabym, iż nawet seksowny ;) Przyznam, iż sama chciałabym mieć perfumy o takich nutach zapachowych.


     Aromat tego wosku jest urzekający, możliwe, iż jedyny w swoim rodzaju. Trudno byłoby mi go pomylić z zapachem innego wosku. Podobno produkt ten łączy w sobie nuty zapachowe kwiatu pomarańczy i drzewa sandałowego. Może ten duet przypadł do gustu mojemu zmysłu węchu? ;)


    Gdybym miała wybierać pomiędzy tymi dwoma woskami - na pewno wybrałabym "Golden Sands". Jego zapach mnie zachwycił! Poproszę o stworzenie perfum o takich nutach zapachowych ;)


Miałyście te woski? Jakie macie o nich zdanie?

Miłej nocki, Wasza A.

43 komentarze:

  1. Mam pink sands, ale następnym razem skuszę się na golden sands, bo sądzę że jego zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosk "Pink Sands" również miałam. Jednak wersja "Golden" bardziej przypadła mi do gustu ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszelakie woski - również te Busy Bee i Kringle Candle :)

      Usuń
  3. Golden Sands nie miałam, ale zgodzę się, że Island Spa może być trochę męczący po pewnym czasie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Island Spa" mam już na wykończeniu. I przyznam, że nieco cieszę się z tego powodu. Jego zapach za szybko mnie "męczy" ;)

      Usuń
  4. Hmmm myślę, że i jeden, i drugi wosk by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto na nie polować na Allegro - może uda Ci się je zakupić :)

      Usuń
  5. Ani jednego ani drugiego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda Ci się je zdobyć i "przetestować" :)

      Usuń
  6. Mam sampler Island spa i pachnie cudownie, Golden Sands będzie u mnie za jakiś miesiąc i już nie mogę się doczekać jak go powącham ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak do Ciebie dojdzie! Jestem ciekawa Twojego zdania o "Golden Sands" :)

      Usuń
  7. Żadnego wosku nie znam ;/////

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś uda Ci się któryś z nich poznać :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. I pachną ładnie :) Choć "Island Spa" jest męczący po jakimś czasie.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie - ma ciekawszy zapach niż "Island Spa" :)

      Usuń
  10. Bardzo mnie zaciekawiły :). Mam manię na punkcie YC więc poszukam ich na allegro :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, szukaj! Często można znaleźć tam zapachy, które nie są standardowo dostępne w Polsce :)

      Usuń
  11. Obawiam się, że żaden z tych wosków nie podbiłby mojego serca, a właściwie nosa ;) Najchętniej sięgam po słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też. Aż dziwne, że "Golden Sands" przypadł mi do gustu ;) Ze słodkich wosków polecam "Waikiki Melon" - cudo! :)

      Usuń
  12. O mnie by się pewnie spodobał Island Spa :D Lubię cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, ale w niewielkich ilościach ^^ "Island Spa" nieco mnie przytłoczył ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam je ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nie lubisz produktów zapachowych? Czy może wolisz standardowe świece a nie woski? ;)

      Usuń
  15. Żadnego z tych zapaszków nie znam, więc nie ukrywam jestem obu bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś zdobyć te wersje zapachowe wosków :)

      Usuń
  16. skoro "Island Spa" pachnie jak kisiel cytrynowy to chcę go mieć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czyżbyś była wielką fanką takiego kisielku? :D Ja wolę wiśniowe lub jabłkowe :P

      Usuń
  17. Nie miałam żadnego z nich jeszcze, ale Golden Sands mógłby być ciekawy. Lubię też owocowe zapachy więc może i ten cytrusowy by mi podpasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię owocowe woski ( ba! uwielbiam ;) ), aczkolwiek "Island Spa" męczy mnie po jakimś czasie.

      Usuń
  18. Myślę, że Golden Sands bardziej przypadłby mi do gustu, bo nie przepadam za cytrusowymi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam rozejrzenie się za nim na Allegro :)

      Usuń
  19. Zaciekawiłaś mnie tymi "Złotymi Piaskami"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest to jeden z ciekawszych wosków z oferty YC :)

      Usuń
  20. Oba zapachy wydają się piękne, ale ja również wybrałabym "Złote piaski". ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak te "Złote Piaski" mają w sobie to "coś" ;)

      Usuń
  21. Kusisz.. Ja do tej pory nie miałam wosków z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam jeszcze żadnego z tych dwóch :) u siebie też mam recenzje tego wosku i moich ulubieńców więc zapraszam:)

    ps. bardzo fajny blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju jakie cuda u Ciebie:) Chyba się tutaj rozgoszczę aby chociaż popatrzeć na takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń